eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Uporządkowanie gospodarki wodnej w Gminie Włoszakowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Włoszakowice: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Gminie Włoszakowice
Numer ogłoszenia: 316208 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszakowice , ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5252999, faks 065 5370106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Gminie Włoszakowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający informuje, że w zakres zadania pn.: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Gminie Włoszakowice wchodzą następujące prace: Budowa stacji uzdatniania wody w Dominicach; - wybudowanie obudów studni głębinowych Nr 1 i Nr 2, - montaż pomp głębinowych wraz z głowicą studzienną, rurociągami znośnymi i armaturą odcinającą, - wykonanie rurociągów tłocznych łączących studnie głębinowe ze stacją uzdatniania wody, - wykonanie bloku filtracji wody w skład którego wchodzą aerator i filtry ciśnieniowe pośpieszne wraz z rurociągami uzbrojenia i armaturą odcinającą oraz rurociągami łączącymi, - wykonanie bloku płukania filtrów powietrzem i wodą uzdatnioną, - wykonanie pompowni II stopnia sterowanej układem falownikowym, - wykonanie instalacji sprężonego powietrza dla potrzeb technologicznych, - wykonanie bloku dezynfekcji bakteriologicznej, - wykonanie węzła sanitarnego wraz z układem kanalizacji odprowadzającej ścieki sanitarne, ścieki z chlorowni i odprowadzającej wody popłuczne, - montaż aparatury kontrolno - pomiarowej wraz z rurociągami technologicznymi wewnętrznymi z armaturą odcinającą i zwrotną, - montaż zbiorników retencyjnych stalowych o objętości 2 x 50 m3 wraz z rurociągami uzbrojenia i armaturą odcinającą, - wykonanie rurociągów łączących zbiorniki retencyjne ze stacją uzdatniania wody, - wykonanie odstojnika wód popłucznych wraz z pompownią wód nadosadowych, - wykonanie studni chłonnych dla wód nadosadowych, - wykonanie sieci kanalizacji łączącej poszczególne obiekty oraz układu kanalizacji przelewowej, - przebudowa sieci napowietrznej SN 15 kV- wymiana słupa, - budowa linii kablowej SN, - montaż stacji transformatorowej, - montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym wykonanie monitoringu SUW, - montaż agregatu prądotwórczego, - wykonanie zasilania, instalacji sterowniczych studni, zbiorników i oświetlenia zewnętrznego, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż instalacji odgromowych, - wykonanie prób i pomiarów, - roboty ziemne budowy stacji uzdatniania wody, - roboty fundamentowe, - podbudowy, - roboty murowe i żelbetowe, - wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, - montaż stolarki zewnętrznej,. - wykonanie elewacji, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - wykonanie ogrodzenia, - budowa chodnika, - budowa dróg wewnętrznych, - zaprojektowanie i wykonanie terenów zieleni. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Ujazdowie: - montaż zbiornika retencyjnego stojącego o objętości użytkowej 50 m3 wykonanego ze stali nierdzewnej wraz z rurociągami uzbrojenia i armaturą odcinającą, - wykonanie rurociągów łączących zbiornik retencyjny ze stacją uzdatniania wody wraz z aparaturą kontrolno - pomiarową sterującą dopływ wody, - montaż pompowni II stopnia sterowanej układem falownikowym wraz z aparaturą kontrolno - pomiarową, - wykonanie monitoringu SUW. Budowa sieci wodociągowej Dominice - Boszkowo-Letnisko: - wykonanie sieci wodociągowej na terenie wsi Dominice i rurociągu łączącego stację uzdatniania wody w Dominicach z istniejącą siecią wodociągową Ujazdowo - Boszkowo o łącznej długości 4 590 m, - uzbrojenie sieci w hydranty ppoż. nadziemne w ilości 40 szt. oraz zasuwy odcinające w ilości 19 szt. i 2 zasuwy redukcyjne umieszczone w studzienkach. Wymiana istniejącej sieci wodociągowej w Boguszynie: - wymiana istniejącej sieci wodociągowej na sieć PCV o długości 1 375 m, - rozbiórka i odtworzenie dróg i ulic. Dostawa ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym do wody pitnej: - dostawa ciągnika rolniczego - dostawa wozu asenizacyjnego do transportu wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze (budowlane) niezbędne do ukończenia w/w zakresu robót od stanu istniejącego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów i osiągnięcia efektu rzeczowego. Zakres prac wykonawczych obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, a także zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami bhp, 2. