eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby KMP w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby KMP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 31538 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430010 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby KMP w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług, w okresie jednego roku od daty podpisania umowy, w zakresie przygotowania i dowozu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie. Posiłki dowożone będą do Pomieszczeń Dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) przy ul. Partyzantów 23 oraz do Policyjnej Izby Dziecka przy ul. Borowej 9. 2. Wykonawca zapewnia transport oraz odpowiednie pojemniki do przewozu posiłków, 3. Dzienna stawka żywieniowa netto, określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: a) 11,12 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT b) 8,90 dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT 4. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100 % kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1) 25% śniadanie 2) 50% obiad 3) 25 % kolacja. 5. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Szacowana ilość porcji w sztukach określona przez Zamawiającego na okres obowiązywania umowy: 1) pomieszczenia dla osób zatrzymanych: a) śniadanie - 2 484 b) obiad - 1992 c) kolacja - 1320 2) Policyjna Izba Dziecka: a) śniadanie - 768 b) obiad - 816 c) kolacja -864 6. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1) śniadania w godz. 7:00-8:00; 2) obiady w godz. 12:00-14:00 3) kolacje w godz. 18:00-19:00 7. Posiłki winne być dostarczone w pojemnikach jednorazowych posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w Resorcie MSWiA przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 9. Zamawiający każdorazowo o zmianie stawki dziennej żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASPEN -Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73095,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56994,48

  • Oferta z najniższą ceną: 56994,48 / Oferta z najwyższą ceną: 56994,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.