eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej
Numer ogłoszenia: 307070 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277780 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego Monter instalacji fotowoltaicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenia szkolenia podstawowego Monter instalacji fotowoltaicznych dla 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia; zmniejszenie maksymalnie o 4 osoby. 3.Wymagana liczba godzin szkolenia - 60 godzin zegarowych dla każdego uczestnika. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 4.Termin realizacji szkolenia: zakończenie w dniu 30. listopada 2015r. Szkolenie powinno być zrealizowane w czasie maksymalnie 10 dni szkoleniowych. 5.Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się codziennie dla każdego uczestnika (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Zajęcia mogą być realizowane w godzinach 8:00-18:00. 6.Organizator szkolenia musi posiadać aktualną akredytację Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 146 ust. 1 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478) oraz §5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie warunków i trybu wydawania certyfikatów oraz akredytowania organizatorów szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii (Dz. U. z 2014 r. poz. 505) i przeprowadzić szkolenie w miejscu wskazanym w załączniku do zaświadczenia o udzieleniu akredytacji. Zaświadczenie o udzieleniu akredytacji i załącznik do zaświadczenia należy dołączyć do oferty. 7.Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie warunków i trybu wydawania certyfikatów oraz akredytowania organizatorów szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii (Dz. U. z 2014 r. poz. 505). Program szkolenia, warunki lokalowe, wyposażenie, osoby prowadzące szkolenie, procedury rejestrowania uczestników oraz dokumentowania przebiegu szkoleń muszą być realizowane zgodnie z rozporządzeniem. 8.Dodatkowo program szkolenia powinien zawierać moduł przygotowujący do przystąpienia do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) 9.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne z wykształceniem minimum zawodowym, nie posiadające dokumentów, doświadczenia, świadectw i zaświadczenia, o których mowa w art. 136 ust.3 pkt 1 lit. b-e ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478). 10.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 11.Uczestnicy szkolenia powinni nabyć wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności w zakresie instalacji systemów fotowoltaicznych, a także powinni zostać przygotowani i spełniać warunki do przystąpienia do egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych wydanego przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego oraz zostać przygotowani do egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru. 12.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych po zrealizowaniu programu szkolenia. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu i wydania certyfikatu oraz jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie przeprowadzenia egzaminu, w ciągu 3 dni od ustalenia jego terminu. 13.Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia na dzień egzaminu na uzyskanie certyfikatu instalatora odnawialnych źródeł energii w zakresie systemów fotowoltaicznych od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 14.W przypadku przeprowadzenia egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w obrębie grupy 1 na stanowisku eksploatacji lub dozoru w dniach następnych po zakończeniu szkolenia, wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. Koszt ubezpieczenia NNW za dzień egzaminu należy wliczyć w koszt szkolenia. 15.Egzaminów nie należy wliczać w wymiar godzin szkolenia. Egzaminy mogą zostać przeprowadzone po dniu 30. listopada 2015r., jednak nie później niż 31.03.2016r. 16.Miejsce realizacji szkolenia: w odległości nie większej niż 70km od Mielca (odległość ustalona wg internetowej mapy google - ustalanie trasy samochodem). W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia codzienny dowóz z Mielca (parking ul. Ks. Arczewskiego) na szkolenie i egzamin/y i z miejsca szkolenia i egzaminu/ów do Mielca, odrębnym środkiem transportu przeznaczonym tylko dla uczestników szkolenia. Przewoźnik wykonujący przewóz musi spełniać wymogi określone w przepisach ustawy o transporcie drogowym. 17.Nie dopuszcza się szkolenia w formie wyjazdowej z zakwaterowaniem. 18.Zamawiający nie dopuszcza realizacji bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 19.Uczestnicy, szkolenia otrzymają: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia podstawowego zakresie dotyczącym instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478), Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia u producenta instalacji fotowoltaicznych zgodnie z art. 136 ust.3 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478), Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru lub eksploatacji zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. nr 89, poz. 828 z późn. zm.), Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 20.Zamawiający nie dopuszcza dołączenia osób trzecich do szkolenia, ani dołączenia grupy skierowanej przez Zamawiającego do innej grupy szkoleniowej. 21.Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość. 22.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka), zaplecze dydaktyczne odpowiednie do prowadzonego kształcenia zgodnie ze szczegółowymi przepisami w tym zakresie, kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, zgodnie ze szczegółowymi przepisami w tym zakresie, odpowiednie pomieszczenia (w tym salę o powierzchni minimum 60 m2 z dostępem do światła dziennego do zajęć teoretycznych), materiały i wyposażenie dydaktyczne, urządzenia techniczne, w tym wyposażenie laboratoryjne lub inne urządzenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, m.in. makiety w formie dachów z minimum 4 modułami fotowoltaicznymi spełniające wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 23.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 24.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 25.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 26.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 27.Wykonawca zobowiązany jest do: gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym, opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RES Trainer Sp.z o.o, ul. Hanasiewicza 4, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61693,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.