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o dopuszczeniu obiektów do użytkowania lub innego dokumentu równoznacznego, 3. Dostawę ciągnika rolniczego spełniającego następujące parametry: - fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), - moc 95-100 KM, - napęd 4x4 włączany mechanicznie, - skrzynia 40 km/h (4 zakresy biegów 5 biegów na każdym z zakresów pracy) 20/20, z rewersem mechanicznym, - hamulce na wszystkich 4 kołach, - sprzęgła skrzyni biegów i wom - tarczowe w kąpieli olejowej, - blokada mechanizmów różnicowych (przednia i tylnia) sterowane el. hydraulicznie, - silnik o poj. 4000-4100 cm3, 4 cylindrowy turbo z intercoolerem, - silnik sterowany elektronicznie z pamięcią obrotów silnika, - wałek odbioru mocy z 4 zakresami pracy (540540eco10001000eco) włączany mechanicznie, - ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej 3 pary (6 sztuk) + wolny powrót oleju, - pneumatyka hamulców 1 i 2 obwodowa, - podnośnik tylny mechaniczny sterowany z zewnątrz dźwignią z dźwigniami - wieszakami dolnymi hakowymi automatycznymi i z 2 siłownikami wspomagającymi udźwig podnośnika tylnego (min. 6200 kg), - kabina o dużej widoczności na 4 słupkach (2 przednie i 2 tylne), - przednia szyba uchylna - otwierana, - tylna szyba uchylna - otwierana, - szyberdach szklany - przejrzysty z roletą (pod ładowacz czołowy), - klimatyzacja kabiny, - komfortowy fotel pneumatyczny kierowcy, regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach, wyświetlacze elektroniczne - digital, - podnośnik przedni min. 2000 kg (przedni TUZ), - wałek przedni 1000 obr./min. (przedni WOM), - ogumienie nie węższe i niższe niż 44065R28 i tył 54065R38, - duża zwrotność (kąt skrętu nie mniejszy niż 55 stopni - błotniki skrętne przednie), - minimum 3 zaczepy tylne (górny mechaniczny, dolna listwa zaczepowa - długa, dolny zaczep pitton fix - bolec), - biegi pełzające, - pomarańczowa lampa ostrzegawcza tzw. kogut, - okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy, - odległość punktu serwisowego od miejscowości Włoszakowice - nie większa niż 30 km. 4. Dostawę przyczepy do transportu wody pitnej spełniającej następujące parametry: - fabrycznie nowa (rok produkcji 2011), - pojemność min. 10 tys. litrów, - podwozie tandem, - ogumienie do transportu drogowego radialne 400R22,5, - malowany farbami do celów spożywczych, - tylna dennica otwierana, - zawory czerpalne w tylnej dennicy, - wałek odbioru mocy, - oświetlenie drogowe, - zawór nadmiarowy, - kompresor, - beczka wykonana z blachy min. 6 mm z atestem PZH, - wewnętrzne pierścienie wzmacniające min. 3 sztuki, - hamulce pneumatyczne, - okres gwarancji co najmniej 12 miesięcy, - odległość punktu serwisowego od miejscowości Włoszakowice - nie większa niż 30 km..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.42.12 - Cysterny do transportu wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacać na konto BS Włoszakowice 39 8661 0009 2001 0000 1209 0006. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zastała wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), - harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik nr 9 do SIWZ), - formularz danych technicznych i wyposażenia ciągnika rolniczego (załącznik nr 10 do SIWZ), - formularz danych technicznych i wyposażenia wozu asenizacyjnego do wody pitnej (załącznik nr 11 do SIWZ), - dowód wniesienia wadium, - kosztorys ofertowy zgodny z załączonym do SIWZ przedmiarem robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. ul. Karola Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.