eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Grudziądz: NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012
Numer ogłoszenia: 237884 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWY SCHODÓW, KONSERWACJE MALARSKO-TYNKARSKIE-MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa numer 57/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy schodów, konserwacje malarsko - tynkarskie -murarskie, naprawy posadzek zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa schodów zewnętrznych oraz chodników i wymiana drzwi zewnętrznych w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; 2)ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska i murarska pomieszczeń socjalnych i węzłów sanitarnych w budynku nr 49, 51, 52, 57, 63, 169, 172, 174 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz; 3)ZADANIE NR 3: Naprawa posadzek oraz konserwacja malarska w budynku nr 3 i 6 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 4)ZADANIE NR 4: Naprawa elewacji, schodów zewnętrznych oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 5)ZADANIE NR 5: Konserwacja malarska, roboty tynkarskie, ślusarskie oraz uzupełnienie płytek podłogowych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w zadaniu nr 1: roboty rozbiórkowe - kucie muru z cegły i elementów betonowych; roboty murarskie - pomurowanie ścian z cegły i bloczków betonowych; roboty montażowe - balustrady stalowej; roboty betonowe - ułożenie podkładów betonowych i elementów schodów; roboty tynkarskie - ręczne ułożenie tynków cem.-wap. kat III; roboty ziemne - wykopy ręczne pod krawężniki i korytowanie; roboty w zakresie układania krawężników i kostki polbruk chodników; rusztowania zewnętrzne - montaż, demontaż rusztowań ramowych; wymiana drzwi zewnętrznych - wykucie i montaż drzwi aluminiowych; wywiezienie, utylizacja gruzu rozbiórkowego; prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, zgodnie z STWiOR; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV - 45262522 - 6 - Roboty murarskie KOD CPV - 45111300 - 1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV - 45442100 - 8 - Roboty malarskie KOD CPV - 45443000 - 4 - Roboty elewacyjne KOD CPV - 45223100 - 7 - Roboty montażowe KOD CPV - 45233222 - 1- Roboty w zakresie układania chodników KOD CPV - 45262522 - 6 - Rusztowania KOD CPV - 90500000 - 2 - Utylizacja odpadów 2) w zadaniu nr 2: Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem na sufitach, ścianach. przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych z poszpachlowaniem nierówności oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów. malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, grzejników rurowo-żebrowych, rur o średnicy do 50 mm, rur kanalizacyjnych, stolarki drzwiowej o powierzchni ponad 1 m2, brudników drzwiowych - pasy o szerokości do 20 cm, stolarki okiennej o powierzchni do 1 m2 i ponad 1 m2, starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, cokołów o wysokości do 20 cm, podokienników o powierzchni do 0,52 m2, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie - drzwi stalowych, zlewów pojedynczych, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie, naświetli betonowych jednostronnie, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników o powierzchni do 0,75 m2, jednokrotne malowanie farbą olejną kratownic stalowych, okien i świetlików stalowych, zabezpieczenie podłóg przy robotach malarskich folią, zamontowanie w skrzydle drzwiowym kratki wentylacyjnej nawiewnej PCV o wymiarach 135x455 mm; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych z małą szybą fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem WC z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 80 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 70 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; obsadzenie wentylatora łazienkowego elektrycznego o wymiarach 17x17 cm fi 125 mm o wydajności 130m3/h z podłączeniem go do instalacji oświetleniowej; ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku, ułożenie przewodu YDY 3x1,5 mm2 oraz zaprawienie bruzd; wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych glazurowanych o wymiarach 25x20 cm; wywiezienie i utylizacja drewna; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV:45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 3) w zadaniu nr 3: BUDYNEK NR 3: wykonanie tynków zwykłych kat. III; rozebranie okładziny ściennej z płytek, demontaż rur stalowych, przewodów wentylacyjnych; wykucie z muru - gabloty drewniane; gładzie jednowarstwowe wewn. gr. 3 mm; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian; malowanie farbą olejną stolarki okiennej, drzwiowej, instal. went., grzejników, rur stalowych fi 20 do 100mm; wymiana opraw świetlówkowych 2x36w. wykonanie i montaż krat do okien parteru, kraty stałe; ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych; wywiezienie i utylizacja wykładziny, gruzu, opraw i świetlówek; BUDYNEK NR 6: wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych.; naprawa ubytków posadzki; wywiezienie i utylizacja wykładziny; BUDYNEK NR 3 i 6: prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 90500000-2- utylizacja odpadów KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4-roboty tynkarskie KOD CPV: 45310000-3 -roboty instalacyjne elektryczne 4) w zadaniu nr 4: roboty malarskie, roboty elewacyjne - uzupełnienie tynków oraz wykonanie tynku cienkowarstwowego; roboty w zakresie uzupełnienia betonowania schodów żelbetowych; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 5) w zadaniu