eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta Sieradza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Sieradz: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta Sieradza
Numer ogłoszenia: 310376 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281260 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie miasta Sieradza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i zainstalowanie w niżej wymienionych jednostkach podległych Miasta Sieradza 26 szt. zestawów komputerowych składających się z jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, głośników, myszki i klawiatury komputerowej oraz listwy przeciwprzepięciowej, a także wyposażonych w systemy operacyjne, pakiety biurowe i oprogramowanie antywirusowe: - 7 szt. zestawów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu przy ul. Polnej 5 - 9 szt. zestawów dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sieradzu przy ul. Polnej 36a - 10 szt. zestawów dla Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu przy ul. Szlacheckiej 11 2) dostawa i zainstalowanie w Szkole Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu 10 szt. oprogramowania specjalistycznego dla niepełnosprawnych i dzieci z problemami w uczeniu się ze środowisk zaniedbanych wychowawczo 3) dostawa i zainstalowanie w niżej wymienionych jednostek podległych 8 szt. drukarek: - 3 szt. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu przy ul. Polnej 5 - 3 szt. dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sieradzu przy ul. Polnej 36a - 2 szt. zestawów dla Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 8 w Sieradzu przy ul. Szlacheckiej 11 4) dostawa i zainstalowanie pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób zamieszkałych na terenie miasta Sieradza zwanych dalej beneficjentami ostatecznymi (BO) 40 szt. zestawów komputerowych, składających się z jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, głośników, myszki i klawiatury komputerowej oraz listwy przeciwprzepięciowej, a także wyposażonych w systemy operacyjne, pakiety biurowe i oprogramowanie antywirusowe. Zamawiający wymaga, aby w trakcie instalacji zestawów komputerowych, Wykonawca dokonał na rzecz BO instruktażu w zakresie podstawowych czynności obsługi dostarczonego zestawu. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania BO zestawu komputerowego na podstawie umowy użyczenia i dostarczenia jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od jej podpisania przez BO. Wzór umowy użyczenia zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Określone parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła przedmioty o lepszych parametrach oraz bogatszym oprogramowaniu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opis szczegółowych parametrów technicznych wraz ze wskazaniem producenta oraz modelu oferowanego sprzętu oraz oprogramowania. Dla zestawu komputerowego musi być to opis (producent, nazwa modelu) poszczególnych elementów wchodzących w skład zestawu. 3. Szczegółowy opis oprogramowania specjalistycznego określa załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostawę oprogramowania równoważnego do wskazanych. 4. Listę adresową BO określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w liście adresowej. 5. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na dostarczonym sprzęcie komputerowym logotypów projektu w sposób widoczny, trwały i czytelny techniką naklejki z folii. Nadruk logotypów na naklejce w pełnym kolorze. Oznaczenie powinno zostać umieszczone na: - stacji roboczej (komputerze stacjonarnym) w rozmiarze co najmniej 7 cm x 4 cm, - monitorze w rozmiarze co najmniej 7 cm x 4 cm. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne do wykonania oznaczeń logotypy i informacje po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował inną graficznie formę oznaczeń. Oznaczenia te jednak muszą zawierać symbole i treść jak we wzorach. 8. Okres wykorzystywania zestawów komputerowych przez Beneficjentów Ostatecznych będzie trwał do dnia 31.12.2019r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Miasta Sieradza, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - umowa nr POIG.08.03.00-10-181/11-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVAR PC MEDIA Sp. z o.o., Aleja Pokoju 11c, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218234,79

  • Oferta z najniższą ceną: 218234,79 / Oferta z najwyższą ceną: 238128,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.