eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 40/14/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Dęblin: Sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 40/14/N
Numer ogłoszenia: 277208 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych - Nr 40/14/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych, według zamówienia złożonego przez zamawiającego, których szczegółowy asortyment został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. formularzu ofertowym, według cen określonych w tym formularzu. 2. Wykaz marek pojazdów, do których dostarczane będą części zamienne: AUTOSAN H-6, H-9, H-1010; AUTOSAN LIDER; FIAT DUCATO 2.2, 2.3, 3.0 JTD; FORD TRANSIT; JELCZ 325,642,622,417,317,422; KAMAZ 5511; OPEL VIVARO; SKODA OCTAWIA; LUBLIN; MERCEDES 310 D; OPEL ASTRA; OPEL MOVANO; POLONEZ; PRZYCZEPA; SOLBUS C 10,5; STAR 200, 266, 944, 744, 12220; HONKER; URSUS 902; URSUS 1014 i 1614; URSUS C-360; URZĄDZENIE DŹWIGOWE; Volvo; VW PASSAT; JELCZ 642; PRZYCZEPA D - 656; IVECO; ŻARÓWKI 3. Wykonawca dostarczać będzie zamawiającemu części zamienne, wymienione w formularzu ofertowym, sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego i na każde jego zamówienie, dokonywane faksem lub pocztą elektroniczną, a następnie potwierdzane pisemnie. Wykonawca każdorazowo dostarczy zamawiającemu części zamienne w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (czterech dni roboczych), od momentu otrzymania zamówienia zamawiającego, dokonanego faksem lub drogą elektroniczną, określającego rodzaj oraz ilość potrzebnych części zamiennych. 4. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość złożenia zamówienia na części zamienne z dopiskiem AWARIA. W takiej sytuacji termin realizacji dostawy części zamiennych nie może przekroczyć 72 godz. (siedemdziesięciu dwóch godzin) od momentu otrzymania zamówienia przez wykonawcę dokonanego faksem lub drogą elektroniczną, a następnie potwierdzonego pisemnie. 5 Dostarczane części zamienne winny być fabrycznie nowe, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dostarczane części zamienne winny być każdorazowo zapakowane w oryginalne, fabryczne opakowania. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jako oferta równoważna traktowana będzie oferta obejmująca odpowiednio zamienniki oryginalnych części zamiennych producenta pojazdu, wytworzone przez innych producentów, zgodnie z wymogami producenta pojazdu, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy. Brak odpowiednich świadectw jakości będzie skutkować odmową odbioru dostawy. 7. Wykonawca składający ofertę równoważną w postaci zaoferowania zamienników ma obowiązek udokumentowania przy dostawie, że wszystkie proponowane w ofercie równoważnej zamienniki spełniają wymogi producenta pojazdu. W takim przypadku zamienniki te muszą być zgodne z wymogami producenta pojazdu oraz posiadać parametry nie gorsze niż oryginalne części. W przypadku dostarczania części zamiennych o porównywalnej jakości (zamienniki), na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia producenta tych części, potwierdzającego ich jakość oraz standardy produkcyjne, określone przez producenta. 8. W szczególnych przypadkach np. zakończenia produkcji części przez producenta pojazdu, jak i braku występowania na rynku części równoważnych (zamienników), dopuszcza się zakup części regenerowanych, na oddzielne zamówienie (w takim przypadku część regenerowaną należy wycenić jako część oryginalną). Części regenerowane powinny posiadać gwarancję jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) od daty pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 9. Dostawa części zamiennych będzie dokonywana każdorazowo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - magazynu służby czołgowo-samochodowej, znajdującego się na terenie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Dostawa nastąpi na koszt i niebezpieczeństwo wykonawcy. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi Zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie i faksem lub mailem). 10. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczanych części zamiennych będzie dokonywany przez przedstawiciela zamawiającego, w miejscu ich dostawy, o którym mowa w pkt 9. Z czynności odbioru części zamiennych każdorazowo sporządzony zostanie protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia przez wykonawcę faktury VAT. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo części zamienne wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zapewniające funkcjonowanie wojskowych pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. Wykonawca zobowiązuje się przy każdorazowej dostawie części dostarczyć odpowiednie świadectwa jakości, potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych, określonych w normach jakościowych obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. Brak odpowiednich świadectw jakości może skutkować odmową odbioru dostawy oraz naliczeniem kary umownej. 12. Wykonawca dostarczy zamawiającemu części zamienne objęte gwarancją jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu pierwszego uruchomienia zamontowanej części lub podzespołu. 13. Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania zamawiającego wynosi 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie według potrzeb w ilościach i asortymencie określanych każdorazowo przez zamawiającego w zamówieniu do dnia 28.11.2014r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty 150 000,00 zł brutto. UWAGA! Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawca dokona wyceny poszczególnych - najczęściej zamawianych przez zamawiającego części i akcesoriów do pojazdów, wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ. UWAGA! Ceny tych samych części do tych samych marek i modeli samochodów muszą być zgodne w załączniku 1 i 1a do SIWZ 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 5 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów (wraz z ofertą). 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wraz z ofertą) 3) W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa (wraz z ofertą) 4)Jako oferta równoważna traktowana będzie oferta obejmująca odpowiednio zamienniki oryginalnych części zamiennych producenta pojazdu, wytworzone przez innych producentów, zgodnie z wymogami producenta pojazdu, co wykonawca powinien potwierdzić odpowiednimi świadectwami jakości przy odbiorze dostawy. Brak odpowiednich świadectw jakości będzie skutkować odmową odbioru dostawy. 5) W przypadku dostarczania części zamiennych o porównywalnej jakości (zamienniki), na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia producenta tych części, potwierdzającego ich jakość oraz standardy produkcyjne, określone przez producenta (na etapie realizacji umowy). 6) Wykonawca zobowiązuje się przy każdorazowej dostawie części dostarczyć odpowiednie świadectwa jakości, potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych, określonych w normach jakościowych obowiązujących w kraju producenta oraz w Polsce. Brak odpowiednich świadectw jakości może skutkować odmową odbioru dostawy oraz naliczeniem kary umownej. 7)Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 4) jeżeli konieczna będzie zmiana części lub podzespołów w przypadku, gdy części lub podzespoły stanowiące przedmiot oferty zostaną wycofane z rynku lub zaprzestano ich produkcji, a proponowane przez Wykonawcę części lub podzespoły posiadają lepsze lub równe cechy, parametry i funkcjonalności, niż części lub podzespoły będące przedmiotem oferty, w zakresie cech, parametrów, wymaganych funkcjonalności, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - w takim przypadku, warunki i zasady realizacji umowy, w tym wynagrodzenie, pozostają bez zmian. W przypadku zmiany części lub podzespołów w trybie określonym w niniejszym punkcie, konieczna będzie zmiana terminu realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 80 zł na konto: 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, budynek Nr 226, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.