eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułoszowa › Przeprowadzenie kursu florystycznego dla 4 beneficjentek projektu Powrót na rynek pracy to Twoja szansa na lepsze jutro

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Sułoszowa: Przeprowadzenie kursu florystycznego dla 4 beneficjentek projektu Powrót na rynek pracy to Twoja szansa na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 317256 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Sułoszowa I 80, 32-045 Sułoszowa, woj. małopolskie, tel. 12 389 60 28 wew. 07,08, faks 12 389 60 28 wew. fax. 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu florystycznego dla 4 beneficjentek projektu Powrót na rynek pracy to Twoja szansa na lepsze jutro.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kursu florystycznego dla 4 beneficjentek projektu Powrót na rynek pracy to Twoja szansa na lepsze jutro, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Tematyka kursu: 1) bukiety ślubne 2) biżuteria ślubna 3) dekoracja florystyczna samochodu 2. Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych): 24, 3. Co najmniej 75 % godzin kursu będzie przypadało na zajęcia praktyczne, 4. Zajęcia teoretyczne będą odbywały się 30-540 Kraków, al. Dembowskiego 12. 5. Zajęcia praktyczne będą odbywały się 30-540 Kraków, al. Dembowskiego 12. 6. Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdej uczestniczce poczęstunek składający się z: 1) gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 2) 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 3) 15 dkg ciastek, 4) kawy 250 ml, mleczka 5) herbaty 250 ml. 1. Lokal, w którym będą odbywać się zajęcia zapewnia Wykonawca 2. Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć oraz listę obecności, na której każdy uczestnik będzie potwierdzał swoją obecność. Lista obecności będzie podpisywana przez beneficjentów na koniec każdych zajęć. 3. Otrzymanie materiałów szkoleniowych oraz wyżywienia beneficjenci będą potwierdzać na liście, którą po zakończeniu zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 4. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 5. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz będzie przestrzegał inne postanowienia ustawy o ochronie danych osobowych, 6. Wykonawca oznaczy dokumenty wytworzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf) 7. Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o odbyciu zajęć oznakowane zgodnie z w/w wytycznymi. 8. Wykonawca będzie na bieżąco informował (w formie e-maila, faksu lub w formie pisemnej) Zamawiającego o nieobecności beneficjenta na zajęciach. 9. W przypadku uczestnictwa mniejszej liczby uczestników niż planowana, jeżeli nieobecność uczestnika będzie wynikała z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawca zostanie o niej poinformowany nie później niż na 24 godziny przez rozpoczęciem zajęć, Zamawiający pokryje koszt uczestnictwa tylko osób obecnych na zajęciach. 10. W przypadku, gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w zajęciach w ich trakcie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną ilość godzin zajęć danego beneficjenta. 11. W przypadku nienależytego realizowania usługi, Zamawiający zastrzega sobie (na wniosek) możliwość zmiany osoby świadczącej usługę na inną posiadającą stosowne kwalifikacje..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powrót na rynek pracy to Twoja szansa na lepsze jutro.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Canova Sp. z o.o., al. Dembowskiego 12, 30-540 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2592,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2592,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usługi. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.