eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów zgrupowanych w poniżej wyszczególnionych placówkach1.Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich 2.Gimnazjum w Kobierzycach 3.Szkole Podstawowej w Kobierzycach 4.Szkole Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Kobierzyce: Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów zgrupowanych w poniżej wyszczególnionych placówkach: 1.Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich 2.Gimnazjum w Kobierzycach 3.Szkole Podstawowej w Kobierzycach 4.Szkole Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach
Numer ogłoszenia: 312564 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych i uczniów zgrupowanych w poniżej wyszczególnionych placówkach: 1.Gminnym Zespole Szkół w Bielanach Wrocławskich 2.Gimnazjum w Kobierzycach 3.Szkole Podstawowej w Kobierzycach 4.Szkole Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa w roku 2016-2017r. w zakresie przygotowania , dostawie i wydawaniu gorących posiłków - obiadów dwudaniowych z deserem w postaci owocu sezonowego dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. 1.Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich 280 dzieci w tym 80 dzieci w wieku przedszkolnym 2.Gimnazjum w Kobierzycach 20 dzieci 3.Szkoły Podstawowej w Kobierzycach 60 dzieci 4.Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim 35 dzieci 5. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobierzycach 80 dzieci Minimalne wymagania związane z przedmiotem zamówienia : 1.Kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu do poszczególnych placówekz i wydawaniu, gorących posiłków dla ok. 475 dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, w wyznaczonych przez poszczególne placówki godzinach, do placówek: 1) Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich Bielany Wrocławskie ul. Akacjowa 1; 2) Gimnazjum w Kobierzycach, Kobierzyce ul. Parkowa 7; 3) Szkoły Podstawowej w Kobierzycach ul. Parkowa 7; 4) Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Pustków Wilczkowski ul. Kłodzka 2 W wyżej wymienionych placówkach żywione będą również dzieci objęte żywieniem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobierzycach w ilości 80 dzieci ze wstępną liczbą rozlokowania: 1.Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich 5 dzieci 2.Gimnazjum w Kobierzycach 20 dzieci 3.Szkołę Podstawową w Kobierzycach 35 dzieci 4.Szkołę Podstawową w Pustkowie Wilczkowskim 20 dzieci Posiłki to dwudaniowe pełnowartościowe obiady z deserem w postaci owoców sezonowych, o wymaganej przepisami i normami kaloryczności i zawartości składników odżywczych dla danej grupy wiekowej od 5 do 16 lat. Wykonawca jest zobowiązany do ustalania menu przez dietetyka i jego pisemnej akceptacji, z minimum tygodniowym wyprzedzeniem i podaniem go do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wywieszenia informacji uwzględniającej menu na kolejny tydzień w każdy piątek kończącego się tygodnia w wyznaczonym miejscu w danej placówce szkolnej. Dożywianie uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie miało miejsce pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji, ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych, a dzieci w wieku przedszkolnym pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji (dla dzieci przedszkolnych wakacje trwają 1 miesiąc), dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram na okres świadczenia usług przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi terminie dwóch tygodni od podpisania umowy. Dopuszcza się zmianę harmonogramu z okresowym wyprzedzeniem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 5 umów z każdą z pięciu placówek reprezentowaną przez dyrektora danej placówki. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów własnym transportem, zgodnym z przepisami w tym zakresie ( przede wszystkim posiadania akceptacji właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w hermetycznych termosach przeznaczonych do transportu żywności i gwarantujących utrzymanie do momentu wydania posiłku odpowiedniej temperatury(50-60°C) i jakości przewożonych potraw do momentu wydania posiłku. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania posiłków w termosie zbiorczym. W przypadku Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich Wykonawca będzie zobowiązany przełożyć je do bemara grzewczego w związku z dużą liczbą dzieci korzystających z dożywiania( bemar musi być na wyposażeniu Wykonawcy) Następnie posiłki muszą być poporcjowane do naczyń jednorazowych, a po spożyciu posiłków przez dzieci Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia i zagospodarowania używanych naczyń i sztućców na własny koszt. Posiłki powinny być podawane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowym i serwetką, posiadającymi wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Sztućce muszą być pakowane fabrycznie dla każdego dziecka osobno w celu zachowania higieny przy rozdawaniu. 4.Miejscem wydawania posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum będzie udostępniona przez placówki stołówka szkolna oraz sale przedszkolne lub inne miejsca do tego przygotowane. 5.Przewiduje się , że ilość dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum korzystających z posiłków to ok.475. Liczba ta może ulec zmianie w zależności od deklaracji rodziców lub zmiany ilości dzieci przebywających w placówce. Liczba jest szacunkowa na dzień przygotowywania postępowania przetargowego. 6.Wszelkie szczegóły realizacji zamówienia tj. : 1) ewentualne zmiany harmonogramu dostaw, na chwilę obecną przewiduje się trzy tury posiłków w godzinach 11:00 do 15:00 (dla Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich), w pozostałych placówkach przewiduje się jedna turę w godzinach; - dla Gimnazjum w Kobierzycach - 11:00-12:30 - dla SP w Kobierzycach - 11:00-12:30 - dla SP w Pustkowie Wilczkowskim - 10:30-11:30 2) trybu postępowania w przypadku zmiany ilości dostarczanych posiłków; 3) ewentualnych zastrzeżeń Zamawiającego co do realizacji zamówienia i sposobu ich zniwelowania; 4) inne aspekty związanych z prawidłowością realizacji zamówienia; muszą być na bieżąco konsultowane przez Wykonawcę z Zamawiającym i realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 7.Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach przy zachowaniu reżimu sanitarno-higienicznego. Wykonawcę w tym zakresie obowiązują przepisy zawarte w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.z 2015 r. poz. 594 j.t. ze zm.)oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1256 j.t.). Przygotowanie posiłków musi być oparte na bazie świeżych pełnowartościowych składników, z wykluczeniem żywności typu Fast food, dań sproszkowanych lub instant. Surowce wykorzystywane do przygotowania posiłku powinny pochodzić z działającej zgodnie z obowiązującymi przepisami sieci dystrybucji żywności (legalnie działające sklepy i hurtownie)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z przepisami ustawy Pzp art 67 ust.1 pkt 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, których mowa są poświadczenia, z tym że do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia . -Wymagane jest udokumentowanie zrealizowania minimum dwóch zamówień w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków (obiadów dwudaniowych) dla min. 450 osób w okresie co najmniej 1 roku i realizowania każdego z tych zamówień w sposób ciągły .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób, odpowiedzialnych za kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami . Minimalne wymagania Zamawiającego w w/w zakresie to dysponowanie na potrzeby tego zamówienia co najmniej jednym dietetykiem z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w ustalaniu jadłospisów w żywieniu zbiorowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - zastosowanie pieca konwekcyjnego do realizacji zamówienia - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce pok.50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce pok.25 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.