nr 5: ROBOTY WEWNĘTRZNE rozebranie wykładziny ściennej z płytek; wymiana urządzeń sanitarnych; uzupełnienie płytek na ścianach; gruntowanie ścian; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i wapiennymi; dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian - lamperia; skasowanie wykwitów (zacieków); ROBOTY ZEWNĘTRZNE wymiana odcinków rynien i rur spustowych; przecieranie istniejących tynków zewnętrznych kat. III; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji; dwukrotne malowanie farba ftalową - wrota garażowe; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8- Roboty malarskie KOD CPV: 45232460-4- Roboty sanitarne KOD CPV: 45431200-9- Kładzenie glazury KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: w zadaniu nr 1,2,3,4,5 przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-5 oraz Załącznik nr 11 do SIWZ). 4.Budynki i teren, w zakresie których będą wykonywane roboty w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5 są obiektami i terenem czynnym. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach - rusztowania - o ile dotyczy i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu, i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku i terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku np. poruszanie się w budynku) i wokół budynku oraz na terenie prowadzonych robót; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu; 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 57/2012. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren lub budynki są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 18 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.22.31.00-7, 45.23.32.22-1, 45.26.25.22-6, 90.50.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.11.13.00-1, 45.23.24.60-4, 45.43.12.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1.500,00 zł Zadanie Nr 2: 1.900,00 zł Zadanie Nr 3: 1.600,00 zł Zadanie Nr 4: 1.200,00 zł Zadanie Nr 5: 1.100,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie nosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz oświadczenia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.). Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: w zadaniu nr 1: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych obejmującymi co najmniej zakres robót określony przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 SIWZ itp. - każda robota co najmniej na kwotę brutto 50.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 2: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych obejmującymi co najmniej zakres robót określony przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 SIWZ itp. - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 80.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 3: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych wykonanych wewnątrz budynku itp. - każda z wykazanych robót winna stanowić co najmniej kwotę 50.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 4: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 5: dwie roboty w zakresie robót ogólnobudowlanych obejmującymi co najmniej zakres robót określony przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 5 SIWZ itp. - każda z wykazanych robót winna stanowić kwotę co najmniej 40.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie. Ocena warunku zostanie również dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, ze dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5:1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz Wykonawca, wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę co najmniej 70% wartości brutto ogółem składanej oferty tj. liczonej od sumy wartości wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) również oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.). Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć (druki do SIWZ): Załącznik Nr 6 - Formularz ofertowy - zadanie nr 1; Załącznik Nr 7 - Formularz ofertowy - zadanie nr 2; Załącznik Nr 8 - Formularz ofertowy - zadanie nr 3; Załącznik Nr 9 - Formularz ofertowy - zadanie nr 4; Załącznik Nr 10 - Formularz ofertowy - zadanie nr 5; Załącznik Nr 12- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Załącznik Nr 13- Wykaz robót budowlanych; Załącznik Nr 14 - Oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.); Załącznik Nr 15 - Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji; Załącznik Nr 16 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Załącznik Nr 17- Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Załącznik Nr 19- Informacja o Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz zgodnie z treścią art. 6471 KC i postanowieniami umowy; 2)zmiany terminu rozpoczęcia prac budowlanych i ich zakończenia jeżeli z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie w wyznaczonym terminie było niemożliwe; 3)zmiany osób kierujących robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań w zakresie niezbędnych uprawnień i kwalifikacji określonych w Rozdziale VI SIWZ. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie: 1. W zakresie zadania nr 1: do 50 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 2. W zakresie zadania nr 2: do 55 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 3. W zakresie zadania nr 3: do 50 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 4. W zakresie zadania nr 4: do 40 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 5. W zakresie zadania nr 5: do 45 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: Naprawy schodów, konserwacje malarsko-tynkarskie-murarskie, naprawy posadzek - sprawa nr 57/2012 nie otwierać do dnia 25.07.2012 r. do godziny 10.