eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoskinia › Organizacja występu zespołów podczas imprezy Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Płoskinia: Organizacja występu zespołów podczas imprezy Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej
Numer ogłoszenia: 318026 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308198 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia, Płoskinia 2, 14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 620 86 15, faks 055 620 86 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja występu zespołów podczas imprezy Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; 1. Organizacja występu zespołów; KOMBII Grzegorz Skawiński - 80 minut w tym bisy (gwiazda) oraz zespołów szanty/disco (Amber Acoustic Band - 70 minut + bisy, Załoga Dr. Bryga - 70 minut, ZA NO ZA - 70 minut + bisy) w dniu 16.09.2012r. podczas imprezy Promocja terenu LGR Zalew Wiślany oraz zachowań proekologicznych poprzez organizację imprezy plenerowej a w szczególności profesjonalne zorganizowanie występu zespołów. Harmonogram występów zespołów; godz. 16,00-20,00 przegląd zespołów szanty disco, godz. 20,30 występ gwiazdy wieczoru. 2. Wstęp na koncert zespołów będzie nieodpłatny. 3. Wykonawca zapewnienie warunki niezbędne do realizacji technicznej ww występów; dostawa oraz ustawienia sceny, nagłośnienie, oświetlenie, obsługę techniczna oraz fizyczną podczas koncertu oraz prób. 4. Wykonawca zapewnia na własny koszt rozładunek, montaż instrumentów, programowanie świateł oraz uzgodnioną próbę artystyczną w dniu realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić garderoby dla wykonawców. 6. Zapewnienie miejsca hotelowego dla artystów oraz obsługi technicznej. 7. Wszelkie urządzenia wykorzystane przy organizacji koncertu muszą posiadać atesty i niezbędne zezwolenia, pracownicy montujący i obsługujący urządzenia muszą być przeszkoleni. Sprawdzenie stanu technicznego i atestów urządzeń i instalacji technicznych leżą po stronie Wykonawcy. 8. Wymagane nagłośnienie - do odpowiedniej realizacji operacji wynajęte zostanie specjalistyczne nagłośnienie dostosowane do wymagań artystów. Nagłośnienie F.O.H. Dobrej jakości, pełnopasmowy system nagłośnieniowy, powinien zapewniać pokrycie całego obszaru odsłuchu na poziomie 115dBC SPL. Konsoleta główna (F.O.H.), urządzenia peryferyjne oraz efekty: - min. 32 kanałowa konsoleta mikserska, posiadająca min. 4 podgrupy. W każdym kanale: niezależne włączanie zasilania phantom, 4-punktowa barwa tonu (w tym 2 parametryczne filtry pasmowe), strojony filtr górnoprzepustowy, możliwość odwrócenia fazy sygnału. - min. 4 linie (aux y) efektowe, - min.9 kompresorów, - min. 5 bramek szumów - min. 2 kompresory expandery (np. Dbx 1066, 166XL) - min. 2 mulitefekty (np. M-One, Yamaha REV 500, SPX, Lexicon itp.) - min. Korektor graficzny: 2 x 31 pasm, wpięty na wyjściu konsolety Odtwarzacz CD lub 2-Track (Jack mini) 9. Parametry oświetlenia sceny - światło konwencjonalne, głowice ruchome, stroboskopy, efekty LED (wynajęcie na 12 h): KONSOLETA ChamSys MagicQ, min.Maxi Wing z ekranem dotykowym MARTIN MAC 700 SPOT 10 szt. MARTIN MAC 700 WASH 16 szt. CLAY PAKY BEAM 300 8 szt. MARTIN ATOMIC 3000 5 szt. ACL par 64 (8X250W) 3 szt. PC 1000W 4 szt. BLINDER (4X650W) 5 szt. PAR64(CP60) 4 szt. PAR64(CP62) 2 szt. WYTWORNICA DYMU HAZER 2 szt. WENTYLATOR ZEWNĘTRZNY 2szt. REFLEKTOR PROWADZĄCY HMI 1200W 1 szt. OŚWIETLONE WEJŚCIE (SCHODY) NA SCENĘ WYSOKOŚĆ REFLEKTORÓW OD SCENY MIN 6,50m. 10. Wymagania dotyczące sceny - scena z zadaszeniem, podestami stabilnymi. Wymiary wewnętrzne: 12m x 10m x 7m + 2m boczne słupy na nagłośnienie wysokości sceny + dach zaokrąglony. Konstrukcja musi być wykonana z systemu kratownic na szybkozłączach min 300mm x 300mm. Stabilne, oświetlone schody wejściowe powinny znajdować się po obu stronach sceny. Scena powinna być zadaszona i posiadać tylną oraz boczne kurtyny chroniące przed deszczem. Scena zawiera dwa stabilne podesty: pod perkusję o wymiarach min. 3m x 3mx0,6m (szer. x gł. x wys.), pod instrumenty klawiszowe o wymiarach min. 2mx3mx0,2m 11. Wynajęcie ekranu - umożliwienie wizualizacji występu 12. Opłata ZAIKS - opłata wymagana przez przepisy dotyczące odtwarzania utworów muzycznych. 13. Ochrona imprezy - usługa zapewnienia od 15:00 do 19:00 - 5 osób ochroniarz, od 19:00 do 23:00 - 15 ochroniarzy. U uwagi na ilość uczestników, rodzaj wynajętego sprzętu, rodzaj planowanej imprezy - zabawa plenerowa niezbędne jest zapewnianie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa dla uczestników oraz wykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00 - Usługi artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO RYBY 2007-2013w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STUDENT ART Krzysztof Myszka, Dąbrowa 12, 14-526 Płoskinia, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej. Zgodnie z przedłożonymi umowami zawartymi z zespołami Student Art, Dąbrowa 12, w terminie przewidzianym na organizację imprezy tylko ten Wykonawca posiada wyłączność na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.