eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Wywóz nieczystości stałych w 2010r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Libiąż: Wywóz nieczystości stałych w 2010r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA - etap III
Numer ogłoszenia: 313850 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286508 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych w 2010r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wywozie nieczystości stałych w 2010r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA - etap III Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8; usługi wywozu stałych odpadów miejskich. Kategoria usług 16. 1) Realizacja usługi w okresie do końca października 2010 roku obejmuje wywóz wraz z przyjęciem na wysypisko: a) odpadów stałych, komunalnych i komunalno-podobnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, z około 106 pojemników PA 1,1 m3, b) odpadów z pojemników typu Igloo (stanowiących własność Zamawiającego) o pojemności 1,5 m3, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (wywóz ok. 2 razy), 2) W ramach wywozu nieczystości stałych Wykonawca zobowiązany jest do: wywozu nieczystości po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia, usuwania ze stanowisk składowania wszelkich zgromadzonych odpadów i przedmiotów (także mebli, sprzętu domowego itp.), pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych, dbanie o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów i przedmiotów. 3) W ramach wywozu odpadów selektywnych z budynków wymienionych w pkt. 7, Wykonawca zobowiązany jest do: opróżniania pojemników po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia, w przypadku odbioru odpadów selektywnych w workach - pozostawianie nowych worków, dbania o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów selektywnych, pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów. 4) Eksploatacje i konserwacje pojemników na nieczystości stałe będących własnością Wykonawcy obejmą w szczególności: wyposażenie w niezbędną ilość pojemników na nieczystości stałe, stanowisk do składania nieczystości oraz ich dowóz i ustawienie w miejscach do tego przeznaczonych, dokonanie niezbędnych uzupełnień ilości pojemników w miarę pojawiających się potrzeb, według bieżących ustaleń, dbanie o stan techniczny pojemników, dokonanie remontów oraz napraw konserwacyjnych łącznie z malowaniem, bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego, utrzymanie na stanowiskach pojemników tylko sprawnych, oznakowanych, zdolnych do pełnienia funkcji. 5) Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych. 6) Ustala się wykaz obiektów objętych wywozem nieczystości stałych: 1) Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10. 2) Budynek komunalny w Libiążu, ul. 9 Maja 2 (Przychodnia Zdrowia). 3) Cmentarz komunalny w Libiążu. 4) Budynek komunalny w Libiążu, ul. Makowa 2. 5) Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki). 6) Budynek komunalny w Żarkach, ul. Olszynka 1 (Sołtysówka). 7) Budynek komunalny w Żarkach, ul. Oleńki 1(OSP). 8) Dom Nauczyciela w Gromcu, ul. Nadwiślańska 74. 7) Budynki objęte wywozem pojemników typu Igloo: Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10 - 2 pojemniki, Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki) - 1 pojemnik. 8) Dodatkowo ustala się wywozy okazjonalne (odpusty parafialne): październik 2010r. - Parafia Matki Bożej Różańcowej w Gromcu. 9) Zamawiający zaznacza, że Dom Nauczyciela w Gromcu ul. Nadwiślańska 74, w którym znajduje się 6 indywidualnych mieszkań, objęty jest również wywozem odpadów selektywnych, gromadzonych w workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, które są dostarczane przez Wykonawcę (wywóz ok. 15 worków). Wywozy odbywać powinny się nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości wywożonych pojemników z nieczystościami stałymi z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości wywożonych pojemników na nieczystości oraz stawki za jeden pojemnik..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o., ul. Galmany 1, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7112,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7629,74

  • Oferta z najniższą ceną: 7629,74 / Oferta z najwyższą ceną: 7629,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.