To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Dęblin: Sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 40/14/N
Numer ogłoszenia: 310852 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277208 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 40/14/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, według zamówienia złożonego przez zamawiającego, których szczegółowy asortyment został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. formularzu ofertowym, według cen określonych w tym formularzu. 2. Wykaz marek pojazdów, do których dostarczane będą części zamienne: AUTOSAN H-6, H-9, H-1010; AUTOSAN LIDER; FIAT DUCATO 2.2, 2.3, 3.0 JTD; FORD TRANSIT; JELCZ 325,642,622,417,317,422; KAMAZ 5511; OPEL VIVARO; SKODA OCTAWIA; LUBLIN; MERCEDES 310 D; OPEL ASTRA; OPEL MOVANO; POLONEZ; PRZYCZEPA; SOLBUS C 10,5; STAR 200, 266, 944, 744, 12220; HONKER; URSUS 902; URSUS 1014 i 1614; URSUS C-360; URZĄDZENIE DŹWIGOWE; Volvo; VW PASSAT; JELCZ 642; PRZYCZEPA D - 656; IVECO; ŻARÓWKI 3. Wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu części zamienne, wymienione w formularzu ofertowym, sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego i na każde jego zamówienie, dokonywane faksem lub pocztą elektroniczną, a następnie potwierdzane pisemnie. Wykonawca każdorazowo dostarczy zamawiającemu części zamienne w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (czterech dni roboczych), od momentu otrzymania zamówienia zamawiającego, dokonanego faksem lub drogą elektroniczną, określającego rodzaj oraz ilość potrzebnych części zamiennych. 4. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość złożenia zamówienia na części zamienne z dopiskiem AWARIA. W takiej sytuacji termin realizacji dostawy części zamiennych nie może przekroczyć 72 godz. (siedemdziesięciu dwóch godzin) od momentu otrzymania zamówienia przez wykonawcę dokonanego faksem lub drogą elektroniczną, a następnie potwierdzonego pisemnie. 5 Dostarczane części zamienne winny być fabrycznie nowe, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dostarczane części zamienne winny być każdorazowo zapakowane w oryginalne, fabryczne opakowania. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jako oferta równoważna traktowana będzie oferta obejmująca odpowiednio zamienniki oryginalnych części zamiennych producenta pojazdu, wytworzone przez innych producentów, zgodnie z wymogami producenta pojazdu, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy. Brak odpowiednich świadectw jakości będzie skutkować odmową odbioru dostawy. 7. Wykonawca składający ofertę równoważną w postaci zaoferowania zamienników ma obowiązek udokumentowania przy dostawie, że wszystkie proponowane w ofercie równoważnej zamienniki spełniają wymogi producenta pojazdu. W takim przypadku zamienniki te muszą być zgodne z wymogami producenta pojazdu oraz posiadać parametry nie gorsze niż oryginalne części. W przypadku dostarczania części zamiennych o porównywalnej jakości (zamienniki), na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia producenta tych części, potwierdzającego ich jakość oraz standardy produkcyjne, określone przez producenta. 8. W szczególnych przypadkach np. zakończenia produkcji części przez producenta pojazdu, jak i braku występowania na rynku części równoważnych (zamienników), dopuszcza się zakup części regenerowanych, na oddzielne zamówienie (w takim przypadku część regenerowaną należy wycenić jako część oryginalną). Części regenerowane powinny posiadać gwarancję jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 9. Dostawa części zamiennych będzie dokonywana każdorazowo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - magazynu służby czołgowo-samochodowej, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Dostawa nastąpi na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie i faksem lub mailem). 10. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczanych części zamiennych będzie dokonywany przez przedstawiciela zamawiającego, w miejscu ich dostawy, o którym mowa w pkt 9. Z czynności odbioru części zamiennych każdorazowo sporządzony zostanie protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo części zamienne wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie wojskowych pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. Wykonawca zobowiązuje się przy każdorazowej dostawie części dostarczyć odpowiednie świadectwa jakości, potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych, określonych w normach jakościowych obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. Brak odpowiednich świadectw jakości może skutkować odmową odbioru dostawy oraz naliczeniem kary umownej. 12. Wykonawca dostarczy zamawiającemu części zamienne objęte gwarancją jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 13. Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania zamawiającego wynosi 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie według potrzeb w ilościach i asortymencie określanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu do dnia 28.11.2014r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty 150 000,00 zł brutto. UWAGA! Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawca dokona wyceny poszczególnych - najczęściej zamawianych przez zamawiającego części i akcesoriów do pojazdów, wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ. UWAGA! Ceny tych samych części do tych samych marek i modeli samochodów muszą być zgodne w załączniku 1 i 1a do SIWZ 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM AUTO - CZĘŚCI MICHAŁ JAKUBIK
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM AUTO - CZĘŚCI MICHAŁ JAKUBIK
- CENTRUM AUTO-CZĘŚCI Michał Jakubik, ul. Warszawska 103, 08-530 Dęblin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40941,00
Oferta z najniższą ceną: 40941,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40941,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Roboty budowlane w zakresie remontu części wojskowej bocznicy kolejowej nr 240 w kompleksie wojskowym Stawy, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 21/24/P
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Usługi praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach, z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Świadczenie usług serwisowych, przeglądów i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku w latach 2024-2025
- Zakup i sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Dostawy dodatkowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes oraz Volkswagen
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.