eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN - 197/66/2009/G/Fartuchy jednoraz., zestawy do cesarskiego cięcia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-05

Gdańsk: PN - 197/66/2009/G/Fartuchy jednoraz., zestawy do cesarskiego cięcia
Numer ogłoszenia: 3074 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 197/66/2009/G/Fartuchy jednoraz., zestawy do cesarskiego cięcia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - fartuchów jednoraz. chirurgicznych, 15000 szt. Pakiet nr 2 - fartuchów jednoraz. urologicznych, 1600 szt. Pakiet nr 3 - serwet jałowych, 1900 szt. Pakiet nr 4 - zestawów do cesarskiego cięcia, 1200 op..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnienienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunki dla Pakietu nr 1: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 1 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe w wysokości minimum 90.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 2: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 2 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe w wysokości minimum 10.000,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 3: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 3 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe w wysokości minimum 3.500,00 zł brutto Warunki dla Pakietu nr 4: a) w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca realizował dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia dla pakietu nr 4 opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - minimum 3 dostawy, b) firma na dzień składania ofert posiada środki finansowe w wysokości minimum 50.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3); 3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Zespół ds Zamówień Publicznych, pok. 091.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk Sekretariat Dyrektora, pok. 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny do użycia jednorazowego, sterylny z włókniny SMS, z wstawkami nieprzemakalnymi w części krytycznej - przód i rękawy do łokcia np. laminat. Rękawy zakończone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymującymi się podczas użytkowania. Tylne poły zakładane i wiązane na troki łączone kartonikiem. Sposób złożenia pozwalający na aplikację z zachowaniem sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu. Przy szyi zapięcie na rzep. Pakowane podwójnie a 1szt. Ściereczka do rąk nie jest wymagana, ale dopuszczalna. Uwaga: 1. Włóknina typu SMS o gramaturze => 40 g/m2 w obszarze krytycznym i poza nim, odporność na penetrację płynów w obszarze krytycznym =>50 cm H2O, poza obszarem krytycznym => 30 cm H2O wytrzymałość na wypychanie dla obszaru krytycznego na sucho min. 140 kPa, na mokro > 80 kPa, poza obszarem krytycznym > 40 kPa na sucho. Wytrzymałość na rozciąganie na sucho minimum 35 N, na mokro minimum 40 N.Pozostałe parametry w granicach normy. 2. Podwójne opakowanie: wewnętrzna warstwa zawijana (papier, włóknina, serweta) zewnętrzna zgrzewana (rękaw papierowo-foliowy płaski, z fałdą lub multivac). Opakowania jednostkowe muszą posiadać minimum 1 metkę samoprzylepną do umieszczania w dokumentacji pacjenta zawierającą nazwę producenta, nr serii, datę przydatności i nr katalogowy (informacje minimalne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch sterylny jednorazowego użycia, przeznaczony do procedur urologicznych, z włókniny SMMS, z wstawkami wykonanymi z laminatu odpornymi na przesiąkanie płynów na całym przodzie i rękawach do łokcia (dopuszczalny jest brak warstwy wodoodpornej w obrębie ramion), 100% bariera dla płynów w dolnej części, która ma być obszerna, umożliwiająca pracę na siedząco, dobrze oddychający, rękawy zakończone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymującymi się podczas użytkowania, tylne poły zakładane szczelnie okrywające plecy, wiązane na troki łączone kartonikiem, sposób złożenia pozwalający na aplikację z zachowaniem sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu, przy szyi zapięcie na rzep, pakowane podwójnie a 1szt. Ściereczka do rąk nie jest wymagana, ale dopuszczalna. Uwaga: 1 .Włóknina typu SMS o gramaturze => 40g/m2, w obszarze krytycznym i poza nim, odporność na przenikanie drobnoustrojów na sucho i na mokro zgodna z normą PN-EN 13795, odporność na penetrację płynów w obszarze krytycznym =>100 cm H2O. Wytrzymałość na wypychanie dla obszaru krytycznego min. 80 kPa, 2. Podwójne opakowanie wewnętrzna warstwa zawijana (papier, włóknina, serweta) zewnętrzna zgrzewana (rękaw papierowo-foliowy płaski, z fałdą lub multivac), 3. Opakowania jednostkowe muszą posiadać minimum 1 metkę samoprzylepną do umieszczania w dokumentacji pacjenta zawierającą nazwę producenta, nr serii, datę przydatności i nr katalogowy (informacje minimalne). Fartuch zostanie zaakceptowany tylko po pozytywnych badaniach użytkowych, w trakcie których będzie sprawdzana jego funkcjonalność przy pracy w pozycji siedzącej i stojącej, odporność na przesiąkanie płynów, komfort pracy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta jałowa laminowana, minimum dwuwarstwowa o gramaturze =>35 g/m2 o wymiarach 100 cm x 150 cm, bez otworu i warstwy klejącej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cesarskiego cięcia, jałowy, do zabiegów wykonywanych w ułożeniu na plecach skład: 1. serweta wzmacniana do nakrycia stołu instrumentariuszki 140 -150 x 190-200 cm 2 szt., 2. serweta do cesarskiego cięcia z torbą na płyny, posiadającą usztywniony brzeg i końcówkę z zatyczką do odprowadzenia płynów, warstwą wysoko chłonną w części krytycznej, samoprzylepnym oknem wypełnionym przezroczystą folią operacyjną; wymiary minimalne: szer. 190-195 cm w części węższej, 254-260 w części szerszej, dł. 300- 315 - 1 szt. 3. kocyk/serweta chłonna do zawinięcia dziecka wymiary minimalne 75 x 75 cm 4. wymogi dla serwety do cesarskiego cięcia: laminat trójwarstwowy o gramaturze >70 g/m2, odporność na penetrację wody >300 cm H2O, wytrzymałość na rozerwanie na sucho i mokro >300 kPa, wytrzymałość na rozciąganie na sucho MD i CD => 120 N, wytrzymałość na rozciąganie na mokro MD i CD => 60 N, 5. podwójne opakowanie: wewnętrzna warstwa zawijana (papier, włóknina, serweta) zewnętrzna zgrzewana (rękaw papierowo-foliowy płaski, z fałdą lub multivac), 6. opakowania jednostkowe muszą posiadać minimum 1 metkę samoprzylepną do umieszczania w dokumentacji pacjenta zawierającą nazwę producenta, nr serii, datę przydatności i nr katalogowy (informacje minimalne). Zestaw musi uzyskać pozytywną opinię podczas prób użytkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.82.00-8, 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.