eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Jastrzębie-Zdrój: BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A
Numer ogłoszenia: 315768 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278916 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia terenu zewnętrznego przy budynku Sołectwa w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Gajowej 11, 11a. 2.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych określonych w dokumentacji wykonawczej w zakresie: instalacja odbiorcza - linie kablowe instalacji oświetlenia wraz ze słupami oświetleniowymi; ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym; montaż aparatury rozdzielczej. Wykonawca ma również obowiązek: zabezpieczyć przed zniszczeniem drogi komunikacyjne (drogi, chodniki, nawierzchnię); przewozić i przenosić materiały, przestawiać sprzęt w miejscach ich wykorzystania; usuwać z terenu robót zanieczyszczenia i odpady będące skutkiem robót; zabezpieczyć obiekt przed włamaniem, kradzieżą i pożarem w czasie realizacji zadania w porozumieniu ze służbami Zamawiającego; uprządkować teren po wykonaniu prac. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonania robót i ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i poleceniami Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru. 4.Wykonawca robót zobowiązany jest przed przystapieniem do robót zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi dokumentami dotyczącymi wykonywanej inwestycji oraz przeprowadzić wizję na obiekcie, w którym prowadzone będą roboty celem stwierdzenia odpowiedniego przygotowania frontu robót. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót, SIWZ, STWiOR, Projekt wykonawczy oraz Projekt budowlany. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania postanowień zawartych w Decyzji nr 459/08 z dnia 26.11.2008 r. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę i powinien we własnym zakresie: - realizować budowę zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, - przestrzegać warunków określonych przepisami bhp i p.poż., - zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich oraz umieścić tablice ostrzegawcze, - zgłosić rozpoczęcie oraz zakończenie robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, - wyznaczyć kierownika budowy, który jest zobowiązany: pobrać i prowadzić dziennik budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia powiadomić autorów dokumentacji i kierownika budowy o terminie rozpoczęcia robót, zawiadomić w imieniu Inwestora właściwe organy o terminie rozpoczęcia robót dołączając na piśmie nw. załączniki: - oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcie obowiązku kierownika budowy, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, zgłosić zakończenie robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10758.41 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U EL-MAR s.c. Danuta Tokarz, Marek Tokarz, ul. Pusta 28, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10758.41
  • Oferta z najniższą ceną: 10758.41 oferta z najwyższą ceną: 10758.41
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.