To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Warszawa: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat
Numer ogłoszenia: 314620 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290898 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ w trybie przetargu nieograniczonego zamierzała wyłonić 1 podmiot do świadczenia usług dziedzinie informatyki oraz obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej, w okresie 4 lat. 2.Wykonawca zobowiązany był do oddelegowania na stałe wykwalifikowanego pracownika lub pracowników do codziennego, (w dni robocze)zabezpieczenia działalności Zamawiającego, w jego siedzibie w godzinach (7:00 -20:00). 3.Zakres wymagań odnośnie świadczonych usług był następujący: (punkty A i B wraz z podpunktami): A. 1) Kompleksowe, bieżące raportowanie do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) i rozliczanie wykonywanych usług medycznych dla NFZ i innych płatników oraz personelu medycznego za pomocą istniejących systemów informatycznych Zamawiającego (platforma Magic, KS PPS, SZOI oraz SIMP). Rozliczanie, raportowanie i obsługa odbywa się dla następujących poradni i umów: Podstawowa Opieka Zdrowotna (Lekarz POZ, Pielęgniarka POZ, nocna i świąteczna pomoc ambulatoryjna, Transport), Rehabilitacja Lecznicza, Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień, Leczenie Stomatologiczne, Chirurgia ogólna, Ortopedia, Dermatologia i Wenerologia, Diabetologia, Endokrynologia, Gastroenterologia, Położnictwo i Ginekologia, Programy profilaktyczne, Kardiologia, Otolaryngologia, Neurologia, Okulistyka, Urologia, Laboratorium, Pracownia RTG, Pracownia USG, umowy Medycyny Pracy (obecnie dla 15 płatników). 2) Kompleksowa, codzienna obsługa informatyczna i administrowanie serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach NetWare 4, Windows 2003 Serwer oraz Linux (wkrótce). 3) Konserwacja i instalacja stanowisk komputerowych oraz codzienna obsługa i administrowanie programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania Zamawiającego. Obecnie w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ obsługi wymaga 48 stanowisk komputerowych. W najbliższym czasie planowana jest rozbudowa sieci teleinformatycznej do obsługi w ramach zawieranej umowy do około 90 stanowisk. B. Wykonawca zobowiązany był do koordynowania działań zespołu personelu Zamawiającego, przy realizacji zadań związanych z kontraktowaniem świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz realizacji zadań związanych z ewidencją w systemach informatycznych wykonanych świadczeń zdrowotnych. 4.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 1, Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)obsługi programu Magic służącego do rejestrowania usług medycznych Zamawiającego, a w tym między innymi: wprowadzania i usuwania w lokalnych systemach informatycznych danych zatrudnianego personelu medycznego z podaniem uprawnień wraz z konfiguracją usług jakie wykonują, wprowadzania i aktualizacji usług wraz z ich typami i kodami szczegółowymi, generowanie eksportu wprowadzanych usług z zakresu POZ w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, generowanie eksportu wykonywanych usług z zakresu specjalistyki w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, bieżące generowanie zestawień podsumowujących, wymaganych przez dział księgowości m.in: podsumowanie wykonanych punktów dla poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług zleconych przez poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług wykonanych przez lekarzy dla podmiotów medycyny pracy (wzór raportu w zależności od aktualnej umowy z płatnikiem), modyfikacji wyglądu raportów w systemie Magic w zależności od potrzeb, zestawienia wykonanych usług w zakresie medycyny pracy dla poszczególnych aktywnych płatników z podziałem na zakresy usług, wprowadzania danych dodatkowych pacjentów, usług, kodów i płatników, generowanie wydruków kolejek prowadzonych w systemie Magic, informowanie osób merytorycznych o stwierdzonych błędach celem dokonania odpowiedniej korekty, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wymaganej wersji. 2)obsługi programu KS PPS, a w tym między innymi: import zarejestrowanych usług POZ z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, import zarejestrowanych usług specjalistyki z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, generowanie i wysyłka raportów statystycznych za okres rozliczeniowy, import raportów zwrotnych i ich weryfikacja, generowanie i wysyłka raportów rozliczeniowych za okres rozliczeniowy dla poszczególnych umów, import szablonów, i wysyłka wykonanych na ich podstawie faktur do systemu SZOI, aktywacja deklaracji dla list POZ, generowanie raportów list aktywnych pacjentów dla poszczególnych umów POZ i przekazywanie ich do systemu SZOI, generacja raportów zbiorczych dla umów POZ, generacja zestawień zbiorczych kwartalnych i półrocznych w zakresie wymaganym przez NFZ na podstawie informacji z systemu Magic i 3 niezależnych baz systemu KS-PPS, generacja raportów o kolejkach oczekujących na podstawie informacji z systemu Magic oraz 3 niezależnych baz KS-PPS w celu wysłania ich jednym raportem do systemu SZOI, wdrożenie i przystosowanie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego istniejących niezależnych baz KS-PPS do rejestracji pacjentów i generacji raportów o kolejkach oczekujących, aktualizacja umów i aneksów z NFZ w programie KS PPS, bieżącej analizy błędów w raportach i współpracy z osobami merytorycznymi w celu dokonania odpowiednich korekt, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wersji wymaganej przez NFZ, 5.