eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-30

Ogłoszenie nr 315840 - 2016 z dnia 2016-09-30 r.

Jonkowo: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301427-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, krajowy numer identyfikacyjny 51074316600000, ul. ul. Klonowa  2, 11042   Jonkowo, państwo , woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32, e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby żłobka publicznego wraz z remontem dachu w budynku biurowo-świetlicowym Warkały 18, na dz. nr 207/2 obrębu Warkały, gm. Jonkowo. 2. Ogólna charakterystyka obiektu: Dane ogólne: - kubatura budynku: 1820,83 m3, - powierzchnia zabudowy budynku: 257,36m2, - powierzchnia dachu: 452,9 m2 - powierzchnia użytkowa istniejącego żłobka: 97,23 m2, - powierzchnia użytkowa żłobka po przebudowie: 141,86 m2. 3. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Warkały 18, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. 4. Zakres zamówienia: 1) Przystosowanie pomieszczeń na żłobek: ­ adaptacja pomieszczeń na salę przeznaczoną do zabawy i spożywania posiłków (sala zajęć) - o łącznej pow. 28,06 m2, ­ likwidacja ścianek działowych między dwoma pomieszczeniami - utworzenie pomieszczenia przeznaczonego na odpoczynek dla dzieci - o pow. 19,90 m2. ­ modernizacja łazienek: wymiana umywalki z baterią 1 kpl., montaż ustępu ze spłuczką - 1 kpl., montaż zlewu do mycia nocników z baterią 1 kpl., ­ wykucie otworu i montaż okna podawczego z kuchni do sali zajęć - 1 szt., ­ poszerzenie otworu w korytarzu istniejącego żłobka, ­ montaż instalacji elektrycznej z osprzętem, ­ wymiana stolarki okiennej drewnianej na PVC, na wzór istniejącej z wymianą podokienników i parapetów - 4 kpl., ­ wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt., 2) Remont dachu ­ wymiana pokrycia dachu na nową dachówkę ceramiczną typu "holenderka" - 452,9 m2 ­ wymiana części elementów więźby dachowej - 50 m2, ­ wymiana ołacenia dachu - 452,9 m2, ­ wymiana desek okapowych i wiatrownic - 107,94 mb, ­ izolacja dachu papą - 452,9 m2, ­ wymiana rynien - 53,4 mb, ­ wymiana rur spustowych - 14,2 mb, ­ remont kominów ponad dachem - 17,3 m2, ­ wymiana obróbek blacharskich - 6,6 m2, ­ montaż stopni kominiarskich - 20 mb oraz barier śniegowych - 53,4 mb, ­ wykonanie kompletnej instalacji odgromowej. 5. Zakres zamówienia określony w ust. 4 obejmuje również: 1) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót. 2) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia. 3) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp. 7. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT195162.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DARBUD s.c. Tomasz Frenszkowski, Dariusz Jarmołowicz ,  ,  ul. Diamentowa 7a,  10-698,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209999,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175750,35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246738,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.