Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Pruszków: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 314356 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego w sezonie 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie jezdni i poboczy dróg oraz chodników w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych z podziałem na 9 części: 1) Część nr I - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa; 2) Część nr II - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa; 3) Część nr III - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Michałowice; 4) Część nr IV- zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Raszyn; 5) Część nr V - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn; 6) Część nr VI - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brwinów; 7) Część nr VII - zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie miasta Pruszkowa i Piastowa; 8) Część nr VIII - zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Michałowice i Raszyn; 9) Część nr IX - zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Nadarzyn oraz miasta i gminy Brwinów. Odśnieżanie jezdni i poboczy oraz chodników w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów (wg załącznika Nr B). Odśnieżanie jezdni i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, wraz z poboczami po obu stronach jezdni oraz parkingów znajdujących się w pasie drogowym. Na jezdniach i ulicach z poboczami śnieg powinien zostać zepchnięty poza krawędź jezdni na odległość 1 m, a w przypadku dróg z chodnikami i ciągami pieszo - jezdnymi odśnieżanie należy przeprowadzać w taki sposób aby pozostawić niezasypany 1 m chodnika, a ciągu pieszo - jezdnego - 1,5 metra. Likwidacja gołoledzi. Zamawiający za płużenie uważa usunięcie śniegu lub błota pośniegowego przy pomocy nw. sprzętów: pługu śnieżnego, pługu wirnikowego, spycharki, równiarki lub innego sprzętu. Zamawiający za płużenie z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną uważa usunięcie śniegu lub błota pośniegowego wraz posypywaniem odśnieżonej powierzchni mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem. Zamawiający za posypywanie mieszanką piaskowo-solną bez płużenia uważa posypywanie odśnieżonej powierzchni mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem. Właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, w uzgodnieniu z Zamawiającym, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego, zgodnie z Rozporządzeniem Wojewody Mazowieckiego z dnia 07.10.2002 r. (załącznik Nr C). Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna - załącznik Nr A. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę przy odśnieżaniu miejsc niebezpiecznych, które zostały wskazane w Specyfikacji Technicznej (załącznik Nr A). Miejsca te powinny być odśnieżone tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników drogi. Wykonawca musi przewidzieć ewentualne usunięcie zalegającego śniegu z pasa drogowego. Poprzez odśnieżenie drogi rozumie się doprowadzenie stanu nawierzchni drogi do standardu określonego w wykazie (załącznik Nr B) zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych (załącznik Nr A), a nie jednorazowe przejechanie pojazdu odśnieżającego przez całą długość drogi. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 18 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zmianami).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 2) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa: 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 3) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Michałowice: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 4) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Raszyn: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 5) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 6) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brwinów: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 7) Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie miasta Pruszkowa i Piastowa: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 8) Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Michałowice i Raszyn: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 9) Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Nadarzyn oraz miasta i gminy Brwinów: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wpłacić (wnieść) wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę na jedną z części od nr I do nr VI lub jednocześnie na części I - VI, powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące odśnieżanie dróg publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ. W zakresie części od nr VII do nr IX lub jednocześnie na części VII - IX, Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie części od nr I do nr VI, Wykonawca powinien wykazać, iż będzie dysponował niżej wymienionymi jednostkami sprzętu dla jednej części: pług śnieżny - 2 szt./jedna część; piaskarka - 1 szt./ jedna część; piaskarko-solarka - 1 szt./ jedna część; samochód samowyładowczy - 1 szt./ jedna/dwie części; ładowarka - 1 szt./ jedna/dwie części; pług wirnikowy - 1 szt./ jedna/dwie części (nie dotyczy zadania pierwszego i drugiego); całodobowy telefoniczny dyżur dyspozytorski - 1 tel. stacjonarny i 1 tel. komórkowy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ. W zakresie części od nr VII do nr IX Wykonawca powinien wykazać, iż będzie dysponował całodobowym telefonicznym dyżurem dyspozytorskim. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 3-6 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty; upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy - załącznik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki w/w zmian: a) zmiana terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne, albo gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) zmiana cen brutto ze względu na zmianę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów"
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.