eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Warszawa: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat
Numer ogłoszenia: 290898 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ w trybie przetargu nieograniczonego zamierza wyłonić 1 podmiot do świadczenia usług dziedzinie informatyki oraz obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej, w okresie 4 lat. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do oddelegowania na stałe wykwalifikowanego pracownika lub pracowników do codziennego, (w dni robocze)zabezpieczenia działalności Zamawiającego, w jego siedzibie w godzinach (7:00 -20:00). 3.Zakres wymagań odnośnie świadczonych usług jest następujący: (punkty A i B wraz z podpunktami): A. 1) Kompleksowe, bieżące raportowanie do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) i rozliczanie wykonywanych usług medycznych dla NFZ i innych płatników oraz personelu medycznego za pomocą istniejących systemów informatycznych Zamawiającego (platforma Magic, KS PPS, SZOI oraz SIMP). Rozliczanie, raportowanie i obsługa odbywa się dla następujących poradni i umów: Podstawowa Opieka Zdrowotna (Lekarz POZ, Pielęgniarka POZ, nocna i świąteczna pomoc ambulatoryjna, Transport), Rehabilitacja Lecznicza, Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień, Leczenie Stomatologiczne, Chirurgia ogólna, Ortopedia, Dermatologia i Wenerologia, Diabetologia, Endokrynologia, Gastroenterologia, Położnictwo i Ginekologia, Programy profilaktyczne, Kardiologia, Otolaryngologia, Neurologia, Okulistyka, Urologia, Laboratorium, Pracownia RTG, Pracownia USG, umowy Medycyny Pracy (obecnie dla 15 płatników). 2) Kompleksowa, codzienna obsługa informatyczna i administrowanie serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach NetWare 4, Windows 2003 Serwer oraz Linux (wkrótce). 3) Konserwacja i instalacja stanowisk komputerowych oraz codzienna obsługa i administrowanie programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania Zamawiającego. Obecnie w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ obsługi wymaga 48 stanowisk komputerowych. W najbliższym czasie planowana jest rozbudowa sieci teleinformatycznej do obsługi w ramach zawieranej umowy do około 90 stanowisk. B. Wykonawca zobowiązuje się do koordynowania działań zespołu personelu Zamawiającego, przy realizacji zadań związanych z kontraktowaniem świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz realizacji zadań związanych z ewidencją w systemach informatycznych wykonanych świadczeń zdrowotnych. 4.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 1, Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1)obsługi programu Magic służącego do rejestrowania usług medycznych Zamawiającego, a w tym między innymi: wprowadzania i usuwania w lokalnych systemach informatycznych danych zatrudnianego personelu medycznego z podaniem uprawnień wraz z konfiguracją usług jakie wykonują, wprowadzania i aktualizacji usług wraz z ich typami i kodami szczegółowymi, generowanie eksportu wprowadzanych usług z zakresu POZ w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, generowanie eksportu wykonywanych usług z zakresu specjalistyki w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego, bieżące generowanie zestawień podsumowujących, wymaganych przez dział księgowości m.in: podsumowanie wykonanych punktów dla poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług zleconych przez poszczególnych lekarzy, podsumowanie usług wykonanych przez lekarzy dla podmiotów medycyny pracy (wzór raportu w zależności od aktualnej umowy z płatnikiem), modyfikacji wyglądu raportów w systemie Magic w zależności od potrzeb, zestawienia wykonanych usług w zakresie medycyny pracy dla poszczególnych aktywnych płatników z podziałem na zakresy usług, wprowadzania danych dodatkowych pacjentów, usług, kodów i płatników, generowanie wydruków kolejek prowadzonych w systemie Magic, informowanie osób merytorycznych o stwierdzonych błędach celem dokonania odpowiedniej korekty, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wymaganej wersji. 2)obsługi programu KS PPS, a w tym między innymi: import zarejestrowanych usług POZ z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, import zarejestrowanych usług specjalistyki z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat, generowanie i wysyłka raportów statystycznych za okres rozliczeniowy, import raportów zwrotnych i ich weryfikacja, generowanie i wysyłka raportów rozliczeniowych za okres rozliczeniowy dla poszczególnych umów, import szablonów, i wysyłka wykonanych na ich podstawie faktur do systemu SZOI, aktywacja deklaracji dla list POZ, generowanie raportów list aktywnych pacjentów dla poszczególnych umów POZ i przekazywanie ich do systemu SZOI, generacja raportów zbiorczych dla umów POZ, generacja zestawień zbiorczych kwartalnych i półrocznych w zakresie wymaganym przez NFZ na podstawie informacji z systemu Magic i 3 niezależnych baz systemu KS-PPS, generacja raportów o kolejkach oczekujących na podstawie informacji z systemu Magic oraz 3 niezależnych baz KS-PPS w celu wysłania ich jednym raportem do systemu SZOI, wdrożenie i przystosowanie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego istniejących niezależnych baz KS-PPS do rejestracji pacjentów i generacji raportów o kolejkach oczekujących, aktualizacja umów i aneksów z NFZ w programie KS PPS, bieżącej analizy błędów w raportach i współpracy z osobami merytorycznymi w celu dokonania odpowiednich korekt, nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego, aktualizacja programu do wersji wymaganej przez NFZ, 5.