eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowościBębło, Biały Kościół, Giebułtów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Wielka Wieś: Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów
Numer ogłoszenia: 310852 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów 1. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Bębło - droga do koloni zachodniej (dz. nr 73 w Bęble) - ścinanie poboczy - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna 2) Biały Kościół - Krzemieniec (dz. nr 685/1 w Białym Kościele) - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna) - obsypanie poboczy destruktem asfaltowym 3) Biały Kościół / Prądnik Korzkiewski - skalska droga (dz. nr 692 w Białym Kościele / dz. nr 264 w Prądniku Korzkiewskim) - rozbiórka zniszczonych ścieków z elementów betonowych - ścieki z elementów betonowych - podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15cm - wycięcie zniszczonego asfaltu piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej nawierzchni bitumicznej - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna 4) Giebułtów - ul. Podwikle (dz. nr 329 w Giebułtowie K601447) - rozebranie przepustów rurowych - oczyszczenie poboczy - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna - wykonanie rowu krytego z rur betonowych O 600 - skropienie poboczy bitumem 1.2 Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji projektowej, które stanowią materiały pomocnicze przy wyliczaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3 Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodnie z zasadami BHP. 1.4 Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w Zarządzie Gminy. 1.5 Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót. 1.7 Zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.8 Uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK. 1.9 Wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zadania nie wymienione powyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 5 tys. zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 300 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót.Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej . b) mieć w dyspozycji personel: -kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg ,oraz wykazać że przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. c) mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 3 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to -kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg , -osoba uprawniona do kierowania ruchem drogowym - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. 1.7. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osoby uprawnionej do kierowania ruchem 1.8. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 300 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej . W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 3 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt. 1.12 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.