eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Karpacz: Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu
Numer ogłoszenia: 316127 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272783 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu, ul. Gimnazjalna 7, Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619816, faks 075 7618603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obowiązki Inwestora Zastępczego w fazie realizacji inwestycji: 1.1. przygotowanie i nadzorowanie przekazania placu budowy Wykonawcy robót; 1.2. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie podmiotowym, związanym z prowadzoną Inwestycją; 1.3. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz przygotowywanie i organizowanie narad koordynacyjnych co najmniej 2 razy w miesiącu; 1.4. prowadzenie rozliczeń finansowych za wykonane roboty związanych z realizacją inwestycji; 1.5. sporządzanie protokółów konieczności każdorazowo dla sporządzonych przez Wykonawcę wniosków wraz z wyceną robót; 1.6. sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności kontrola jakości wykonanych robót budowlano-montażowych, zgodność robót z dokumentacją, warunkami technicznymi realizacji i odbioru robót, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; 1.7. sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń; 1.8. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano-montażowych; 1.9. uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, wynikających z dokumentacji technicznej; 1.10. bieżący odbiór robót zanikających; 1.11. uzyskanie opinii autora projektu dotyczących robót zawartych w protokółach konieczności; 1.12. uzyskanie opinii i ewentualnych niezbędnych decyzji konserwatora zabytków w kwestii realizacji inwestycji; 1.13. wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich inspektorów wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia w nadzorowaniu inwestycji; 1.14. wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zapewnienia ochrony budowy oraz mienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym; 1.15. wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy; 1.16. kontrola harmonogramu wykonawcy pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji Inwestycji; 1.17. wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek; 1.18. wstrzymanie robot budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność projektem lub pozwoleniem na budowę; 1.19. uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich działania; 1.20. przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, w szczególności: - potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, - skompletowanie dokumentacji powykonawczej, - skompletowanie instrukcji: p.poż., urządzeń, wentylacji, ogrzewania, węzła cieplnego, stacji trafo, instalacji alarmowych i monitorujących, - skompletowanie dokumentacji zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.), - koordynacja odbiorów specjalistycznych: Inspekcji Ochrony Środowiska, Konserwatora Zabytków, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, opinii kominiarskich, i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów; 1.21. bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą oraz sprawdzanie protokółów wykonanych robót przez Wykonawcę przedłożonych do opłacenia; 1.22. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie; 1.23. zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji; 1.24. dopilnowanie ścisłego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych jego obowiązków wynikających z umowy; 1.25. dopilnowanie aby umowa z wykonawcą robót budowlanych została wykonana w terminie; 1.26. dopilnowanie aby koszty inwestycji nie zostały przekroczone; 1.27. naliczanie kar umownych i sporządzenie wniosków dla Zamawiającego o wyegzekwowanie kar umownych od Wykonawcy robót za nieterminowe lub nienależyte ich wykonanie; 1.28. kontrola prawidłowości wystawionych faktur co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa ich odbioru; 1.29. weryfikowanie kosztorysów w zakresie przedmiaru robót oraz zastosowanych nośników cen; 1.30. wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego; 1.31. dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Wykonawcy oświadczenia o usunięciu przez Wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; 1.32. przedłożenie Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej oraz zgody na użytkowanie obiektu. 1.33. inne obowiązki wynikające z niniejszej umowy oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych; Obowiązki Inwestora Zastępczego po zakończeniu inwestycji: 1.34. wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Wykonawcę do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 1.35. zawiadomienie Wykonawcy o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi, 1.36. sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, 1.37. uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 1.38. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 1.39. zorganizowanie i uczestniczenie w komisji przeglądu obiektu przed upływem terminu gwarancji, 1.40. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oryginał polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot umowy, z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł., z rozszerzeniem o odpowiedzialność cywilną za szkody osobowe, rzeczowe lub straty finansowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania wynikającego z umowy, przy czym Zamawiający wymaga by w treści polisy lub innego dokumentu stwierdzającego ubezpieczenie, znalazło się wyraźne odniesienie do umowy. Termin objęcia ochroną ubezpieczeniową, w zakresie określonym wyżej musi obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy, z uwzględnieniem okresu gwarancji i rękojmi. 1.41. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.42. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji usługi podwykonawcom. 1.43. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 1.44. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.45. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 1.46. Miejsce wykonania robót budowlanych - Karpacz ul. Gimnazjalna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 349637.52 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Invest-Projekt Sp. z o.o., ul.Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 97300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 97300.00 oferta z najwyższą ceną: 301000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.