eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Ostróda: WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
Numer ogłoszenia: 31229 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAKŁADEK ASFALTOWYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nakładek asfaltowych na terenie miasta Ostróda: Część 1. Nakładka ul. Kilińskiego, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 A do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5 A do siwz), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 A do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). Część 2. Nakładka ul. Graniczna, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 B do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5 B do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 B do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). Część 3. Nakładka ul. Parkowa, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 C do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5 C do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 B do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). UWAGA: a) Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. b) Przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w miesiącu kwietniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, w tym: - organizację i zabezpieczenie placu budowy; - przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729); - uporządkowanie i uprzątnięcie placu budowy oraz sąsiednich posesji po zakończeniu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1. 2.000,- PLN (słownie: dwa tysiące PLN). Część 2. 5.000,- PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). Część 3. 4.700,- PLN (słownie: cztery tysiące siedemset PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (bez względu na ilość wybranych części) w zakresie wykonania nawierzchni drogowej z masy mineralno - asfaltowej o powierzchni min. 800 m2. - musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 100.000,- PLN, na każdą wybraną część; - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę równą cenie ofertowej wybranej części zamówienia, lub w przypadku składania oferty na kilka części, minimum na kwotę równą sumie cen ofertowych tych części. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 pkt 1 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 uPzp (zał. nr 2 A do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7 do SIWZ). f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. e, wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. g) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. h) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA: Oświadczenia i dokumenty określone w pkt 1 lit. a, b, c, d, e, f, g, h, i wykonawcy składają tylko raz bez względu na ilość wybranych części. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. a, b, f pkt 3 lit. b, c, f muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt. 3 lit. d, e, muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ pkt 1 lit. c, d, e, g, h, i; pkt 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nakładka ul. Kilińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 865,64 m2; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 6 cm - 266,00 m2; - ułożenie krawężników betonowych - 326,50 m; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 11 szt. Zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4A do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5A do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6A do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nakładka ul. Graniczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 3.729,92 m2; - ułożenie krawężników betonowych - 1.122,00 m; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 34 szt. Zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4B do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5B do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6B do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nakładka ul. Parkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 4.230,70 m2; - ułożenie krawężników betonowych -827,00 m; - regulacja urządzeń infrastruktury w nawierzchni - 4 szt. Zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4C do siwz), planem sytuacyjnym (zał. nr 5C do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6B do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.