eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Remont drogi gminnej "Tropie-Habalina" (nr 290613K) w Tropiu w km 0+250 - 0+850

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-16

Ogłoszenie nr 309294 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.

Gródek nad Dunajcem: Remont drogi gminnej "Tropie-Habalina" (nr 290613K) w Tropiu w km 0+250 - 0+850
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301898


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 53502000000, ul. Gródek nad Dunajcem  54, 33318   Gródek nad Dunajcem, państwo , woj. małopolskie, tel. 184 401 035, faks 18 4401035 w. 20, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.gminagrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej "Tropie-Habalina" (nr 290613K) w Tropiu w km 0+250 - 0+850

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.I.02.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej Tropie-Habalina (nr 290613K) w Tropiu w km 0+250 - 0+850, zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. W ramach zamówienia należy zrealizować roboty polegające na remoncie istniejącej drogi gminnej na odcinku 0+250 do 0+850 (600 mb). Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę nawierzchni z wielootworowych żelbetowych płyt drogowych oraz nawierzchni z kruszyw wraz z poboczami i częścią podbudowy i wykonanie w jej miejsce nowej podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca AC 16 W i ścieralna AC 11 S). Pobocza należy wykonać z kruszyw łamanych. Zamówienie obejmuje również oczyszczenie rowów na odcinku 120 mb (roboty ziemne). 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących załącznikach: 3.1. Szkic lokalizacyjny i przekroje typowe 3.2. Przedmiar robót (określający ilości robót) 3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior) 4. Zamawiający posiada kruszywo naturalne (pospóła) w ilości 486 m3 (875 t). Przy wycenie pozycji nr 1.7. przedmiaru robót (podbudowa z kruszywa naturalnego) należy uwzględnić materiał Zamawiającego. W kalkulacji ceny należy uwzględniać koszty transportu materiału Zamawiającego, jego wbudowanie oraz zagęszczenie. Zamawiający zapewnia również załadunek. Kruszywo będzie do dyspozycji na żwirowni Dunajec sp. z o.o. w Rożnowie. 5. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 5.1. kierowanie budową, 5.2. obsługa operatorska koparek, 5.3. wykonywanie robót rozbiórkowych, 5.4. wykonywanie robót polegających na wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię, 5.5. wykonywanie robót polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowej za pomocą rozścielacza masy asfaltowej, 6. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 8 do SIWZ Przedmiar robót, 9. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. 10. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty lub certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233223-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zastosowano tryb, o którym mowa w art 24aa ustawy PZP

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85210.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych S.A.,  ,  ul. Jagodowa 55 ,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104808.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104808.84Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219224.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.