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 2, Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1)bieżącej administracji serwerami na platformach: NetWare, MS Windows 2003 server, Linux, 2)aktualizacji oprogramowania serwerów, 3)tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontrola oprogramowania do tworzenia kopii, , 4)przeglądanie logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz wszelkie czynności administracyjne, 5)kontrola spójności wolumenów, 6)kontrola pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS), 7)audyt oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku), 8)próba odzysku danych z kopii zapasowej , 9)nadzorowanie z ramienia Zamawiającego, bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych przez personel Zmawiającego, poprzez okresową analizę operacji wykonywanych na danych osobowych, takich jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, 10)usuwanie lub nadzorowanie usuwania danych przez personel Zmawiającego, poprzez ich zniszczenie lub taką ich modyfikację, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą, 11)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania wymaganego poziomu uprawnień dostępu do odpowiednich serwerów, 12)występowania z wnioskiem do Zamawiającego, w sprawie wdrożenia stosownych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem, a następnie nadzorowanie ich stosowania przez użytkowników sytemu informatycznego, 13)niezwłocznego informowania Zmawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w przetwarzaniu danych osobowych przez użytkowników sytemu informatycznego, 14)wdrażanie i konfiguracja usług informatycznych w nowo budowanej sieci informatycznej Zamawiającego w oparciu o zarządzane urządzenia aktywne klasy Hewlett Packard, Cisco lub równoważne. 6.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 3 Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1)instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie Zamawiającego (wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami Zamawiającego, 2)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, do wykonywania czynności związanych z rejestracją usług medycznych oraz przetwarzaniem danych osobowych w systemach Zamawiającego, 3)bieżącej obsługi i administracji programów Zamawiającego m.in: KS-PPS, Magic (medyczny-windows), Magic (finansowy-dos), Płatnik, ePFRON systemów SZOI, SIMP oraz kont internetowych i pocztowych, 4)wdrażanie i konfiguracja wszelkich nowych systemów informatycznych Zamawiającego w tym m.in: system finansowo-księgowy Magic (platforma Windows), serwer platforma Linux, rejestracji i raportowania wykonanych świadczeń zdrowotnych w oparciu o bazę ORACLE, 5)wdrożenie i przystosowanie systemów rejestracji medycznej i sprawozdawczości Zamawiającego zleceniodawcy (Magic, KS-PPS) do pełnej obsługi systemu kolejek pacjentów i automatycznej generacji raportów o kolejkach do systemu SZOI, 6)bieżąca pomoc informatyczna i odpowiedzi na zapytania personelu Zamawiającego, 7)wdrożenie, konfiguracja i bieżąca administracja systemem poczty intranet w oparciu o istniejące serwery w celu komunikacji wewnętrznej Zamawiającego, 8)instalacja i aktualizacja systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach, 9)bieżąca diagnostyka i naprawa uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia, 10)okresowa kontrola spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych), 11)okresowe testowanie dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku) optymalizacja dysków twardych (defragmentacja), 12)kontrola antywirusowa (wykrywanie i usuwanie), 13)porządkowanie rejestrów systemów operacyjnych, 14)usuwanie zbędnych programów wskazanych przez użytkownika, 15)monitorowanie pracy komputerów (temp. procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.), 16)aktualizacja oprogramowania, 17)usuwanie błędów z systemu zawinionych przez użytkownika, 18)wnioskowanie do Zamawiającego o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawnią przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożnością odczytu. 19)opiniowania propozycji Zamawiającego związanych z pkt. 18. Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane są w projekcie umowy, który stanowi zał. Nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.50.00 - Usługi analizy systemów kontraktowania oraz programowania 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.22.21.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej 72.22.80.00 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług informatycznych według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazu świadczonych usług informatycznych łącznie w 2 zakresach: 1) raportowanie i rozliczanie świadczeń medycznych w systemach opartych na platformie MAGIC i KS-PPS; 2) administracja serwerami Novell, Windows 2003 server i sieci teleinforma-tycznych, z załączeniem co najmniej 2 referencji od 2 odbiorców usług, potwierdzających należyte wykonywanie usług w 2 wymienionych wyżej zakresach łącznie lub min. po 1 referencji dla każdego wymaganego zakresu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, (według wzoru Zał. Nr 4), które będą oddelegowane do PL WAT SPZOZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Kwalifikacje oddelegowanego lub oddelegowanych do pracy w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ informatyków muszą być potwierdzone kserokopiami następujących dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuszcza także w języku angielskim: dyplom ukończenia Uczelni Wyższej w kierunku INFORMATYKA, dyplom lub certyfikat, potwierdzający odbycie szkoleń w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych (CISCO, HP)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z postanowieniami Art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy, której strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, w następujących zakresach: 1)Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, a)gdy zostanie zmieniona stawka podatku VAT, b)waloryzacja wynagrodzenia jest możliwa po upływie 1 roku od daty podpisania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przez Wykonawcę z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. Podstawą ewentualnej waloryzacji będzie ogłoszony przez GUS wskaźnik wzrostu cen i usług konsumpcyjnych za okres ostatnich 12 miesięcy, c)podstawą zmiany wynagrodzenia może być także istotna zmiana przedmiotu umowy, której to zmiany strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, a których wykonanie leży w interesie Zamawiającego. 2) Zmiana zakresu i sposobu realizacji umowy z powodu: a)zmiany przepisów prawa, b)zmiany wymagań NFZ i innych zleceniodawców świadczeń zdrowotnych, c)zmian organizacyjnych u Zmawiającego lub zmiany adresu siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych a także wymiany osoby lub osób realizujących zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PRZYCHODNIA LEKARSKA Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2, pok. 411.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce: PRZYCHODNIA LEKARSKA Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2, pok. 411.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.