eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › DOSTAWĘ APARATU RTG DLA SPZZOZ W KOZIENICACH (II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Kozienice: DOSTAWĘ APARATU RTG DLA SPZZOZ W KOZIENICACH (II)
Numer ogłoszenia: 317776 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228097 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ APARATU RTG DLA SPZZOZ W KOZIENICACH (II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG dla SPZZOZ w Kozienicach (II), zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) dostawę, rozładunek, ustawienie i montaż aparatu RTG, b) wykonanie wszystkich niezbędnych prac adaptacyjnych w celu zainstalowania i uruchomienia aparatu RTG wraz z urządzeniami towarzyszącymi, c) wykonanie projektu osłon stałych, d) wykonanie testów akceptacyjnych po instalacji aparatu RTG, e) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi aparatu, f) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i akceptacji wymaganych przepisami prawa wymaganych do funkcjonowania pracowni RTG, g) przedłożenie propozycji i harmonogramu zakresu prac adaptacyjnych pomieszczenia związanego z pracą pracowni RTG, z uwzględnieniem załącznika Nr 5 do siwz, h) przedłożenie certyfikatów i atestów wbudowanych materiałów z dopuszczeniem do stosowania w budynkach służby zdrowia. 3. Zakres prac oraz harmonogram ich wykonania musi zostać ustalony z Zamawiającym i uzyskać jego pisemną akceptację. 4. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia przeznaczonego na pracownię RTG w terminie ustalonym z Zamawiającym. 5. Kod CPV: 33.11.10.00-1 aparatura rentgenowska 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r. Nr 251, poz. 2514 z poźn. zm.) - ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 138 poz. 935) - dotyczy wyrobów nie ujętych w sprawie o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). - ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), 7. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia zawiera jedno niepodzielne zadanie. 9. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa aparatu RTG dla SPZZOZ w Kozienicach (II)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANCHOR Sp. z o. o., ul. Zastawie III, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232723,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 255000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 255000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.