eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › dozór fizyczny budynków Urzędu Miasta Włocławek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31501

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Włocławek: dozór fizyczny budynków Urzędu Miasta Włocławek Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Włocławek, do kontaktów: Renata Sochacka, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257, e-mail: zamowienia@um.wlocl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wloclawek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 506, Renata Sochacka, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-54) 414 44 76, fax (0-54) 414 42 57, e-mail: rsochacka@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 506, Renata Sochacka, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-54) 414 44 76, fax (0-54) 414 42 57, e-mail: rsochacka@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców Hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Renata Sochacka, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-54) 414 44 76, fax (0-54) 414 42 57, e-mail: rsochacka@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dozór fizyczny budynków Urzędu Miasta Włocławek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: 87-800 Włocławek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dozór fizyczny budynków Urzędu Miasta Włocławek. Dozorem fizycznym objęte będą następujące budynki: 1) Zielony Rynek 11/13 budynek A - 1 posterunek 2) Zielony Rynek 11/13 budynek B - 1 posterunek 3) ul. Kościuszki 12 - 1 posterunek 4) ul. 3 - go Maja 22 - 1 posterunek Łączna ilość posterunków - 4. Posterunki w obsadzie jednoosobowej tj. na każdym z wyżej wymienionych obiektów po 1 pracowniku ochrony. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dozór fizyczny budynków Urzędu Miasta Włocławek, w okresie od dnia 14.09.2007 r. do dnia 13.09.2010 r. Dozorem fizycznym objęte będą następujące budynki: 1) Zielony Rynek 11/13 budynek A - 1 posterunek 2) Zielony Rynek 11/13 budynek B - 1 posterunek 3) ul. Kościuszki 12 - 1 posterunek 4) ul. 3 - go Maja 22 - 1 posterunek Łączna ilość posterunków - 4. Posterunki w obsadzie jednoosobowej tj. na każdym z wyżej wymienionych obiektów po 1 pracowniku ochrony. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 14.09.2007; lub data zakończenia: 13.09.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustalenie wysokości wadium w kwocie 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 3 usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom prac stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 3 usługi ochrony mienia lub dozoru w obiektach administracji publicznej o wartości niemniejszej niż 300 000,00 zł (brutto) - każda.) 2. Wykonawca powinien dysponować potencjałem kadrowym - pracownikami, którzy posiadają poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą \zastrzeżone\ lub wyższą, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 05.196.1631 z późń. zm.). 3. Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 prawa zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych (w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich urzędujących członków władz). 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 (udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym). 6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 3 usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom prac stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 3 usługi ochrony mienia lub dozoru w obiektach administracji publicznej o wartości niemniejszej niż 300 000,00 zł (brutto) - każda.) 9. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 8. 10. Wykaz kadry, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 11. Dokument poświadczenia bezpieczeństwa dla każdego pracownika wykonawcy przewidzianego przy realizacji zadania, uprawniający do dostępu, do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą \zastrzeżone\ lub wyższą, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 05.196.1631 z późń. zm.). 12. Polisa lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400 000,00 zł. 13. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w pkt 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, sala 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.