eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-24

Ogłoszenie nr 31600 - 2017 z dnia 2017-02-24 r.

Radom: Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324440


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, krajowy numer identyfikacyjny 14263627400000, ul. ul. Samorządowa  1, 26601   Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 367 36 21, faks 48 367 36 73, e-mail Anna.Szklarska@cpd.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cpd.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa akcesoriów informatycznych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/8/16/VAD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostawą i rozładunkiem następujących akcesoriów informatycznych zwanych dalej "Sprzętem": 1) 1 sztuka kabla miedzianego UTP linka LSZH, 2) 6 sztuk kamer dozoru CCTV, 3) 4 sztuki konwerterów 10/100/1000 Base-T, 4) 50 sztuk patchcordów UTP (1,5m), 5) 100 sztuk patchcordów UTP (3 m), 6) 100 sztuk patchcordów UTP (5 m), 7) 100 sztuk patchcordów UTP (7 m), 8) 100 sztuk patchcordów UTP (10 m), 9) 50 sztuk patchcordów UTP (15 m), 10) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-SC (1 m) , 11) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (10 m), 12) 15 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (15 m), 13) 50 sztuk patchcordów światłowodowych LC/PC-LC/PC (2 m), 14) 10 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (20 m), 15) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM3 LC-LC (5 m), 16) 20 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (0,5 m), 17) 50 sztuk patchcordów światłowodowych OM4/OM3 LC-LC (1 m), 18) 2 sztuki switch´y, 19) 20 sztuk uchwytów biurkowych - ramiona do mocowania monitorów LCD, 20) 500 sztuk wtyków RJ45 UTP do zaciskania, 21) 1 sztuka kabla VGA, 22) 10 sztuk tłumików światłowodowych jednomodowych o złączach SC/UPC(F) -SC/UPC(M) i tłumienności 3dB, 23) 1 sztuka ekran elektryczny, 24) 3 sztuki stojak na telewizor, 25) 1 sztuka stojak pod wideoprojektor, 26) 30 sztuk Kabel HDMI 2 (męsko-męski), 27) 10 sztuk Kabel HDMI 5 (męsko-męski) 28) 30 sztuk Kabel DVI - HDMI 2 (męsko-męski), 29) 10 sztuk Kabel DVI - HDMI 5 (męsko-męski), 30) 30 sztuk Kabel DisplayPort - HDMI 2 (męsko-męski), 31) 10 sztuk Kabel DisplayPort - HDMI 5 (męsko-męski), 32) 5 sztuk Etui do telefonu, 33) 5 sztuk Szkło hartowane do telefonu, 34) 2 sztuki Karta sieciowa, 35) 20 sztuk Dysk twardy SSD 2,5", 36) 50 sztuk Słuchawki wokółuszne z mikrofonem, 37) 5 sztuk Klawiatura komputerowa bezprzewodowa, 38) 5 sztuk Mysz komputerowa bezprzewodowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30237200-1
Dodatkowe kody CPV: 32562300-3, 32342100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1) Ustawy.Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.