eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znakZP/PRZET/62/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Wadowice: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/62/2009
Numer ogłoszenia: 313986 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, faks 033 8232230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/62/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.14.16.41 - Sondy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium płatne do dnia 18.09.2009r do godziny 9:00 na konto ZZOZ w Wadowicach: ING Bank Śląski S.A. O/Wadowice, na rachunek 24 1050 1100 1000 0022 6686 3279 2. Łączna wartość wadium wynosi 21.040,00 zł, w tym: a) dla Pakietu nr 1:2.000,00 zł b) dla Pakietu nr 2: 1.100,00 zł c) dla Pakietu nr 3: 1.000,00 zł d) dla Pakietu nr 4: 4.000,00 zł e) dla Pakietu nr 5: 3.000,00 zł f) dla Pakietu nr 6: 2.000,00 zł g) dla Pakietu nr 7: 700,00 zł h) dla Pakietu nr 8: 1.000,00 zł i) dla Pakietu nr 9: 1.500,00 zł j) dla Pakietu nr 10: 2.500,00 zł k) dla Pakietu nr 11: 1.000,00 zł l) dla Pakietu nr 12: 100,00 zł m) dla Pakietu nr 13: 100,00 zł n) dla Pakietu nr 14: 900,00 zł o) dla Pakietu nr 15: 80,00 zł p) dla Pakietu nr 16: 60,00 zł 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). W przypadku złożenia wadium w formach określonych w pkt b, c, d, e oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w KASIE ZZOZ Wadowice (budynek Działu Ekonomiczno-Finansowego, ul. Karmelicka 5, I piętro), która jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:35. Kopię gwarancji, poręczenia lub wpłaty należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie ZZOZ Wadowice. W przypadku złożenia wadium w formach określonych w pkt b, c, d, e - dokument ten winien precyzyjnie określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie banku obowiązku zapłaty określonej kwoty tj. sytuacji o których mowa w art. 46 ust.4 a i 5 ustawy Pzp. 4. Tryb zwrotu wadium szczegółowo określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły, kaniule.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, igły, zestawy medyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, dreny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, prowadnice do rurek intubacyjnych, zestawy do drenazu jamy opłucnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody, papier do EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik, zgłębnik żołądkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny, wkład workowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staplery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły, pojemniki na wycinki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroda.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: różne art. medyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.