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa schodów zewnętrznych oraz chodników i wymiana drzwi zewnętrznych w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty rozbiórkowe - kucie muru z cegły i elementów betonowych; roboty murarskie - pomurowanie ścian z cegły i bloczków betonowych; roboty montażowe - balustrady stalowej; roboty betonowe - ułożenie podkładów betonowych i elementów schodów; roboty tynkarskie - ręczne ułożenie tynków cem.-wap. kat III; roboty ziemne - wykopy ręczne pod krawężniki i korytowanie; roboty w zakresie układania krawężników i kostki polbruk chodników; rusztowania zewnętrzne - montaż, demontaż rusztowań ramowych; wymiana drzwi zewnętrznych - wykucie i montaż drzwi aluminiowych; wywiezienie, utylizacja gruzu rozbiórkowego; prace towarzyszące m.in. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, oświetlenie terenu robót, znaki ostrzegawcze, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, zgodnie z STWiOR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.22.31.00-7, 45.23.32.22-1, 45.26.25.22-6, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja malarska i murarska pomieszczeń socjalnych i węzłów sanitarnych w budynku nr 49, 51, 52, 57, 63, 169, 172, 174 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie gm. Dragacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem na sufitach, ścianach. przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych z poszpachlowaniem nierówności oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów. malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, grzejników rurowo-żebrowych, rur o średnicy do 50 mm, rur kanalizacyjnych, stolarki drzwiowej o powierzchni ponad 1 m2, brudników drzwiowych - pasy o szerokości do 20 cm, stolarki okiennej o powierzchni do 1 m2 i ponad 1 m2, starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, cokołów o wysokości do 20 cm, podokienników o powierzchni do 0,52 m2, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie - drzwi stalowych, zlewów pojedynczych, powierzchni metalowych pełnych szpachlowanych jednokrotnie, naświetli betonowych jednostronnie, dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników o powierzchni do 0,75 m2, jednokrotne malowanie farbą olejną kratownic stalowych, okien i świetlików stalowych, zabezpieczenie podłóg przy robotach malarskich folią, zamontowanie w skrzydle drzwiowym kratki wentylacyjnej nawiewnej PCV o wymiarach 135x455 mm; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych z małą szybą fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem WC z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 80 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 60 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych płycinowych pełnych fabrycznie malowanych o szerokości skrzydła 70 cm z kratką wentylacyjną nawiewną i zamkiem na klucz z klamkami; obsadzenie wentylatora łazienkowego elektrycznego o wymiarach 17x17 cm fi 125 mm o wydajności 130m3/h z podłączeniem go do instalacji oświetleniowej; ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku, ułożenie przewodu YDY 3x1,5 mm2 oraz zaprawienie bruzd; wymiana i uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych glazurowanych o wymiarach 25x20 cm; wywiezienie i utylizacja drewna; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa posadzek oraz konserwacja malarska w budynku nr 3 i 6 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BUDYNEK NR 3: wykonanie tynków zwykłych kat. III; rozebranie okładziny ściennej z płytek, demontaż rur stalowych, przewodów wentylacyjnych; wykucie z muru - gabloty drewniane; gładzie jednowarstwowe wewn. gr. 3 mm; malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian; malowanie farbą olejną stolarki okiennej, drzwiowej, instal. went., grzejników, rur stalowych fi 20 do 100mm; wymiana opraw świetlówkowych 2x36w. wykonanie i montaż krat do okien parteru, kraty stałe; ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych; wywiezienie i utylizacja wykładziny, gruzu, opraw i świetlówek; BUDYNEK NR 6: wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych.; naprawa ubytków posadzki; wywiezienie i utylizacja wykładziny; BUDYNEK NR 3 i 6: prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa elewacji, schodów zewnętrznych oraz konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty malarskie, roboty elewacyjne - uzupełnienie tynków oraz wykonanie tynku cienkowarstwowego; roboty w zakresie uzupełnienia betonowania schodów żelbetowych; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie etapów robót, poręcze, mostki, daszki, zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja malarska, roboty tynkarskie, ślusarskie oraz uzupełnienie płytek podłogowych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY WEWNĘTRZNE rozebranie wykładziny ściennej z płytek; wymiana urządzeń sanitarnych; uzupełnienie płytek na ścianach; gruntowanie ścian; dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i wapiennymi; dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian - lamperia; skasowanie wykwitów (zacieków); ROBOTY ZEWNĘTRZNE wymiana odcinków rynien i rur spustowych; przecieranie istniejących tynków zewnętrznych kat. III; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji; dwukrotne malowanie farba ftalową - wrota garażowe; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.23.24.60-4, 45.43.12.00-9, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.