eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Usługi konwojowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Świdnik: Usługi konwojowania
Numer ogłoszenia: 316687 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290529 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konwojowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie: a) konwojowania wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych* a także ochrony pracownika Zamawiającego pobierającego wartości pieniężne/przedmioty wartościowe. Powyższa ochrona świadczona będzie na trasach: - Bank PEKAO S.A. Oddział Świdnik (Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 15) - siedziba Zamawiającego (Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18) (z/do). Przewidywana liczba konwojów przez okres 12 miesięcy będzie wynosić - 15. - Bank NBP Oddział Lublin (Lublin, ul. Chopina 6) - siedziba Zamawiającego (Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18) (z/do). Przewidywana liczba konwojów przez okres 12 miesięcy będzie wynosić - 3. (*przedmiotami wartościowymi są przedmioty stanowiące depozyt sądowy). b) konwojowania wartości pieniężnych przekazywanych przez Zamawiającego w formie pakietów zamkniętych z jednego punktu kasowego Zamawiającego położonego w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 do wrzutni Poczty Polskiej S.A. Centrum Usług Koncesjonowanych Oddział Regionalny w Łodzi znajdującej się w budynku położonym w Lublinie przy ul. Pocztowej 1. Przewidywana ilość konwojów przez okres 12 miesięcy - 253. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 166, poz. 1128). 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby usług stanowiących przedmiot zamówienia w stosunku do liczby podanej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z. w sposób określony w załączniku nr 1 do s.i.w.z. w pkt 4. 4. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane przez pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia. 5. Ochronę wartości pieniężnych/przedmiotów wartościowych i pracownika Zamawiającego powinni wykonywać konwojenci wyposażeni w wewnętrzne i zewnętrzne środki łączności. 6. Osoby wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10932,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3992,58

  • Oferta z najniższą ceną: 3992,58 / Oferta z najwyższą ceną: 16666,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.