To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-30
Ogłoszenie nr 315840 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.
Jonkowo: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301427-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, krajowy numer identyfikacyjny
51074316600000, ul.
ul. Klonowa
2,
11042
Jonkowo, państwo
, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-89 512 92 32, faks
0-89 512 92 37, 512 92 32, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby żłobka publicznego wraz z remontem dachu w budynku biurowo-świetlicowym Warkały 18, na dz. nr 207/2 obrębu Warkały, gm. Jonkowo. 2. Ogólna charakterystyka obiektu: Dane ogólne: - kubatura budynku: 1820,83 m3, - powierzchnia zabudowy budynku: 257,36m2, - powierzchnia dachu: 452,9 m2 - powierzchnia użytkowa istniejącego żłobka: 97,23 m2, - powierzchnia użytkowa żłobka po przebudowie: 141,86 m2. 3. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Warkały 18, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. 4. Zakres zamówienia: 1) Przystosowanie pomieszczeń na żłobek: adaptacja pomieszczeń na salę przeznaczoną do zabawy i spożywania posiłków (sala zajęć) - o łącznej pow. 28,06 m2, likwidacja ścianek działowych między dwoma pomieszczeniami - utworzenie pomieszczenia przeznaczonego na odpoczynek dla dzieci - o pow. 19,90 m2. modernizacja łazienek: wymiana umywalki z baterią 1 kpl., montaż ustępu ze spłuczką - 1 kpl., montaż zlewu do mycia nocników z baterią 1 kpl., wykucie otworu i montaż okna podawczego z kuchni do sali zajęć - 1 szt., poszerzenie otworu w korytarzu istniejącego żłobka, montaż instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PVC, na wzór istniejącej z wymianą podokienników i parapetów - 4 kpl., wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt., 2) Remont dachu wymiana pokrycia dachu na nową dachówkę ceramiczną typu "holenderka" - 452,9 m2 wymiana części elementów więźby dachowej - 50 m2, wymiana ołacenia dachu - 452,9 m2, wymiana desek okapowych i wiatrownic - 107,94 mb, izolacja dachu papą - 452,9 m2, wymiana rynien - 53,4 mb, wymiana rur spustowych - 14,2 mb, remont kominów ponad dachem - 17,3 m2, wymiana obróbek blacharskich - 6,6 m2, montaż stopni kominiarskich - 20 mb oraz barier śniegowych - 53,4 mb, wykonanie kompletnej instalacji odgromowej. 5. Zakres zamówienia określony w ust. 4 obejmuje również: 1) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót. 2) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia. 3) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp. 7. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT195162.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 209999,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.