eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Warszawa: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat
Numer ogłoszenia: 314620 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290898 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ w trybie przetargu nieograniczonego zamierzała wyłonić 1 podmiot do świadczenia usług dziedzinie informatyki oraz obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej, w okresie 4 lat. 2.Wykonawca zobowiązany był do oddelegowania na stałe wykwalifikowanego pracownika lub pracowników do codziennego, (w dni robocze)zabezpieczenia działalności Zamawiającego, w jego siedzibie w godzinach (7:00 -20:00). 3.Zakres wymagań odnośnie świadczonych usług był następujący: (punkty A i B wraz z podpunktami): A. 1) Kompleksowe, bieżące raportowanie do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) i rozliczanie wykonywanych usług medycznych dla NFZ i innych płatników oraz personelu medycznego za pomocą istniejących systemów informatycznych Zamawiającego (platforma Magic, KS PPS, SZOI oraz SIMP). Rozliczanie, raportowanie i obsługa odbywa się dla następujących poradni i umów: Podstawowa Opieka Zdrowotna (Lekarz POZ, Pielęgniarka POZ, nocna i świąteczna pomoc ambulatoryjna, Transport), Rehabilitacja Lecznicza, Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień, Leczenie Stomatologiczne, Chirurgia ogólna, Ortopedia, Dermatologia i Wenerologia, Diabetologia, Endokrynologia, Gastroenterologia, Położnictwo i Ginekologia, Programy profilaktyczne, Kardiologia, Otolaryngologia, Neurologia, Okulistyka, Urologia, Laboratorium, Pracownia RTG, Pracownia USG, umowy Medycyny Pracy (obecnie dla 15 płatników). 2) Kompleksowa, codzienna obsługa informatyczna i administrowanie serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach NetWare 4, Windows 2003 Serwer oraz Linux (wkrótce). 3) Konserwacja i instalacja stanowisk komputerowych oraz codzienna obsługa i administrowanie programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania Zamawiającego. Obecnie w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ obsługi wymaga 48 stanowisk komputerowych. W najbliższym czasie planowana jest rozbudowa sieci teleinformatycznej do obsługi w ramach zawieranej umowy do około 90 stanowisk. B. Wykonawca zobowiązany był do koordynowania działań zespołu personelu Zamawiającego, przy realizacji zadań związanych z kontraktowaniem świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz realizacji zadań związanych z ewidencją w systemach informatycznych wykonanych świadczeń zdrowotnych. 4.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 1, Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)obsługi programu Magic służącego do rejestrowania usług medycznych Zamawiającego, a w tym między innymi: wprowadzania i usuwania w lokalnych systemach informatycznych danych zatrudnianego personelu medycznego z podaniem uprawnień wraz z konfiguracją usług jakie wykonują, wprowadzania i aktualizacji usług wraz z ich typami i kodami szczegółowymi, generowanie eksportu wprowadzanych usług z zakresu POZ w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, generowanie eksportu wykonywanych usług z zakresu specjalistyki w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, bieżące generowanie zestawień podsumowujących, wymaganych przez dział księgowości m.in: podsumowanie wykonanych punktów dla poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług zleconych przez poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług wykonanych przez lekarzy dla podmiotów medycyny pracy (wzór raportu w zależności od aktualnej umowy z płatnikiem), modyfikacji wyglądu raportów w systemie Magic w zależności od potrzeb, zestawienia wykonanych usług w zakresie medycyny pracy dla poszczególnych aktywnych płatników z podziałem na zakresy usług, wprowadzania danych dodatkowych pacjentów, usług, kodów i płatników, generowanie wydruków kolejek prowadzonych w systemie Magic, informowanie osób merytorycznych o stwierdzonych błędach celem dokonania odpowiedniej korekty, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wymaganej wersji. 2)obsługi programu KS PPS, a w tym między innymi: import zarejestrowanych usług POZ z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, import zarejestrowanych usług specjalistyki z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, generowanie i wysyłka raportów statystycznych za okres rozliczeniowy, import raportów zwrotnych i ich weryfikacja, generowanie i wysyłka raportów rozliczeniowych za okres rozliczeniowy dla poszczególnych umów, import szablonów, i wysyłka wykonanych na ich podstawie faktur do systemu SZOI, aktywacja deklaracji dla list POZ, generowanie raportów list aktywnych pacjentów dla poszczególnych umów POZ i przekazywanie ich do systemu SZOI, generacja raportów zbiorczych dla umów POZ, generacja zestawień zbiorczych kwartalnych i półrocznych w zakresie wymaganym przez NFZ na podstawie informacji z systemu Magic i 3 niezależnych baz systemu KS-PPS, generacja raportów o kolejkach oczekujących na podstawie informacji z systemu Magic oraz 3 niezależnych baz KS-PPS w celu wysłania ich jednym raportem do systemu SZOI, wdrożenie i przystosowanie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego istniejących niezależnych baz KS-PPS do rejestracji pacjentów i generacji raportów o kolejkach oczekujących, aktualizacja umów i aneksów z NFZ w programie KS PPS, bieżącej analizy błędów w raportach i współpracy z osobami merytorycznymi w celu dokonania odpowiednich korekt, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wersji wymaganej przez NFZ, 5.