eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego-Bukieciarstwo-florystyka w stopniu podstawowym



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego-Bukieciarstwo-florystyka w stopniu podstawowym
Numer ogłoszenia: 311454 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego-Bukieciarstwo-florystyka w stopniu podstawowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa wymieniona w art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia Bukieciarstwo-florystyka stopień podstawowy będzie 10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu florystyki. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. W sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz.216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 100 godzin zegarowych. Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), minimum 30 godzin zegarowych w tygodniu. W godzinę zegarową wlicza się przerwę. 6.Program szkolenia winien zawierać m.in. zagadnienia z: florystyki okolicznościowej, florystyki ślubnej, florystyki żałobnej. 7.Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych dla zawodu florysta (kod zawodu 347101) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 8.Wymagany termin rozpoczęcia: III kwartał 2009r. 9.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, bazę sprzętową zapewniającą płynną realizację szkolenia, bazę do zajęć praktycznych umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych, zaplecze dydaktyczne i kadrę prowadzącą szkolenie posiadającą wymagane odrębnymi przepisami kwalifikacje, catering /dzienna stawka 7,00zł na osobę/. 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia: wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia,pomieszczeń, w których odbywać się będą zajęcia dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych,dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów o ukończeniu szkolenia logo PO KL i flagą Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informacją o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.pokl.wup-rzeszow.pl Jeśli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na dyplomach, zaświadczeniach, certyfikatach(np. świadectwa na drukach MEN itp.) Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2020 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Szkoła Florystyczna Małgorzata Bukalska, ul. Pawłowskiego 6, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24760
  • Oferta z najniższą ceną: 24760 oferta z najwyższą ceną: 24760
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.