eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Grudziądz: NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012
Numer ogłoszenia: 313572 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237884 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy schodów, konserwacje malarsko - tynkarskie -murarskie, naprawy posadzek zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa schodów zewnętrznych oraz chodników i wymiana drzwi zewnętrznych w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; 2)ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska i murarska pomieszczeń socjalnych i węzłów sanitarnych w budynku nr 49, 51, 52, 57, 63, 169, 172, 174 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 3)ZADANIE NR 3: Naprawa posadzek oraz konserwacja malarska w budynku nr 3 i 6 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 4)ZADANIE NR 4: Naprawa elewacji, schodów zewnętrznych oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 5)ZADANIE NR 5: Konserwacja malarska, roboty tynkarskie, ślusarskie oraz uzupełnienie płytek podłogowych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: roboty rozbiórkowe - kucie muru z cegły i elementów betonowych; roboty murarskie - pomurowanie ścian z cegły i bloczków betonowych; roboty montażowe - balustrady stalowej; roboty betonowe - ułożenie podkładów betonowych i elementów schodów; roboty tynkarskie - ręczne ułożenie tynków cem.-wap. kat III; roboty ziemne - wykopy ręczne pod krawężniki i korytowanie; roboty w zakresie układania krawężników i kostki polbruk chodników; rusztowania zewnętrzne - montaż, demontaż rusztowań ramowych; wymiana drzwi zewnętrznych - wykucie i montaż drzwi aluminiowych; wywiezienie, utylizacja gruzu rozbiórkowego; prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV - 45262522 - 6 - Roboty murarskie KOD CPV - 45111300 - 1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV - 45442100 - 8 - Roboty malarskie KOD CPV - 45443000 - 4 - Roboty elewacyjne KOD CPV - 45223100 - 7 - Roboty montażowe KOD CPV - 45233222 - 1- Roboty w zakresie układania chodników KOD CPV - 45262522 - 6 - Rusztowania KOD CPV - 90500000 - 2 - Utylizacja odpadów 2) w zadaniu nr 2: Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem na sufitach, ścianach. przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych z poszpachlowaniem nierówności oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów. malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, grzejników rurowo-żebrowych, rur o średnicy do 50 mm, rur kanalizacyjnych, stolarki drzwiowej o powierzchni ponad 1 m2, brudników drzwiowych - pasy o szerokości do 20 cm, stolarki okiennej o powierzchni do 1 m2 i ponad 1 m2, starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, cokołów o wysokości do 20 cm, podokienników o powierzchni do 0,52 m2, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie - drzwi stalowych, zlewów pojedynczych, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie, naświetli betonowych jednostronnie, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników o powierzchni do 0,75 m2, jednokrotne malowanie farbą olejną kratownic stalowych, okien i świetlików stalowych, zabezpieczenie podłóg przy robotach malarskich folią, zamontowanie w skrzydle drzwiowym kratki wentylacyjnej nawiewnej PCV o wymiarach 135x455 mm; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych z małą szybą fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem WC z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 80 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 70 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; obsadzenie wentylatora łazienkowego elektrycznego o wymiarach 17x17 cm fi 125 mm o wydajności 130m3/h z podłączeniem go do instalacji oświetleniowej; ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku, ułożenie przewodu YDY 3x1,5 mm2 oraz zaprawienie bruzd; wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych glazurowanych o wymiarach 25x20 cm; wywiezienie i utylizacja drewna; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV:45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 3) w zadaniu nr 3: BUDYNEK NR 3: wykonanie tynków zwykłych kat. III; rozebranie okładziny ściennej z płytek, demontaż rur stalowych, przewodów wentylacyjnych; wykucie z muru - gabloty drewniane; gładzie jednowarstwowe wewn. gr. 3 mm; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian; malowanie farbą olejną stolarki okiennej, drzwiowej, instal. went., grzejników, rur stalowych fi 20 do 100mm; wymiana opraw świetlówkowych 2x36w. wykonanie i montaż krat do okien parteru, kraty stałe; ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych; wywiezienie i utylizacja wykładziny, gruzu, opraw i świetlówek; BUDYNEK NR 6: wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych.; naprawa ubytków posadzki; wywiezienie i utylizacja wykładziny; BUDYNEK NR 3 i 6: prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 90500000-2- utylizacja odpadów KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4-roboty tynkarskie KOD CPV: 45310000-3 -roboty instalacyjne elektryczne 4) w zadaniu nr 4: roboty malarskie, roboty elewacyjne - uzupełnienie tynków oraz wykonanie tynku cienkowarstwowego; roboty w zakresie uzupełnienia betonowania schodów żelbetowych; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 5) w zadaniu nr 5: ROBOTY WEWNĘTRZNE rozebranie wykładziny ściennej z płytek; wymiana urządzeń sanitarnych; uzupełnienie płytek na ścianach; gruntowanie ścian; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i wapiennymi; dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian - lamperia; skasowanie wykwitów (zacieków); ROBOTY ZEWNĘTRZNE wymiana odcinków rynien i rur spustowych; przecieranie istniejących tynków zewnętrznych kat. III; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji; dwukrotne malowanie farba ftalową - wrota garażowe; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8- Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4- Roboty sanitarne KOD CPV: 45431200-9- Kładzenie glazury KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: w zadaniu nr 1,2,3,4,5 przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-5 oraz Załącznik nr 11 do SIWZ). 4.Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5 są obiektami i terenem czynnym. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach - rusztowania - o ile dotyczy i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu, i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku i terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku np. poruszanie się w budynku) i wokół budynku oraz na terenie prowadzonych robót; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu; 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 57/2012. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren lub budynki są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 18 do SIWZ). Unieważniono postępowanie w zakresie zadania nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.22.31.00-7, 45.23.32.22-1, 45.26.25.22-6, 90.50.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.11.13.00-1, 45.23.24.60-4, 45.43.12.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja malarska i murarska pomieszczeń socjalnych i węzłów sanitarnych w budynku nr 49, 51, 52, 57, 63, 169, 172, 174 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, Dolna Grupa gm. Dragacz, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95923,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95600,33

  • Oferta z najniższą ceną: 95600,33 / Oferta z najwyższą ceną: 108040,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Naprawa posadzek oraz konserwacja malarska w budynku nr 3 i 6 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i Nieruchomości Komercyjnych PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79965,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98705,79

  • Oferta z najniższą ceną: 98705,79 / Oferta z najwyższą ceną: 98705,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Naprawa elewacji, schodów zewnętrznych oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60649,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67996,68

  • Oferta z najniższą ceną: 67996,68 / Oferta z najwyższą ceną: 67996,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Konserwacja malarska, roboty tynkarskie, ślusarskie oraz uzupełnienie płytek podłogowych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 67, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56191,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63166,23

  • Oferta z najniższą ceną: 63166,23 / Oferta z najwyższą ceną: 63166,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.