eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa serwisu i konserwacji sprzętu komputerowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Łódź: Usługa serwisu i konserwacji sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 309670 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278182 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu i konserwacji sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwis, naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. CPV 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, CPV 50320000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych, CPV 50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych. 2. W ramach wykonywania umowy do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) Dostarczanie i odbiór na koszt własny sprzętu podlegającego naprawie, z placówek Zamawiającego na terenie miasta Łodzi, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Proponuje się realizować odbiór sprzętu do naprawy i zwrot po naprawie w następujących dniach: wtorek oraz czwartek w godzinach od 9-12. Potrzeba odbioru sprzętu do naprawy będzie zgłaszana telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego. Adresy placówek ŁUW: a) ul. Piotrkowska 104, b) ul. Piotrkowska 103, c) ul. Tuwima 28, d) ul. Żeromskiego 87, e) ul. Lecznicza 6. 2) Realizowanie napraw sprzętu w oparciu o ceny ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ Formularz oferty, należy realizować w czasie nie przekraczającym jednego dnia roboczego. Oznacza to, że zwrot naprawionego sprzętu musi nastąpić do dwóch dni roboczych po fakcie odbioru go z siedziby Zamawiającego. 3) Dopuszcza się przeprowadzenie napraw bezpośrednio na miejscu jeśli jest to możliwe np. wymiana zasilacza. Fakt odbioru sprzętu do naprawy, lub rozpoczęcia naprawy potwierdzany będzie na piśmie, każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego w Dzienniku Napraw z określeniem daty i godziny odbioru sprzętu / rozpoczęcia naprawy. W tej samej formie potwierdzany będzie fakt zakończenia naprawy. 4) Po dokonaniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konserwacji sprzętu zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 5) Realizowanie bardziej złożonych napraw (nie ujętych w Załączniku Nr 1 do SIWZ) sprzętu będzie wykonywane w oparciu o tzw. kalkulację napraw. W takich przypadkach przewidziane są następujące ramy czasowe: a) na dostarczenie kalkulacji naprawy- odrębnej dla każdej naprawy, do siedziby Zamawiającego, drogą e-mailową (do wyznaczonego w umowie przedstawiciela Zamawiającego) na następny dzień roboczy, po zabraniu sprzętu do naprawy i ustaleniu czynności i kosztów naprawy. Niezbędne informacje jakie muszą być zawarte w kalkulacji naprawy przedstawia Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) w przypadku stwierdzenia braku możliwości dokonania naprawy uszkodzonego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ekspertyzę opinii technicznej Ekspertyza musi być sporządzona na piśmie w formie drukowanej i musi zawierać dane przedstawione w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Czas dostarczenia ekspertyzy opinii technicznej do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 4 dni roboczych od dnia odbioru sprzętu do naprawy, c) na realizację właściwej naprawy w oparciu o czas podany w kalkulacji naprawy, licząc od momentu uzyskania akceptacji od Zamawiającego na przeprowadzenie naprawy. O fakcie uzyskania akceptacji będzie informował wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego e-mailem. 6) W przypadku, gdy przewidywany czas naprawy przekracza powyższe terminy, (dwa dni robocze) należy dostarczyć sprzęt zastępczy na czas prowadzonej naprawy. Wymagane jest dostarczanie następującego sprzętu zastępczego: a) monitory LCD, b) komputery skonfigurowane zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku Nr 5 do SIWZ. c) Drukarki, d) ups-y, e) urządzenia aktywne sieci LAN, 24 portowe. 7) Dostarczany sprzęt musi posiadać porównywalne lub lepsze parametry sprzętu zabranego do naprawy, np. oddając do naprawy monitor o przekątnej 17 cali oczekujemy monitora o takiej samej lub większej przekątnej. W przypadku naprawy sieciowej drukarki laserowej oczekujemy w zamian sieciowej drukarki laserowej. Koszty eksploatacji zastępczych urządzeń drukujących ponosi oferent. 8) W przypadku ups-ów oczekujemy urządzeń o takiej samej mocy znamionowej (pozornej), nie oczekujemy urządzeń, które mogą być zarządzane. 9) Wstawiając komputer zastępczy Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania komputera do pracy w ŁUW według Załącznika Nr 5 do SIWZ. 10) Oferent musi być w stanie dostarczyć jednocześnie następujące ilości sprzętu zastępczego: a) 5 sztuk monitorów, b) 5 sztuk drukarek, c) 5 sztuk ups-ów, d) 5 sztuk komputerów. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.32.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WWW.DRUK-SERWIS.EU Ryszard Złoty, ul. Wigury 28, 90-319 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43635,48

  • Oferta z najniższą ceną: 43635,48 / Oferta z najwyższą ceną: 53162,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.