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 2, Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)bieżącej administracji serwerami na platformach: NetWare, MS Windows 2003 server, Linux, 2)aktualizacji oprogramowania serwerów, 3)tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontrola oprogramowania do tworzenia kopii, , 4)przeglądanie logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz wszelkie czynności administracyjne, 5)kontrola spójności wolumenów, 6)kontrola pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS), 7)audyt oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku), 8)próba odzysku danych z kopii zapasowej , 9)nadzorowanie z ramienia Zamawiającego, bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych przez personel Zmawiającego, poprzez okresową analizę operacji wykonywanych na danych osobowych, takich jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, 10)usuwanie lub nadzorowanie usuwania danych przez personel Zmawiającego, poprzez ich zniszczenie lub taką ich modyfikację, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą, 11)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania wymaganego poziomu uprawnień dostępu do odpowiednich serwerów, 12)występowania z wnioskiem do Zamawiającego, w sprawie wdrożenia stosownych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem, a następnie nadzorowanie ich stosowania przez użytkowników sytemu informatycznego, 13)niezwłocznego informowania Zmawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w przetwarzaniu danych osobowych przez użytkowników sytemu informatycznego, 14)wdrażanie i konfiguracja usług informatycznych w nowo budowanej sieci informatycznej Zamawiającego w oparciu o zarządzane urządzenia aktywne klasy Hewlett Packard, Cisco lub równoważne. 6.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 3 Wykonawca zobowiązany był między innymi do: 1)instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie Zamawiającego (wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami Zamawiającego, 2)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, do wykonywania czynności związanych z rejestracją usług medycznych oraz przetwarzaniem danych osobowych w systemach Zamawiającego, 3)bieżącej obsługi i administracji programów Zamawiającego m.in: KS-PPS, Magic (medyczny-windows), Magic (finansowy-dos), Płatnik, ePFRON systemów SZOI, SIMP oraz kont internetowych i pocztowych, 4)wdrażanie i konfiguracja wszelkich nowych systemów informatycznych Zamawiającego w tym m.in: system finansowo-księgowy Magic (platforma Windows), serwer platforma Linux, rejestracji i raportowania wykonanych świadczeń zdrowotnych w oparciu o bazę ORACLE, 5)wdrożenie i przystosowanie systemów rejestracji medycznej i sprawozdawczości Zamawiającego zleceniodawcy (Magic, KS-PPS) do pełnej obsługi systemu kolejek pacjentów i automatycznej generacji raportów o kolejkach do systemu SZOI, 6)bieżąca pomoc informatyczna i odpowiedzi na zapytania personelu Zamawiającego, 7)wdrożenie, konfiguracja i bieżąca administracja systemem poczty intranet w oparciu o istniejące serwery w celu komunikacji wewnętrznej Zamawiającego, 8)instalacja i aktualizacja systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach, 9)bieżąca diagnostyka i naprawa uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia, 10)okresowa kontrola spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych), 11)okresowe testowanie dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku) optymalizacja dysków twardych (defragmentacja), 12)kontrola antywirusowa (wykrywanie i usuwanie), 13)porządkowanie rejestrów systemów operacyjnych, 14)usuwanie zbędnych programów wskazanych przez użytkownika, 15)monitorowanie pracy komputerów (temp. procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.), 16)aktualizacja oprogramowania, 17)usuwanie błędów z systemu zawinionych przez użytkownika, 18)wnioskowanie do Zamawiającego o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawnią przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożnością odczytu. 19)opiniowania propozycji Zamawiającego związanych z pkt. 18. Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane zostały w projekcie umowy, który stanowił zał. Nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.50.00 - Usługi analizy systemów kontraktowania oraz programowania 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.22.21.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej 72.22.80.00 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa, KOMP-AN Andrzej Śmietanka, ul. Dąbrowska 23, 08-450 Łaskarzew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 380640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 693936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.