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 2, Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)bieżącej administracji serwerami na platformach: NetWare, MS Windows 2003 server, Linux, 2)aktualizacji oprogramowania serwerów, 3)tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontrola oprogramowania do tworzenia kopii, , 4)przeglądanie logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz wszelkie czynności administracyjne, 5)kontrola spójności wolumenów, 6)kontrola pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS), 7)audyt oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku), 8)próba odzysku danych z kopii zapasowej , 9)nadzorowanie z ramienia Zamawiającego, bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych przez personel Zmawiającego, poprzez okresową analizę operacji wykonywanych na danych osobowych, takich jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, 10)usuwanie lub nadzorowanie usuwania danych przez personel Zmawiającego, poprzez ich zniszczenie lub taką ich modyfikację, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą, 11)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania wymaganego poziomu uprawnień dostępu do odpowiednich serwerów, 12)występowania z wnioskiem do Zamawiającego, w sprawie wdrożenia stosownych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem, a następnie nadzorowanie ich stosowania przez użytkowników sytemu informatycznego, 13)niezwłocznego informowania Zmawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w przetwarzaniu danych osobowych przez użytkowników sytemu informatycznego, 14)wdrażanie i konfiguracja usług informatycznych w nowo budowanej sieci informatycznej Zamawiającego w oparciu o zarządzane urządzenia aktywne klasy Hewlett Packard, Cisco lub równoważne. 6.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 3 Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie Zamawiającego (wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami Zamawiającego, 2)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, do wykonywania czynności związanych z rejestracją usług medycznych oraz przetwarzaniem danych osobowych w systemach Zamawiającego, 3)bieżącej obsługi i administracji programów Zamawiającego m.in: KS-PPS, Magic (medyczny-windows), Magic (finansowy-dos), Płatnik, ePFRON systemów SZOI, SIMP oraz kont internetowych i pocztowych, 4)wdrażanie i konfiguracja wszelkich nowych systemów informatycznych Zamawiającego w tym m.in: system finansowo-księgowy Magic (platforma Windows), serwer platforma Linux, rejestracji i raportowania wykonanych świadczeń zdrowotnych w oparciu o bazę ORACLE, 5)wdrożenie i przystosowanie systemów rejestracji medycznej i sprawozdawczości Zamawiającego zleceniodawcy (Magic, KS-PPS) do pełnej obsługi systemu kolejek pacjentów i automatycznej generacji raportów o kolejkach do systemu SZOI, 6)bieżąca pomoc informatyczna i odpowiedzi na zapytania personelu Zamawiającego, 7)wdrożenie, konfiguracja i bieżąca administracja systemem poczty intranet w oparciu o istniejące serwery w celu komunikacji wewnętrznej Zamawiającego, 8)instalacja i aktualizacja systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach, 9)bieżąca diagnostyka i naprawa uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia, 10)okresowa kontrola spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych), 11)okresowe testowanie dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku) optymalizacja dysków twardych (defragmentacja), 12)kontrola antywirusowa (wykrywanie i usuwanie), 13)porządkowanie rejestrów systemów operacyjnych, 14)usuwanie zbędnych programów wskazanych przez użytkownika, 15)monitorowanie pracy komputerów (temp. procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.), 16)aktualizacja oprogramowania, 17)usuwanie błędów z systemu zawinionych przez użytkownika, 18)wnioskowanie do Zamawiającego o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawnią przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożnością odczytu. 19)opiniowania propozycji Zamawiającego związanych z pkt. 18. Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane zostały w projekcie umowy, który stanowił zał. Nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.50.00 - Usługi analizy systemów kontraktowania oraz programowania 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.22.21.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej 72.22.80.00 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa KOM-PAN Andrzej Śmietanka
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa KOM-PAN Andrzej Śmietanka
- Firma Handlowo-Usługowa, KOMP-AN Andrzej Śmietanka, ul. Dąbrowska 23, 08-450 Łaskarzew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380640,00
Oferta z najniższą ceną: 380640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 693936,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Kuślin
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: 0006 - Gutowo, 0019 - Rumienica, 0021 - Szczepankowo, z terenu jednostki ewidencyjnej 280705_2 - Gmina Lubawa
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.