To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-19
Ogłoszenie nr 309938 - 2016 z dnia 2016-09-19 r.
Ełk: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 144105-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk, krajowy numer identyfikacyjny
79022472700000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
,
19300
Ełk, państwo
, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 619 45 91, faks
, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.elk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk. Zamówienie podzielone zostało na 4 części: - Część 1 zamówienia : Dostawy oleju opałowego lekkiego, - Część 2 zamówienia : Dostawy gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika o pojemności 4 850 l i konserwacją zbiornika o pojemności 6 400 l. - Część 3 zamówienia : Dostawy węgla kamiennego. - Część 4 zamówienia : Dostawy pelletu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część zamówienia obejmującą wszystkie szkoły wymienione w danej części. 3.1 Olej opałowy lekki o wartości opałowej nie mniejszej niż 42,6 KJ/kg, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2016/2017. 1) ZSS w Stradunach - 42 000 litrów 2) ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów 3) ZSS w Woszczelach - 15 000 litrów 4) Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej - 6 000 litrów 5) ZSS w Chełchach - 4 000 litrów Razem 102 000 litrów 3.2 Gaz płynny propan techniczny spełniający warunki fizykochemiczne określone przez Polską Normę PN- C - 96008 : 1998, montaż i dzierżawa 1 zbiornika na gaz o pojemności 4 850 litrów wraz z niezbędnym wyposażeniem do zasilania kotłowni w Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej oraz konserwacja instalacji zbiornikowej i zbiornika LPG o pojemności 6 400 litrów w ZSS w Stradunach w sezonach grzewczych 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019. 1) ZSS w Stradunach - 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie) 2) Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej - 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie) Razem 90 000 litrów 3.3 Węgiel kamienny kostka spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm, w sezonie grzewczym 2016/2017 o parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 27 kJ/kg, zawartość popiołu do 6,0 %, zawartość siarki do 0,4 %, do kotłowni w: 1) SP w Rękusach - w ilości 25 ton 2) ZSS w Woszczelach - w ilości 5 ton Razem 30 ton 3.4 Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z suchej trociny, w workach na palecie, o parametrach: wartość opałowa minimum 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm, w sezonie grzewczym 2016/2017 do kotłowni w: 1) ZSS w Chełchach - w ilości 25 ton 2) SP w Mrozach Wielkich - w ilości 22 tony Razem 47 ton 3.5 Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej/mniej niż 10 % w/w ilości. 2) Dostawy do w/w szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy. 3) Dostawa gazu obejmuje również: o dzierżawę zbiornika na gaz płynny o pojemności 4 850 litrów dla Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej z wyposażeniem do zasilania kotłowni. Cena za dzierżawę powinna obejmować: - dostawę i montaż zbiornika na gotowych fundamentach oraz podłączenie do istniejącej instalacji gazowej, - wykonanie prób szczelności i odbiorów technicznych przez UDT, - dokonanie niezwłocznie wszelkich napraw, konserwacji oraz serwisowanie zbiornika i instalacji przez cały okres realizacji zamówienia, - demontaż zbiornika po okresie dzierżawy wraz z niezbędnymi pracami (np. wypompowanie pozostałego gazu do nowo zainstalowanych zbiorników jeśli zajdzie taka konieczność), - zapoznanie pracownika zamawiającego z zasadami bhp oraz obsługą eksploatacyjną zbiornika i instalacji grzewczej, o konserwację instalacji i zbiornika LPG w ZSS w Stradunach, wykonaną raz w sezonie grzewczym. 4) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania, zgodnie z wymogami przepisów prawa. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiłyby podczas tankowania z jego winy. 6) Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem. 7) Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8) Wykonawca do każdej dostawy dołączy protokół odbioru opału, zgodnie z wzorem załącznika do umowy wraz z certyfikatem jakości. 9) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze (nie uwzględnia się sobót i dni wolnych od pracy). 10) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 11) Paliwa płynne dostarczane będą specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 12) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenie bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 13) Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 14) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom wskazanym w SIWZ. 15) Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół. 16) Pierwsza dostawa oleju i gazu do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 17) Cena węgla i pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
09122110-4,
09111400-4,
09111210-5,
44612000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy oleju opałowego lekkiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT220866.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 242137.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika o pojemności 4 850 l i konserwacją zbiornika o pojemności 6 400 l. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT104448.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95290.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawy węgla kamiennego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18214.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14575.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawy pelletu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28679.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31795.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa elementów do budowy dwóch modułowych pomostów pływających
- Budowa placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.