eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zamówienie uzupełniające -Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Głogów: Zamówienie uzupełniające -Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów.
Numer ogłoszenia: 308582 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281872 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające -Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów. Zadanie I -Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów oraz Zadanie II pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów - kanalizacja deszczowa Zadanie II finansowane jest ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów Zakres robót ustalono w protokole konieczności Nr 14 z dnia 30.05.2014r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie podstawowe - Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WUPRINŻ S.A., ul.Straży Ludowej 35, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1749150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 996300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 996300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 996300,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. WUPRINŻ S.A. Ul. Straży Ludowej 35 60-465 Poznań, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego tj. 74.035.387,43 zł netto x 50 % = 37.017.693,72 zł netto polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. zakres robót ustalono w protokole konieczności Nr 14 z dnia 30.05.2014r. Nawiązując do Zmiany nr 3 do Kontraktu, wprowadzającej technologię zamienną wykonania nawierzchni drogowych w zlewniach nr 1,2,3,4 i 6 w postaci nawierzchni z kostki betonowej, Zamawiający polecił wykonanie obramowania nawierzchni z kostki betonowej w formie krawężników, jako obrzeża wzmacniającego i oddzielającego istniejącą, niejednolitą nawierzchnię. Do dnia dzisiejszego udzielona zamówień uzupełniających na kwotę : 1. 758.813,62 zł netto umowa z dnia 16.08.2013. 2. 78.470,00 zł netto umowa z dnia 25.02.2014 Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego na kwotę 810.000,00 zł netto + VAT = 996.300,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.