eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Międzyrzecz: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 316370 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298646 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7428298, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C (karetki) w ilości szt.1 oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz). 3. Pojazd eksploatowany będzie 24h/ dobę we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce. 4. Ambulans poruszać się będzie po drogach twardych, gruntowych oraz pokonywał będzie wszelkie przeszkody np.: krawężniki. 5. Pojazd stacjonować będzie na wolnym powietrzu i myty w myjni automatycznej. 6. Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w ASO (autoryzowanych stacjach obsługi pojazdów). 7. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony ambulans posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające go do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca gwarantuje, że wyposażenie ambulansu posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (dotyczy wyposażenia przedziału medycznego). 12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu oraz zamontowanego wyposażenia części medycznej.13. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 13.1. Oferowany ambulans winien:a) spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 ze zm.),b) spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z Polską Normą PN-EN 1789:2008 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe w zakresie ambulansu typu C, c) spełniać wymogi dotyczące emisji spalin co najmniej na poziomie określonym normą EURO 5.d) posiadać ważną homologację (na samochód zabudowany) wystawioną zgodnie z przepisami Działu III rozdział IA Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm). 13.2. Wyposażenie medyczne musi:a) spełniać określone w normie PN-EN 1865 - wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta (dotyczy urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych). b) posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFinance S.A., al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318423,20

  • Oferta z najniższą ceną: 318423,20 / Oferta z najwyższą ceną: 318423,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFINANCE S.A., al. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32793,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34748,62

  • Oferta z najniższą ceną: 34748,62 / Oferta z najwyższą ceną: 34748,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM Line Sp. z o.o., ul. Kniewska 2k, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3412,76

  • Oferta z najniższą ceną: 3412,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3412,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.