eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy42/ZP/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-27

Warszawa: Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 42/ZP/11
Numer ogłoszenia: 307726 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230747 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 42/ZP/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (tom 1 branża konstrukcyjno - budowlana, tom 2 branża elektryczna), stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ, c. projekt budowlano - wykonawczy (tom 1 branża konstrukcyjno - budowlana, tom 2 branża elektryczna), stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ; d. ekspertyza techniczna - budowlana, stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące dźwigów osobowych zawarte są w Załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (na koszt Wykonawcy): 1) w zakresie dźwigów osobowych: a) demontaż istniejących elementów dźwigów osobowych i drzwi przystankowych wraz z osprzętem, a także zdanie zdemontowanych dźwigów i elementów do magazynów Departamentu Administracyjnego MON przy ul. Rakowieckiej 2, 00-911 Warszawa, b) zakup wraz z kompletną dostawą dźwigów osobowych, ich oprzyrządowaniem na miejscu montażu o parametrach i standardzie określonym w STWIORB Tom 2, branża elektryczna (pkt.2.16 str. 17-25), c) montaż zaprojektowanych nowych dźwigów osobowych oraz osprzętu, nowych drzwi przystankowych, uruchomienie (rozruch dźwigów osobowych), d) wykonanie pomiarów wymaganych przepisami, rozruchów z udziałem Zamawiającego, Zarządcy Nieruchomości oraz Wojskowego Dozoru Technicznego, e) udział w odbiorach w/w dźwigów przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) i doprowadzenie do dopuszczenia przez WDT do eksploatacji bez zastrzeżeń dźwigów osobowych f) wykonanie dokumentacji związanej z wymianą dźwigów dla jednostki notyfikowanej dozoru technicznego (WDT), g) rejestracja dźwigów osobowych na koszt Wykonawcy w WDT, h) uzyskanie decyzji od WDT, pozwalających na eksploatację nowych dźwigów osobowych, i) wykonanie i przekazanie, po odbiorze WDT, dokumentacji w 2 egz. i książki rewizyjnej dźwigu Zamawiającemu, j) wykonanie dokumentacji technicznej dźwigów (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, k) wykonanie dokumentacji dla konserwatora (do maszynowni), l) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, m) udzielenie gwarancji na okres 48 miesięcy (w tym gwarancja na urządzenia 48 miesięcy w zakresie minimum Producenta urządzeń), n) uwzględnienie w cenie swojej oferty ceny konserwacji dźwigów w okresie gwarancji (48 miesięcy) w zakresie wymaganym m.in. przez DTR, WDT oraz serwis dźwigu, wraz z kosztami części i materiałów niezbędnych do konserwacji i serwisowania. 2) w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonanym projektem budowlano - wykonawczym: a) przystosowanie otworów drzwiowych na wszystkich przystankach do nowych drzwi, b) wykonanie wzmocnień zgodnie z zaleceniami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz wykonanej ekspertyzie, c) uzupełnienie ubytków budowlanych w murach / szybach po demontażu starych dźwigów i montażu nowych dźwigów, d) wymianę starych tynków w szybach i maszynowniach, e) malowanie maszynowni oraz szybów, f) wymiana odbojów ceglanych na betonowe, remont posadzek podszybia wraz z wykonaniem zbrojenia, g) remont instalacji elektrycznej zgodnie z wykonanym projektem budowlano-wykonawczym, h) wykonanie instalacji oświetleniowej szybu, i) potwierdzenie wykonania prac elektrycznych protokołem z pomiarów elektrycznych podpisanym przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, j) remont maszynowni, w tym naprawa tynków, malowanie ścian i sufitów, malowanie belek pod wciągarkę, usunięcie starej posadzki, położenie nowej posadzki z płytek, k) wywóz oraz utylizacja odpadów i gruzu, l) prace na przystankach: obróbka otworów drzwiowych, uzupełnienie tynków po wymianie drzwi przystankowych oraz malowanie ściany wokół drzwi, naprawa posadzki przy drzwiach, m) zabezpieczenie placu budowy, n) w szybach 8 przystankowych zabezpieczenie dostępu osób postronnych pod podszybiem w poziomie (-2) poprzez stałe wygrodzenie zgodnie z zaleceniami zawartymi w ekspertyzie. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz warunkami technicznymi, a wyroby budowlane (materiały) muszą posiadać wymagane aprobaty, certyfikaty i atesty. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, zaleceniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. 6. Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WINDA - WARSZAWA Sp. z o.o., ul. Surowieckiego 12, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1246437,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1098787,23

  • Oferta z najniższą ceną: 1098787,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1475907,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.