eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Dostawa i montaż pracowni językowych na potrzeby realizacji projektu pn Wiem więcej - mogę więcej współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS POKL 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Żuromin: Dostawa i montaż pracowni językowych na potrzeby realizacji projektu pn Wiem więcej - mogę więcej współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS POKL 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 310710 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253784 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pracowni językowych na potrzeby realizacji projektu pn Wiem więcej - mogę więcej współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS POKL 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pracowni językowych: - pracownia językowa składająca się z 12 stanowisk uczniowskich - 2 szt. - pracownia językowa składająca się z 24 stanowisk uczniowskich - 1 szt. na potrzeby realizacji projektu pn Wiem więcej - mogę więcej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu pełną dokumentację (m.in. instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne), Pracownie powinny posiadać dokumenty potwierdzające jakość ich wykonania, w tym certyfikat CE (obowiązkowo), których kopie Wykonawca powinien dołączyć do składanej oferty. W cenie zamówienia należy uwzględnić koszty aranżacji sali, transportu, instalacji i uruchomienia urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeszkolenia użytkowników z zakresu obsługi pracowni. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. Wszystkie wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć Opis oferowanych pracowni językowych, z którego jednoznacznie wynika, że parametry oferowanych pracowni odpowiadają minimalnym parametrom określonym przez zamawiającego. Opis należy sporządzić przy uwzględnieniu wszystkich parametrów określonych w zał. nr 2 do SIWZ. Opis ten będzie podstawą oceny spełnienia przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia wchodzące w skład pracowni były fabrycznie nowe, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty i były gotowe do pracy. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą szkoły: SSP w Chamsku, SSP w Będzyminie, ZS Nr 1 w Żurominie. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania szczegółowych ustaleń we wskazanych lokalizacjach z dyrektorami poszczególnych szkół i wykonania ostatecznych aranżacji pracowni. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 30 20 00 00 - 1 Urządzenia komputerowe Dodatkowe przedmioty: 30 23 00 00 - 0 Sprzęt związany z komputerami, 48 00 00 00 - 8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48 90 00 00 - 7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 39 12 10 00 - 6 Biurka i stoły.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 39.12.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mentor Zdzisław Sabat, ul. Modra 26, 71-220 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39332,94

  • Oferta z najniższą ceną: 39332,94 / Oferta z najwyższą ceną: 45454,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.