eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Tarnów: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 248845 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6316601, 6316612, fax 014 6316600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsztar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 8. Usługi wykonywane będą w okresie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w części dydaktycznej budynku o łącznej powierzchni 3389 m2 w tym; -sale dydaktyczne i korytarze z posadzką gumolitową o pow. 2002 m2, -korytarze, klatki schodowe, sanitariaty z posadzką gresową o pow. 1387 m2. W zakres usług wchodzą: 1) Czynności wykonywane codzienne; -zamiatanie i mycie posadzek w salach dydaktycznych, korytarzach, klatkach schodowych, sanitariatach, -czyszczenie tablic dydaktycznych (około 36 szt.), ławek szkolnych (około 750 szt.), krzeseł (około 1440 szt.), drzwi, parapetów, poręczy, tabliczek informacyjnych, luster, -czyszczenie ścian w sanitariatach, salach i korytarzach (np. z zabrudzeń powstałych poprzez kopnięcie butem), -usuwanie gum do żucia z mebli, ścian i posadzek, -mycie i dezynfekcja sanitariatów (29 muszli klozetowych wraz z kabinami, 25 umywalek, 10 pisuarów), -uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego rolami o wymiarach 195 x 100 mm i ciężarze 0,5 kg (29 pojemników), -uzupełnianie mydła w płynie (10 pojemników o poj. 0,5 l), -uzupełnianie kostek zapachowych w toaletach (12 szt.) -usuwanie śmieci z koszy na śmieci o poj. 30 l wraz z wymianą worka (50 koszy), -usuwanie śmieci z grzejników i regulacja grzejników, -dokonywanie wpisów zauważonych usterek technicznych do książki usterek. 2) Czynności wykonywane okresowo w uzgodnieniu z zamawiającym; -mycie okien drewnianych skrzynkowych, podwójnych o łącznej powierzchni 1010 m2 trzy razy w roku (164 okna), -mycie okien dachowych drewnianych o łącznej powierzchni 62 m2 trzy razy w roku (68 okien), -pastowanie wykładzin gumolitowych o łącznej powierzchni 2002 m2 trzy razy w roku, Wykonawca wykona wyżej wymienione czynności przy użyciu własnych środków i ludzi. Sprzątanie rozpoczynać się będzie od godziny 18.00 od poniedziałku do piątku oraz od godz. 17.00 w soboty i niedziele. Od poniedziałku do piątku zajęcia odbywają studenci studiów dziennych, natomiast w soboty i niedziele studenci studiów niestacjonarnych, łącznie około 5000 studentów. W okresie od 15 lipca do 15 września z powodu przerwy wakacyjnej, a także w okresie Świąt Wielkanocnych i Świąt Bożego Narodzenia wykorzystanie budynku wynosi tylko 50%.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonane będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i świadczeń wymienionych i szczegółowo opisanych w paragrafie 8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W zależności od osobowości prawnej firmy jest to: kserokopia odpisu pełnego z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej. b)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. c.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, wg treści załącznika nr 3 do SIWZ, b)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, c)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, d.Opis sposobu realizacji usługi utrzymania czystości zawierający m.in. liczbę osób wykonujących pracę, wykorzystanie sprzętu, rodzaj stosowanych środków chemicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsztar.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, pok. 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 11:00, miejsce: PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, pok. 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.