eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Tarnów: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 31166 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 248845 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6316601, 6316612, fax 014 6316600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 8. Usługi wykonywane będą w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w części dydaktycznej budynku o łącznej powierzchni 3389 m2 w tym; - sale dydaktyczne i korytarze z posadzką gumolitową o pow. 2002 m2, - korytarze, klatki schodowe, sanitariaty z posadzką gresową o pow. 1387 m2. W zakres usług wchodzą: 1) Czynności wykonywane codzienne; - zamiatanie i mycie posadzek w salach dydaktycznych, korytarzach, klatkach schodowych, sanitariatach, - czyszczenie tablic dydaktycznych (około 36 szt.), ławek szkolnych (około 750 szt.), krzeseł (około 1440 szt.), drzwi, parapetów, poręczy, tabliczek informacyjnych, luster, - czyszczenie ścian w sanitariatach, salach i korytarzach (np. z zabrudzeń powstałych poprzez kopnięcie butem), - usuwanie gum do żucia z mebli, ścian i posadzek, - mycie i dezynfekcja sanitariatów (29 muszli klozetowych wraz z kabinami, 25 umywalek, 10 pisuarów), - uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego rolami o wymiarach 195 x 100 mm i ciężarze 0,5 kg (29 pojemników), - uzupełnianie mydła w płynie (10 pojemników o poj. 0,5 l), - uzupełnianie kostek zapachowych w toaletach (12 szt.) - usuwanie śmieci z koszy na śmieci o poj. 30 l wraz z wymianą worka (50 koszy), - usuwanie śmieci z grzejników i regulacja grzejników, - dokonywanie wpisów zauważonych usterek technicznych do książki usterek. 2) Czynności wykonywane okresowo w uzgodnieniu z zamawiającym; - mycie okien drewnianych skrzynkowych, podwójnych o łącznej powierzchni 1010 m2 trzy razy w roku (164 okna), - mycie okien dachowych drewnianych o łącznej powierzchni 62 m2 trzy razy w roku (68 okien), - pastowanie wykładzin gumolitowych o łącznej powierzchni 2002 m2 trzy razy w roku, Wykonawca wykona wyżej wymienione czynności przy użyciu własnych środków i ludzi. Sprzątanie rozpoczynać się będzie od godziny 18.00 od poniedziałku do piątku oraz od godz. 17.00 w soboty i niedziele. Od poniedziałku do piątku zajęcia odbywają studenci studiów dziennych, natomiast w soboty i niedziele studenci studiów niestacjonarnych, łącznie około 5000 studentów. W okresie od 15 lipca do 15 września z powodu przerwy wakacyjnej, a także w okresie Świąt Wielkanocnych i Świąt Bożego Narodzenia wykorzystanie budynku wynosi tylko 50%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65335,47 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG, Krzysztof Buszko, ul. Niska 5/2, 25-317 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 65335.47
  • Oferta z najniższą ceną: 65335.47 / oferta z najwyższą ceną: 153338,36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.