To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Włocławek: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 313379 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235940 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne do dnia 31 marca 2009 r. dostawy materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych do biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: 1) część I dostawa artykułów biurowych. Dokładny opis artykułów składających się na część I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 2) część II dostawa materiałów eksploatacyjnych. Dokładny opis artykułów składających się na część II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 3) część III dostawa artykułów biurowych. Dokładny opis artykułów składających się na część III przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 4) część IV dostawa materiałów eksploatacyjnych. Dokładny opis artykułów składających się na część IV przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.; 3. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż dwa razy w miesiącu na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 4. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru, pisemnie bądź telefonicznie z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 1..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11745.93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki. Narodowa Strategia Spójności..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata, Sawczak i Spółka Spółka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3888.71
- Oferta z najniższą ceną: 3888.71 oferta z najwyższą ceną: 4268.05
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOFTHARD S.A. Oddział Włocławek, ul. Kaliska 75 A, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7201.00
- Oferta z najniższą ceną: 7201.00 oferta z najwyższą ceną: 8227.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata, Sawczak i Spółka Spółka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 656.22
- Oferta z najniższą ceną: 656.22 oferta z najwyższą ceną: 663.10
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.