eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Warszawa: Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 31781 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 23091 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, fax 022 4476152.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór biura podróży (Agenta) do obsługi zagranicznych i krajowych podróży służbowych - zakupu biletów - Instytutu Adama Mickiewicza w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -Rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników (również tzw. tanich przewoźników) z uwzględnieniem najbardziej korzystnych taryf i tras oraz doradztwo w zakresie wszelkich zmian w czasie trwania podróży, -Przedstawianie Zamawiającemu najkorzystniejszych, dostępnych na rynku, ofert na zakup biletów lotniczych, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego, -Sprzedaż biletów na krajowe i zagraniczne przewozy kolejowe, -Pośrednictwo między IAM a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, -Bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby IAM, -Fakturowanie: termin płatności - 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, -Posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line czynnego w godzinach od 8.00 do 20.00 (poniedziałek - piątek), umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura, -Przydzielenie do realizacji umowy co najmniej trzech numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji, -Każdorazowe informowanie Instytutu drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu, -Każdorazowo w dniu wykupu biletu informowanie wyznaczonego pracownika IAM, że tego dnia upływa termin rezerwacji, -Każdorazowe informowanie Instytutu drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu, -Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia, -Zapewnienie możliwości bezkosztowego zwrotu biletu w dniu jego wykupu, -Dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych oraz tzw. tanich przewoźników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Furnel Travel International sp. z o. o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11
  • Oferta z najniższą ceną: 11 / oferta z najwyższą ceną: 11
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.