eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Karpacz: Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu
Numer ogłoszenia: 272783 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu , ul. Gimnazjalna 7, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619816, fax. 075 7618603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu wraz zagospodarowaniem otaczającego terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki Inwestora Zastępczego w fazie realizacji inwestycji: 1.1. przygotowanie i nadzorowanie przekazania placu budowy Wykonawcy robót; 1.2. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie podmiotowym, związanym z prowadzoną Inwestycją; 1.3. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz przygotowywanie i organizowanie narad koordynacyjnych co najmniej 2 razy w miesiącu; 1.4. prowadzenie rozliczeń finansowych za wykonane roboty związanych z realizacją inwestycji; 1.5. sporządzanie protokółów konieczności każdorazowo dla sporządzonych przez Wykonawcę wniosków wraz z wyceną robót; 1.6. sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami działania inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności kontrola jakości wykonanych robót budowlano-montażowych, zgodność robót z dokumentacją, warunkami technicznymi realizacji i odbioru robót, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; 1.7. sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń; 1.8. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano-montażowych; 1.9. uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, wynikających z dokumentacji technicznej; 1.10. bieżący odbiór robót zanikających; 1.11. uzyskanie opinii autora projektu dotyczących robót zawartych w protokółach konieczności; 1.12. uzyskanie opinii i ewentualnych niezbędnych decyzji konserwatora zabytków w kwestii realizacji inwestycji; 1.13. wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich inspektorów wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia w nadzorowaniu inwestycji; 1.14. wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zapewnienia ochrony budowy oraz mienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym; 1.15. wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy; 1.16. kontrola harmonogramu wykonawcy pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji Inwestycji; 1.17. wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek; 1.18. wstrzymanie robot budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność projektem lub pozwoleniem na budowę; 1.19. uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich działania; 1.20. przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, w szczególności: - potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, - skompletowanie dokumentacji powykonawczej, - skompletowanie instrukcji: p.poż., urządzeń, wentylacji, ogrzewania, węzła cieplnego, stacji trafo, instalacji alarmowych i monitorujących, - skompletowanie dokumentacji zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itp.), - koordynacja odbiorów specjalistycznych: Inspekcji Ochrony Środowiska, Konserwatora Zabytków, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, opinii kominiarskich, i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów; 1.21. bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą oraz sprawdzanie protokółów wykonanych robót przez Wykonawcę przedłożonych do opłacenia; 1.22. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie; 1.23. zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji; 1.24. dopilnowanie ścisłego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych jego obowiązków wynikających z umowy; 1.25. dopilnowanie aby umowa z wykonawcą robót budowlanych została wykonana w terminie; 1.26. dopilnowanie aby koszty inwestycji nie zostały przekroczone; 1.27. naliczanie kar umownych i sporządzenie wniosków dla Zamawiającego o wyegzekwowanie kar umownych od Wykonawcy robót za nieterminowe lub nienależyte ich wykonanie; 1.28. kontrola prawidłowości wystawionych faktur co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa ich odbioru; 1.29. weryfikowanie kosztorysów w zakresie przedmiaru robót oraz zastosowanych nośników cen; 1.30. wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego; 1.31. dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Wykonawcy oświadczenia o usunięciu przez Wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; 1.32. przedłożenie Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej oraz zgody na użytkowanie obiektu. 1.33. inne obowiązki wynikające z niniejszej umowy oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych; Obowiązki Inwestora Zastępczego po zakończeniu inwestycji: 1.34. wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Wykonawcę do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 1.35. zawiadomienie Wykonawcy o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi, 1.36. sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, 1.37. uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi, 1.38. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 1.39. zorganizowanie i uczestniczenie w komisji przeglądu obiektu przed upływem terminu gwarancji, 1.40. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oryginał polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot umowy, z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł., z rozszerzeniem o odpowiedzialność cywilną za szkody osobowe, rzeczowe lub straty finansowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania wynikającego z umowy, przy czym Zamawiający wymaga by w treści polisy lub innego dokumentu stwierdzającego ubezpieczenie, znalazło się wyraźne odniesienie do umowy. Termin objęcia ochroną ubezpieczeniową, w zakresie określonym wyżej musi obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy, z uwzględnieniem okresu gwarancji i rękojmi. 1.41. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.42. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji usługi podwykonawcom. 1.43. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 1.44. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.45. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 1.46. Miejsce wykonania robót budowlanych - Karpacz ul. Gimnazjalna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.26.21.00 - 74.26.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności - odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym. 4.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami: 4.3.1. inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba; 4.3.2. inspektor nadzoru branży sanitarnej - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - min. 1 osoba; 4.3.3. inspektor nadzoru branży elektrycznej - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. 4.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-9 i ust. 2, pkt. 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunków, Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.Warunek 4.2 i 4.4. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych - FORMULARZ NR 3 5.2.Warunek nr 4.1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.4.Warunek nr 4.3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - FORMULARZ NR 2. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum.karpacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I MISTRZOSTWA SPORTOWEGO UL. GIMNAZJALNA 7 58-540 KARPACZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 11:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I MISTRZOSTWA SPORTOWEGO UL. GIMNAZJALNA 7 58-540 KARPACZ Pokój nr 107 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.