eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-05

Międzyrzecz: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 298646 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7428298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego Ambulansu Drogowego typu C oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C (karetki) w ilości szt.1 oraz sprzętu medycznego będącego jego wyposażeniem na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz). 3. Pojazd eksploatowany będzie 24h/ dobę we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce. 4. Ambulans poruszać się będzie po drogach twardych, gruntowych oraz pokonywał będzie wszelkie przeszkody np.: krawężniki. 5. Pojazd stacjonować będzie na wolnym powietrzu i myty w myjni automatycznej. 6. Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w ASO (autoryzowanych stacjach obsługi pojazdów). 7. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony ambulans posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające go do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Wykonawca gwarantuje, że wyposażenie ambulansu posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (dotyczy wyposażenia przedziału medycznego). 12. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu oraz zamontowanego wyposażenia części medycznej.13. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 13.1. Oferowany ambulans winien:a) spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 ze zm.),b) spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z Polską Normą PN-EN 1789:2008 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe w zakresie ambulansu typu C, c) spełniać wymogi dotyczące emisji spalin co najmniej na poziomie określonym normą EURO 5.d) posiadać ważną homologację (na samochód zabudowany) wystawioną zgodnie z przepisami Działu III rozdział IA Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm). 13.2. Wyposażenie medyczne musi:a) spełniać określone w normie PN-EN 1865 - wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta (dotyczy urządzeń do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych). b) posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21-3, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Tym samym Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Międzyrzecki Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie Nowy Ambulans Drogowy- typu C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21-3, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Dostępność serwisu (odległość do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi liczona od siedziby Zamawiającego) - 10
    • 3. Okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny będący wyposażeniem Ambulansu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia. - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny będący wyposażeniem Ambulansu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przęt medyczny będący wyposażeniem Ambulansu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.