eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. Europejskie Centrum Spotkań Barlinek, realizowanego w ramach Wspólnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej współpracy transgranicznejEuropejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Eu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Barlinek: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. Europejskie Centrum Spotkań Barlinek, realizowanego w ramach Wspólnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej współpracy transgranicznej: Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek
Numer ogłoszenia: 316596 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Barlinecki Ośrodek Kultury , ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 74-62-135, faks 0-95 74-62-135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bok.barlinek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. Europejskie Centrum Spotkań Barlinek, realizowanego w ramach Wspólnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej współpracy transgranicznej: Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. Europejskie Centrum Spotkań Barlinek, realizowanego w ramach Wspólnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej współpracy transgranicznej: Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek. Pełnienie funkcji Inżyniera polegać będzie na : A. Pomocy technicznej czyli nadzorze nad wdrażaniem dwóch Umów na Roboty oraz dwóch Umów na Dostawy, obejmującym administracyjne i finansowe zarządzanie tymi Umowami, prowadzone zgodnie z wytycznymi Programu, unijnymi i polskimi regulacjami i wymaganiami m. in. polskim Prawem budowlanym oraz sporządzanie wymaganych w realizacji Projektu dokumentów w języku polskim i niemieckim, sporządzenie SIWZ na Dostawy. B. Nadzór inwestorski (pełnienie funkcji Inżyniera) nad realizacją dwóch Umów na Roboty oraz dwóch Umów na Dostawy - obowiązki inspektorów nadzoru prowadzone zgodnie z Prawem budowlanym, jak również innych wymagań wynikających z Umów na Dostawy oraz Roboty, te ostatnie zgodnie z warunkami kontraktowymi Czerwonej Książki FIDIC (z uwzględnieniem Ogólnych Warunków Kontraktowych i Szczególnych Warunków Kontraktowych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. u.p.z.p. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie : co najmniej 2 usługi których przedmiotem każdej z nich był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważnych) w tym : - co najmniej jedną usługę nadzoru nad realizacją zakończonych robót budowlanych dla budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1261, 1262. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i. 1 osobę na stanowisko Kierownika Zespołu/ Lidera Zespołu, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami realizowanymi w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), doświadczenie w zarządzaniu kontraktami, tzn., w ciągu ostatnich 5 lat przez minimum 3 lata, pełnienie funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1261, 1262. Posiadającą znajomość języka polskiego i udokumentowaną biegłą znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcę, na jego koszt, tłumacza języka niemieckiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Partnerem niemieckim. ii. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie konstrukcji obiektów budowlanych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji realizowanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych), w tym co najmniej na jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynkach należących do jednej z następujących klas PKOB: 1261, 1262. iii. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami sanitarnymi, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie przy realizacji inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). Pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy realizacji : - co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1261, 1262. iv. 1 osobę na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi przy realizacji inwestycji prowadzonej zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC (lub równoważne). v. 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. przygotowywania specyfikacji, posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i przeprowadzeniu procedur przetargowych w tym przygotowanie co najmniej jednej dokumentacji na dostawy. vi. 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń -posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu umów na roboty budowlane w tym rozliczenie co najmniej jednej umowy na roboty budowlanej o wartości robót budowlanych minimum 5 000 000 PLN (bez podatku VAT), realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW wraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 1.2) b) ii) - 1.2) b) iv) oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzające spełnianie stawianych warunków, sporządzone według wzoru załączonego do IDW dla wskazanych powyżej osób; W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie, o który mowa powyżej, osoby, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty : a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDWwraz z kopiami aktualnych uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób, sporządzone według wzoru załączonego do IDW, c) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. b) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) Wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, e) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, f) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, l) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. g), i) i j) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 9.1.1).h) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 2.1) a) i c) oraz 2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3 znajdują odpowiednie zastosowanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Barlinecki Ośrodek Kultury ul. Podwale 9 74-320 Barlinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Barlineckiego Ośrodka Kultury ul. Podwale 9 74-320 Barlinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania niniejszej umowy nie dłużej niż 48 miesięcy, z zastrzeżeniem: 1. okres realizacji Umów na Roboty (wydanie Świadectwa Przejęcia) 14 miesięcy, 2. Okres Zgłaszania Wad na Roboty (wydanie Świadectwa Wykonania dla Robót) 24 miesiące, 3. Termin sporządzenia przez Inżyniera dwóch SIWZ na Dostawy: 6 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy. Projekt dofinansowany jest z Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie -Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.