Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Wrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, środków czystości oraz technicznych środków materiałowych. Nr sprawy: ŚROD/173/INFR/175/INŻ.-SAP/187/2011
Numer ogłoszenia: 309954 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych, środków czystości oraz technicznych środków materiałowych. Nr sprawy: ŚROD/173/INFR/175/INŻ.-SAP/187/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 125 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 09.13.20.00-3, 44.11.10.00-1, 42.14.16.00-5, 44.33.00.00-2, 44.80.00.00-8, 44.19.00.00-8, 44.17.00.00-2, 24.91.00.00-6, 34.91.38.00-8, 34.90.00.00-6, 14.20.00.00-3, 31.30.00.00-9, 31.22.40.00-2, 42.94.30.00-8, 44.41.00.00-7, 44.16.74.00-2, 44.16.30.00-0, 42.13.00.00-9, 44.42.50.00-5, 39.80.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 tj. że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego); 3. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław,ul.Obornicka 100-102,bud.nr2,pok.101 lub poczta po dok. przelewu 25,09zł,prośby na fax: 717656228, przelew:51101016740001271391200000 NBP O/O Wrocław, tyt. ŚROD/173/INFR/175/INŻ.-SAP/187/2011.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - wyroby hutnictwa żelaza, metalowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3, 44.31.23.00-3, 24.62.00.00-7, 44.19.22.00-4, 31.22.30.00-9, 31.53.11.00-9, 31.52.10.00-8, 37.41.31.00-7, 44.53.21.00-9, 28.71.21.00-7, 28.56.10.00-2, 44.19.14.00-9, 44.31.64.00-2, 31.53.11.00-1, 37.41.31.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - materiały drzewne, półfabrykaty oraz płyty i sklejki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 03.41.91.00-1, 31.53.10.00-7, 30.19.14.00-8, 44.19.14.00-9, 28.56.10.00-2, 20.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - wyroby chemiczne (farby, rozpuszczalniki, benzyna, kleje, lakiery).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.11.00-8, 44.81.00.00-1, 24.30.00.00-7, 31.53.10.00-7, 24.34.30.00-0, 28.52.74.00-6, 25.24.10.00-2, 31.52.10.00-9, 28.63.11.00-5, 09.21.00.00-4, 44.19.21.00-3, 44.83.20.00-1, 29.33.10.00-1, 29.47.60.00-9, 30.19.14.00-8, 28.52.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - wyroby z tworzyw sztucznych i wykładziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00-9, 28.63.11.00-5, 29.33.10.00-1, 29.47.60.00-1, 28.52.74.00-1, 25.24.10.00-2, 28.52.74.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - materiały izolacyjne, wiążące oraz wapienne i gipsowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.11.00-6, 31.52.10.00-7, 37.45.27.40-0, 44.19.22.00-4, 28.81.10.00-0, 31.22.30.00-1, 31.53.10.00-7, 44.19.14.00-9, 28.56.10.00-2, 24.62.00.00-6, 29.33.10.00-1, 29.47.60.00-1, 28.52.74.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - okucia stolarskie (klamki, zamki, kłódki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.11.00-5, 31.53.11.00-8, 29.33.10.00-8, 29.47.60.00-6, 28.52.74.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - materiały, produkty i wyroby różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.71.15.10-7, 44.19.22.00-4, 31.52.10.00-8, 31.53.10.00-7, 31.22.30.00-9, 28.63.11.00-5, 29.33.00.00-9, 43.61.17.00-6, 29.47.60.00-7, 31.53.11.00-1, 39.22.42.10-3, 37.41.31.21-3, 28.56.10.00-3, 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały sanitarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.11.00-8, 29.33.10.00-2, 28.63.11.00-5, 31.53.10.00-7, 29.47.60.00-2, 34.94.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.91.00-1, 37.41.31.20-3, 34.94.11.00-7, 43.13.23.00-0, 20.00.00.00-6, 37.41.31.20-4, 09.21.00.00-5, 44.81.00.00-1, 14.21.23.00-4, 24.91.00.00-7, 44.11.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt gospodarczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Techniczne środki materiałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.13.00-2, 24.95.11.20-2, 24.96.30.00-2, 44.42.50.00-5, 44.42.42.00-0, 39.22.42.10-3, 44.51.20.00-2, 44.80.00.00-8, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.