eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Białystok: Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP
Numer ogłoszenia: 316444 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297110 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8516187, faks 85 6516187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP, których opis oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny, w tym również wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 5) Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 6) Materiały muszą być pakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). 7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 8) Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 9) Złożenie zamówienia odbędzie się w ciągu 3 dni od podpisania umowy pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. 10) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z zamówieniem faktury. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany towaru na wolny od wad bądź jego uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji. 12) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40 % wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 60 %..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BAWI Spółka Akcyjna, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6093,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6781,10

  • Oferta z najniższą ceną: 6781,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8056,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.