eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Kwidzyn: Wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego
Numer ogłoszenia: 31317 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Warszawska 19/63, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, fax 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych uszkodzonych nawierzchni dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego. W zależności od stanu technicznego oraz rodzaju nawierzchni dróg objętych przedmiotem zamówienia przewiduje się wykonywanie robót remontowych w pięciu technologiach: 1. przy użyciu mieszanek bitumicznych, obejmujący naprawę średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego o grubości średnio 3 - 5 cm o nienaruszonej podbudowie, 2. nakładki z masy asfaltowej o grubości średnio 5 cm, 3. przy użyciu grysów kamiennych i emulsji, obejmujący naprawę średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego o grubości średnio 3 cm o nienaruszonej podbudowie, 4. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z pojedynczym rozsypaniem grysów kamiennych, 5. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.nie podlegają b) wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy. a) Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.2. Potencjał kadrowy. a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych przynajmniej 3 lat w specjalności robót drogowych. 2.3. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. b) W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu - /doświadczenie zawodowe/ - załączniku nr 4 do siwz, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych drogowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 1.000.000,00 zł Wartości w/w robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 latach (2005, 2006, 2007) oraz wartość łączna tych robót powinny być wypisane na formularzu - /doświadczenie zawodowe/ - załączniku nr 4 do siwz. d) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych dróg publicznych, o zakresie, złożoności i wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 2.4. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące jednostki sprzętu: 1. Walec drogowy samojezdny (10-14 t.) 1szt. 2. Przecinarka z diamentową tarczą tnącą 1szt. 3. Frezarka 1szt. 4. Szczotka mechaniczna z wirującymi dyskami z drutów stalowych 1szt. 5. Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę 1szt. 6. Skrapiarka do bitumu 1szt. 7. Kocioł produkcyjno-transportowy holowany przez ciągnik lub samochód lub kocioł transportowy montowany na samochodzie 1szt. 8. Koparko-ładowarka samojezdna 1szt. 9. Samochód ciężarowy (wywrotka 10 t.) 1szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę /spełnia/- /nie spełnia/. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.2. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do siwz. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.3. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do siwz. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.4. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 5 do siwz. 2.5. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 6 do siwz. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 4. Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.5. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W tymczasowej siedzibie zamawiającego: Kwidzyn, ul. Toruńska 21, pok.38..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba zamawiającego: Kwidzyn, ul. Toruńska 21, pok.27 (sala narad).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.