eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Wrocław: Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego.
Numer ogłoszenia: 307352 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180143 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania i wsparcia technicznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przedłużenie do dnia 30 września 2015 r. aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego dla Vmware vSphere Storage Appliance, b) dostawę licencji na oprogramowanie Veeam Backup and Replication Enterprise for Vmware dla czterech procesorów (dwa hosty po dwa procesory) wraz ze wsparciem technicznym do dnia 30 września 2015 r. 2. Termin dostawy licencji oraz wsparcia technicznego: do dnia 29 września 2014 roku,: 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia technicznego to: 1) data początkowa świadczenia usługi wsparcia: 1 października 2014 r., 2) data końcowa świadczenia usługi wsparcia: 30 września 2015 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt 1 Zamawiający rozumie: 1) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 7:30 przez 12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: do 4 godzin od momentu zgłoszenia, 2) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, użytkowania i konfiguracji, 3) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, 4) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), 5) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades), 6) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego, w portalu odpowiednio: Veeam, Vmware, licencje oraz potwierdzenie zakupu usług, o których mowa w pkt 1, własnym staraniem, na swój koszt i ryzyko - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty dotyczące wsparcia technicznego i licencji, w tym dokumentację użytkownika w języku polskim lub angielskim (w formie elektronicznej lub papierowej). 7. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu, 48732000-8 Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zawarto we Wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5, 48.73.20.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARGO IT SOLUTIONS FOR BUSINESS Sp. z o. o., ul. Gwarna 6, 50-001 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18208,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18065,72

  • Oferta z najniższą ceną: 18065,72 / Oferta z najwyższą ceną: 21762,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.