eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Jastrzębie-Zdrój: BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A
Numer ogłoszenia: 278916 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości , ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, faks 032 4762952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZY BUDYNKU SOŁECTWA W JASTRZĘBIU ZDROJU PRZY UL. GAJOWEJ 11, 11A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji oświetlenia terenu zewnętrznego przy budynku Sołectwa w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Gajowej 11, 11a. 2.Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji elektrycznych określonych w dokumentacji wykonawczej w zakresie: instalacja odbiorcza - linie kablowe instalacji oświetlenia wraz ze słupami oświetleniowymi; ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym; montaż aparatury rozdzielczej. Wykonawca ma również obowiązek: zabezpieczyć przed zniszczeniem drogi komunikacyjne (drogi, chodniki, nawierzchnię); przewozić i przenosić materiały, przestawiać sprzęt w miejscach ich wykorzystania; usuwać z terenu robót zanieczyszczenia i odpady będące skutkiem robót; zabezpieczyć obiekt przed włamaniem, kradzieżą i pożarem w czasie realizacji zadania w porozumieniu ze służbami Zamawiającego; uprządkować teren po wykonaniu prac. 3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonania robót i ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i poleceniami Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru. 4.Wykonawca robót zobowiązany jest przed przystapieniem do robót zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi dokumentami dotyczącymi wykonywanej inwestycji oraz przeprowadzić wizję na obiekcie, w którym prowadzone będą roboty celem stwierdzenia odpowiedniego przygotowania frontu robót. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót, SIWZ, STWiOR, Projekt wykonawczy oraz Projekt budowlany. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania postanowień zawartych w Decyzji nr 459/08 z dnia 26.11.2008 r. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę i powinien we własnym zakresie: - realizować budowę zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, - przestrzegać warunków określonych przepisami bhp i p.poż., - zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich oraz umieścić tablice ostrzegawcze, - zgłosić rozpoczęcie oraz zakończenie robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, -wyznaczyć kierownika budowy, który jest zobowiązany: pobrać i prowadzić dziennik budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia powiadomić autorów dokumentacji i kierownika budowy o terminie rozpoczęcia robót, zawiadomić w imieniu Inwestora właściwe organy o terminie rozpoczęcia robót dołączając na piśmie nw. załączniki: - oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przejęcie obowiązku kierownika budowy, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, zgłosić zakończenie robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że 1.w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał 2 roboty budowlane o podobnym charakterze o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda z robót oraz przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje, protokoły odbioru itp. Jako roboty podobne należy rozumieć roboty instalacyjne polegające na wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (np. wykonanie instalacji oświetlenia terenu zewnętrznego, w szczególności parkingów i ulic). 2.dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.02.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006 r. nr 156, poz. 1118 i nr 170, poz. 1217) w zakresie niezbędnym do kierowania robotami budowlanymi celem wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności uprawnionymi do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie dozoru i eksploatacji w zakresie instalacji oświetlenia ulicznego: 1) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- min. 1 osoba. 2) osoby posiadające: - świadectwo kwalifikacji D uprawniające do zajmowania się eksplotacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - min. 1 osoba; - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji - min. 1 osoba. Do oferty Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane oraz odpowiednie świadectwa kwalifikacyjne D i E. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 8.1. i 8.2. SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według ząłacznika nr 2 do SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium w wysokość 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)(w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie), 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7) wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót - wg załącznika nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 9)wykaz zadań podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania wg załącznika nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru itp.), 10)Dokumenty stwierdzajace, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca będą osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.02.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006 r. nr 156, poz. 1118 i nr 170, poz. 1217) w zakresie niezbędnym do kierowania robotami budowlanymi celem wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności uprawnionymi do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie dozoru i eksploatacji w zakresie instalacji instalacji oświetlenia ulicznego: 1) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba; 2) osoby posiadające: - świadectwo kwalifikacji D uprawniające do zajmowania się eksplotacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - min. 1 osoba; - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji - min. 1 osoba. Dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane oraz odpowiednie świadectwa kwalifikacyjne D i E. 11) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w pkt 10,11 SIWZ. - przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 5a, 5b do SIWZ). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.11 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gosopodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późn. zm.). Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie Zdrój, pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.