Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Ełk: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019
Numer ogłoszenia: 144105 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk , ul. Tadeusza Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 619 45 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, oleju opałowego, węgla i pelletu na sezon grzewczy 2016/2017 oraz gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika na sezon grzewczy 2016/2019.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk. Zamówienie podzielone zostało na 4 części: Część 1 zamówienia : Dostawy oleju opałowego lekkiego, Część 2 zamówienia : Dostawy gazu płynnego propan wraz z dzierżawą zbiornika o pojemności 4 850 l i konserwacją zbiornika o pojemności 6 400 l. Część 3 zamówienia : Dostawy węgla kamiennego. Część 4 zamówienia : Dostawy pelletu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą część zamówienia obejmującą wszystkie szkoły wymienione w danej części. Olej opałowy lekki o wartości opałowej nie mniejszej niż 42,6 KJ/kg, zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011 do szkół na terenie Gminy Ełk w sezonie grzewczym 2016/2017. ZSS w Stradunach - 42 000 litrów,ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej - 35 000 litrów,ZSS w Woszczelach- 15 000 litrów, Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej - 6 000 litrów, ZSS w Chełchach - 4 000 litrów. Razem 102 000 litrów Gaz płynny propan techniczny spełniający warunki fizykochemiczne określone przez Polską Normę PN- C - 96008 : 1998, montaż i dzierżawa 1 zbiornika na gaz o pojemności 4 850 litrów wraz z niezbędnym wyposażeniem do zasilania kotłowni w Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej oraz konserwacja instalacji zbiornikowej i zbiornika LPG o pojemności 6 400 litrów w ZSS w Stradunach w sezonach grzewczych 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019. ZSS w Stradunach - 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie), Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej- 45 000 litrów (15 000 litrów rocznie). Razem 90 000 litrów. Węgiel kamienny kostka spełniający poniższe wymagania i odpowiadający wymaganiom jakościowym Polskich Norm, w sezonie grzewczym 2016/2017 o parametrach: wartość opałowa nie mniejsza niż 27 kJ/kg, zawartość popiołu do 6,0 %, zawartość siarki do 0,4 %, do kotłowni w:SP w Rękusach w ilości 25 ton, ZSS w Woszczelach w ilości 5 ton. Razem 30 ton. Paliwo drzewne pellet wyprodukowany z suchej trociny, w workach na palecie, o parametrach: wartość opałowa minimum 18 GJ/t, zawartość popiołu do 0,5 %, zawartość siarki do 0,08 %, wilgotność do 8 %, przekrój 6 mm, do kotłowni w: ZSS w Chełchach w ilości 25 ton, SP w Mrozach Wielkich w ilości 22 tony. Razem 47 ton w sezonie grzewczym 2016/2017. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej-mniej niż 10 % ww ilości.Dostawy do ww szkół będą odbywać się na koszt Wykonawcy.Dostawa gazu obejmuje również:dzierżawę zbiornika na gaz płynny o pojemności 4 850 litrów dla Gimnazjum w Nowej Wsi Ełckiej z wyposażeniem do zasilania kotłowni. Cena za dzierżawę powinna obejmować:dostawę i montaż zbiornika na gotowych fundamentach oraz podłączenie do istniejącej instalacji gazowej,wykonanie prób szczelności i odbiorów technicznych przez UDT,dokonanie niezwłocznie wszelkich napraw, konserwacji oraz serwisowanie zbiornika i instalacji przez cały okres realizacji zamówienia,demontaż zbiornika po okresie dzierżawy wraz z niezbędnymi pracami (np. wypompowanie pozostałego gazu do nowo zainstalowanych zbiorników jeśli zajdzie taka konieczność),zapoznanie pracownika zamawiającego z zasadami bhp oraz obsługą eksploatacyjną zbiornika i instalacji grzewczej,konserwację instalacji i zbiornika LPG w ZSS w Stradunach, wykonaną raz w sezonie grzewczym.Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania, zgodnie z wymogami przepisów prawa.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiłyby podczas tankowania z jego winy. Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.Wykonawca do każdej dostawy dołączy protokół odbioru opału, zgodnie z wzorem załącznika do umowy wraz z certyfikatem jakości.Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 2 dni robocze (nie uwzględnia się sobót i dni wolnych od pracy).Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Paliwa płynne dostarczane będą specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenie bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. Uznanie reklamacji, o której mowa powyżej następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę na wolną od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom wskazanym w SIWZ.Do odbioru dostarczanego opału upoważnieni będą pracownicy wytypowani przez dyrektorów poszczególnych szkół.Pierwsza dostawa oleju i gazu do szkół w cenie złożonej oferty. Następne dostawy będą rozliczane zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.Cena węgla i pelletu będzie niezmienna w całym okresie ważności oferty..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ilości opału zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od temperatur panujących w okresie grzewczym, jednak nie więcej-mniej niż 10 % ww ilości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.12.21.10 - Propan skroplony 09.11.14.00 - Paliwa drzewne 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 44.61.20.00 - Pojemniki na gaz skroplony .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust. 6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości:Część 1 zamówienia: dostawy oleju opałowego lekkiego - 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy zł, Część 2 zamówienia : dostawy gazu płynnego propan - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące zł Część 3 zamówienia : dostawy węgla kamiennego - 500,00 zł słownie: pięćset zł Część 4 zamówienia : dostawy pelletu - 800,00 zł słownie: osiemset zł. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOSz, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 15 1240 5745 1111 0010 4468 4667 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28 A, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dostawy opału do szkół na terenie Gminy Ełk, część zamówienia,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 240).Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (dotyczy części I i II zamówienia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ wraz z odpowiednim formularzem cenowym.Proponowany asortyment opału wraz z jego parametrami (świadectwo jakości).Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Pzp.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 6). Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin zapłaty faktury - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28A 19-300 Ełk pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa elementów do budowy dwóch modułowych pomostów pływających
- Budowa placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Zakup wraz z dostawą systemu ergospirometrycznego
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.