Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Środa Śląska: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Rozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 307548 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Rozwój Turystyki Aktywnej - Budowa basenu w Środzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca załadunek, transport, wyładunek, ustawienie, montaż wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem wyszczególnionego poniżej dla każdej z 11 części zamówienia określonych poniżej, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Wszystkie towary objęte przedmiotem zamówienia mają spełniać wymagane przez prawo i określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymogi bezpieczeństwa i stosowne normy. Miejsce ich dostawy określono w ust. 2. Przez dostarczenie wyposażenia i sprzętu rozumie się dostarczenie, wniesienie, ustawienie, złożenie (np. meble) i zamontowanie wyposażenia i sprzętu objętego zamówieniem przez Wykonawcę w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 części: Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, Część 2 - meble przemysłowe, Część 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, Część 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, Część 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, Część 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, Część 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, Część 8 - sprzęt AGD, Część 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, Część 10 - odzież ochronna, Część 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń UWAGA ! Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w ramach każdej części, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu wykaz sprzętu i wyposażenia zaoferowanego w ramach każdej części zamówienia z podaniem: parametrów i cech technicznych oraz cen jednostkowych poszczególnych pozycji wyposażenia składających się na cenę ofertową brutto. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Część 1 - załącznik nr 7 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr 8 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr 9 do SIWZ. Część 4 - załącznik nr 10 do SIWZ, Część 5 - załącznik nr 11 do SIWZ, Część 6 - załącznik nr 12 do SIWZ, Część 7 - załącznik nr 13 do SIWZ, Część 8 - załącznik nr 14 do SIWZ, Część 9 - załącznik nr 15 do SIWZ Część 10 - załącznik nr 16 do SIWZ, Część 11 - załącznik nr 17 do SIWZ, 2. Miejsca dostawy sprzętu objętego zamówieniem: Średzki Park Wodny w Środzie Śląskiej przy ul. Winogronowej 3. Minimalny okres gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, zaś dla wyposażenia posiadającego karty gwarancyjne producenta okres wskazany w kartach gwarancyjnych, nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4. Sprzęt i wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w opisie, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki zgodne z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi w zamówieniu. Wskazanie w opisie nazwy producenta służy tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Odpowiedniki powinny być równoważne pod względem parametrów technicznych, tzn. nie gorsze od wskazanych. Parametry techniczne sprzętu określono jako minimalne. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, służą jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Maksymalny zakres zamówień uzupełniających wynosi 20% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu dostawy wyposażenia objętego niniejszym zamówieniem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.13-3, 39.14.10.00-2, 39.15.10.00-5, 38.80.00.00-0, 42.92.47.30-5, 42.92.47.20-2, 37.40.00.00-2, 48.20.00.00-0, 30.23.60.00-2, 72.00.00.00-5, 39.70.00.00-9, 43.80.00.00-1, 18.10.00.00-0, 79.42.12.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą się, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 zamówienie: Część 1 - obejmujące meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto , Część 2 - obejmujące meble przemysłowe o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto , Część 3 - obejmujące środki czystości i chemia do uzdatniania wody o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto , Część 4 - obejmujące maszyny i sprzęt do sprzątania o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto , Część 5 - obejmujące wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto , Część 6 - obejmujące zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto , Część 7 - obejmujące świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto , Część 8 - obejmujące sprzęt AGD o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto , Część 9 - obejmujące elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto , Część 10 - obejmujące odzież ochronna o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto , Część 11 - obejmujące projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych że podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp, które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu następujących okoliczności: 1) przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę, 2) zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 3) zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy, 4) zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 5) warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego w szczególności.: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. Wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy nie może być przyczyną żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia jeżeli Wykonawca sam występuje do Zamawiającemu z wnioskiem o zmianę i jest świadomy kosztów, które generuje wprowadzenie zmiany. 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ( koszty związane z ewentualną podwyżką stawek VAT ponosi Wykonawca), 7) Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 w Środzie Ślaskiej, Pl. Wolności 5,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13 w Środzie Ślaskiej, Pl. Wolności 5,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - meble biurowe, wypoczynkowe, kuchenne, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.31.13-3, 39.14.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble przemysłowe,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - meble przemysłowe, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki czystości i chemia do uzdatniania wody,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - środki czystości i chemia do uzdatniania wody, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: maszyny i sprzęt do sprzątania,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - maszyny i sprzęt do sprzątania, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.30-5, 42.92.47.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - wyposażenie ratownicze, medyczne i pływackie, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0, 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - świadczenie telekomunikacyjnych usług powszechnych dostępu do internetu oraz instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt AGD,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - sprzęt AGD, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - elektronarzędzia i wyposażenie warsztatu, zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: odzież ochronna,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - odzież ochronna, zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11 - projekt z wykonawstwem na żywą i sztuczną zieleń zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. właściwości estetyczne - 25
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Zakup mebli metalowych
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.