eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana okien drewnianych na okna z PCV w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 (zamówienie uzupełniające)



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Łódź: Wymiana okien drewnianych na okna z PCV w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 (zamówienie uzupełniające)
Numer ogłoszenia: 317004 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6382740, 42 638 29 65, faks 42 6382665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych na okna z PCV w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 (zamówienie uzupełniające).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest wymiana okien drewnianych na okna z PCV w budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 (zamówienie uzupełniające), według zakresu określonego w Załączniku do umowy, na który składa się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Postępowanie oznaczone nr sprawy: 210000/370/4/2010/TR/NA-11. 2. Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie lub faksem o gotowości do odbioru poszczególnych etapów robót (III etapy - w każdym z etapów po wymianie 38 szt. okien) lub o gotowości do odbioru końcowego zadania. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, określony w zaproszeniu do negocjacji wynosi 36 miesięcy. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązany jest do regulacji i konserwacji okien oraz do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych (faksem lub pisemnie) przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez strony terminie. Konserwacja okien odbywać się będzie z częstotliwością określoną w karcie gwarancyjnej, a regulacja okien na wezwanie Zamawiającego. 4. Przedmiotowe zamówienie, o wartości 196 175,85 zł, co stanowi równowartość 51 100,77 euro, stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2 o łącznej wartości zamówienia 1 111 345,35 euro). 5. Termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2010 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAFO PRODUKCJA PCV I AL SP. Z O.O., JADWININ 29, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196175,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 256500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: 1. wykonanie zamówienia uzupełniającego zostało zlecone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie PAFO PRODUKCJA PCV I AL SP. Z O.O., 2. wartość zamówienia uzupełniającego, która wynosi 196 175,85 zł netto nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (wynosi 31,60% zamówienia podstawowego), 3. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co podstawowe, 4. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, 5. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 6. zamówienie uzupełniające zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 19.08.2010 r.) Uzasadnienie prawne: W związku z ww. wymienionym uzasadnieniem faktycznym zostały spełnione przesłanki określonew art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.