eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Ełk: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019
Numer ogłoszenia: 144105 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Tadeusza Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk. Zamówienie podzielone zostało na 4 części: Część 1 zamówienia : Dostawy oleju opałowego lekkiego, Część 2 zamówienia : Dostawy gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika o pojemności 4 850 l i konserwacją zbiornika o pojemności 6 400 l. Część 3 zamówienia : Dostawy węgla kamiennego. Część 4 zamówienia : Dostawy pelletu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część zamówienia obejmującą wszystkie szkoły wymienione w danej części. Olej opałowy lekki o wartości opałowej nie mniejszej niż 42,6 KJ/kg, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2016/2017. ZSS w Stradunach - 42 000 litrów,ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów,ZSS w Woszczelach- 15 000 litrów, Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej - 6 000 litrów, ZSS w Chełchach - 4 000 litrów. Razem 102 000 litrów Gaz płynny propan techniczny spełniający warunki fizykochemiczne określone przez Polską Normę PN- C - 96008 : 1998, montaż i dzierżawa 1 zbiornika na gaz o pojemności 4 850 litrów wraz z niezbędnym wyposażeniem do zasilania kotłowni w Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej oraz konserwacja instalacji zbiornikowej i zbiornika LPG o pojemności 6 400 litrów w ZSS w Stradunach w sezonach grzewczych 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019. ZSS w Stradunach - 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie), Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej- 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie). Razem 90 000 litrów. Węgiel kamienny kostka spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm, w sezonie grzewczym 2016/2017 o parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 27 kJ/kg, zawartość popiołu do 6,0 %, zawartość siarki do 0,4 %, do kotłowni w:SP w Rękusach w ilości 25 ton, ZSS w Woszczelach w ilości 5 ton. Razem 30 ton. Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z suchej trociny, w workach na palecie, o parametrach: wartość opałowa minimum 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm, do kotłowni w: ZSS w Chełchach w ilości 25 ton, SP w Mrozach Wielkich w ilości 22 tony. Razem 47 ton w sezonie grzewczym 2016/2017. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej-mniej niż 10 % ww ilości.Dostawy do ww szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy.Dostawa gazu obejmuje również:dzierżawę zbiornika na gaz płynny o pojemności 4 850 litrów dla Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej z wyposażeniem do zasilania kotłowni. Cena za dzierżawę powinna obejmować:dostawę i montaż zbiornika na gotowych fundamentach oraz podłączenie do istniejącej instalacji gazowej,wykonanie prób szczelności i odbiorów technicznych przez UDT,dokonanie niezwłocznie wszelkich napraw, konserwacji oraz serwisowanie zbiornika i instalacji przez cały okres realizacji zamówienia,demontaż zbiornika po okresie dzierżawy wraz z niezbędnymi pracami (np. wypompowanie pozostałego gazu do nowo zainstalowanych zbiorników jeśli zajdzie taka konieczność),zapoznanie pracownika zamawiającego z zasadami bhp oraz obsługą eksploatacyjną zbiornika i instalacji grzewczej,konserwację instalacji i zbiornika LPG w ZSS w Stradunach, wykonaną raz w sezonie grzewczym.Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania, zgodnie z wymogami przepisów prawa.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiłyby podczas tankowania z jego winy. Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.Wykonawca do każdej dostawy dołączy protokół odbioru opału, zgodnie z wzorem załącznika do umowy wraz z certyfikatem jakości.Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze (nie uwzględnia się sobót i dni wolnych od pracy).Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Paliwa płynne dostarczane będą specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenie bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom wskazanym w SIWZ.Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół.Pierwsza dostawa oleju i gazu do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.Cena węgla i pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej-mniej niż 10 % ww ilości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.12.21.10 - Propan skroplony 09.11.14.00 - Paliwa drzewne 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 44.61.20.00 - Pojemniki na gaz skroplony .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust. 6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości:Część 1 zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł, Część 2 zamówienia : dostawy gazu płynnego propan - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące zł Część 3 zamówienia : dostawy węgla kamiennego - 500,00 zł słownie: pięćset zł Część 4 zamówienia : dostawy pelletu - 800,00 zł słownie: osiemset zł. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOSz, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, część zamówienia,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 240).Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (dotyczy części I i II zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ wraz z odpowiednim formularzem cenowym.Proponowany asortyment opału wraz z jego parametrami (świadectwo jakości).Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6). Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin zapłaty faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.