eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Przystosowanie obiektów piwnicznych w budynku Urzędu Gminy w Jankowicach na archiwum gminne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Jankowice: Przystosowanie obiektów piwnicznych w budynku Urzędu Gminy w Jankowicach na archiwum gminne
Numer ogłoszenia: 317520 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269290 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany, ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie obiektów piwnicznych w budynku Urzędu Gminy w Jankowicach na archiwum gminne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczeń nr 03, 08, 09 w piwnicy budynku Urzędu Gminy na potrzeby archiwum gminnego. Zakres robót obejmuje: a) skucie wszystkich tynków ścian adaptowanych pomieszczeń, b) przetarcie tynków sufitów, c) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, d) całkowite rozebranie posadzek betonowych, e) odtworzenie podkładów betonowych i posadzek cementowych z odpowiednimi warstwami izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych, f) naprawa i uzupełnienie izolacji instalacji co. Przechodzących przez adaptowane pomieszczenia, g) założenie nowych instalacji: elektrycznych, gniazdkowych, oświetleniowych i czujkowych, h) wykonanie izolacji poziomej ścian od wewnątrz metodą blokady iniekcyjnej, i) wykonanie nowych tynków cem. - wap. kat. IV, j) montaż nowych okien PVC z żaluzjami wentylacyjnymi, parapetami wewnętrznymi i okratowaniem stalowym, k) montaż drzwi antywłamaniowych, l) malowanie farbami akrylowymi ścian i sufitów oraz ułożenie na posadzkach z wykładzin rulonowych PVC, m) dostawa i montaż regałów metalowych, n) dostawa i montaż klimatyzatorów w technologii Inwerter z czynnikiem chłodzącym R-410. DANE TECHNICZNE: 1. Powierzchnie pomieszczeń przeznaczone na archiwum: - pomieszczenie 03 = 17,70 m2 - pomieszczenie 08, 09 = 31,05 m2 2. kubatura pomieszczeń przeznaczonych na archiwum: - pomieszczenie 03 = 33.63 m3 - pomieszczenie 08, 09 = 59,00 m3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 2.1. dokumentacji projektowej, 2.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2.3. ogólnych warunkach umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ogólnobudowlane Przedsiębiorstwo Produkcji i Usług REMBUD sp. z o.o., ul. Rybnicka 72, 44-350 Gorzyce, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84668,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79190,86

  • Oferta z najniższą ceną: 79190,86 / Oferta z najwyższą ceną: 110180,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.